Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od VS* »

http://www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php?thread_id=5382
Např tady to je z roku 2009...
Dneska se to objevilo na FB pochybné firmy neplaťte pokuty a hned je toho plny internet...a to tam kecají jaká to je nová fotka... :ymsick:
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od pavproch »

náš místní červený interceptor je neska na lovu tady v okolí - Bečvy a tak... - 2x sem ho potkal, Ramer "on", kolty proklatě nízko... před chvílí kasíroval pyrátha na zastávce autobusu "u cedulí"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2530
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Brus »

taky jsem zaznamenal v rožnově
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od VS* »

MP Uherské Hradiště s R10T skrytě skrz zadní okno civilní OCT1
FB_IMG_1446356344675.jpg
a PČR s LTI MDC skrytě u lázní dohlížela na krátký úsek 50 před Ostrožskou Novou Vsí
FB_IMG_1446356354037.jpg
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

V tunelu detekce OK...na B7 Protector trochu zaspal 8-x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od VS* »

Černé kombi v 0:48?? To nebylo pěkný...buď to bylo svodidlama co odstínili hlavu a nebo pěkně zaspal vyhodnocovací SW...(dost možná kvůli rušení od druhého detektoru-mě se to při použití 2detektorů chovalo podobně)
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Já s ovlivňováním problém nemám...viz i tunel nebo jiná videa dvojkombinace.
Osobně si myslím, že to Protector pozdě vyhodnotil - ale z důvodu předchozího poplachu v tunelu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od VS* »

Já když kroužil kolem stacionáru a testival to tak pokud bylo Péčko samotné tak vždy OK... Ale jakmile jsem měl zaplé STiR nebo RedLine tak to bylo tak 50 na 50...půlka detekcí OK a půlka až skoro u radaru...
Já teď spíš koumám nad tím že mám lepší detekce při horizontální polarizaci detektoru :-?
M+ hlavu mám napevno ale ostatní zkouším otáčet a H lepší než V
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Já mám dlouhodobou (několik set tisíc km) zkušenost, že oba detektory reagují cca stejně - a dostatečně. Jednou je první ten a podruhý ten druhý. Dnešní fail se mi ještě nestal - s žádnou generací Protectoru a ani s STičkem nebo 975tkou. Ono taky situace, že máš poplach a za pár vteřin hnedka další, je vcelku nepravděpodobná situace a SW jí možná řeší nějak nestandardně.
V tunelu samozřejmě H lepší, protože RedLine je v H. Protector V.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět