Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Chlopi, není tady někdo s REÁLNÝMI zkušenostmi z provozu na těch našich tankodromech s tlumiči se ZKRÁCENOU pístnicí uvedených značek?
Po březnovém snížení a přitvrzení podvozku 3er (KW V1, cca -30mm předek, -25mm zadek) sem byl nadšen... ovšem v červenci/srpnu (cca 30tis km a hicy plus 35st C) mě to nadšení přeslo - tlumiče KW jsou v hicech ABSOLUTNĚ nepoužitelné (příliš měkké) ale hlavně - fčíl (40tis km) jsou tlumiče po smrti, a to tak, že velmi - při jízdě je slyšet, jaxe pístnice "vaklá" v těle tlumiče, o tlumení semi může tak akorát zdát.... (třepačka ukázala stav tlumičů pod 20%....)
Navíc štelovák vydává různé divné pazvuky....
Takže tam dám nějaké NEštelovací snížené a přitvrzené pružiny (např. H+R, nebo B12, cca -30mm předek a -25mm zadek) ) a k temu bych ráth tužší tlumiče s rozumnou životností...
Na 3er e91 v xDrive bohužel až tak moc velký výběr není .... vynechám-li obskurní tuningové značky, tak v podstatě jen žluté Koni Sport nebo Bilsteiny B8/B12 v sadě s pružinama.
Je tu někdo s REÁLNOU zkušeností z provozu?
Dozadu zvažuju OEM m-paket tlumiče (RWD a xDrive se v zadní nápravě NEliší ani trochu), ale co s předkem?
Po březnovém snížení a přitvrzení podvozku 3er (KW V1, cca -30mm předek, -25mm zadek) sem byl nadšen... ovšem v červenci/srpnu (cca 30tis km a hicy plus 35st C) mě to nadšení přeslo - tlumiče KW jsou v hicech ABSOLUTNĚ nepoužitelné (příliš měkké) ale hlavně - fčíl (40tis km) jsou tlumiče po smrti, a to tak, že velmi - při jízdě je slyšet, jaxe pístnice "vaklá" v těle tlumiče, o tlumení semi může tak akorát zdát.... (třepačka ukázala stav tlumičů pod 20%....)
Navíc štelovák vydává různé divné pazvuky....
Takže tam dám nějaké NEštelovací snížené a přitvrzené pružiny (např. H+R, nebo B12, cca -30mm předek a -25mm zadek) ) a k temu bych ráth tužší tlumiče s rozumnou životností...
Na 3er e91 v xDrive bohužel až tak moc velký výběr není .... vynechám-li obskurní tuningové značky, tak v podstatě jen žluté Koni Sport nebo Bilsteiny B8/B12 v sadě s pružinama.
Je tu někdo s REÁLNOU zkušeností z provozu?
Dozadu zvažuju OEM m-paket tlumiče (RWD a xDrive se v zadní nápravě NEliší ani trochu), ale co s předkem?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Počkej dva tři týdny a dám ti vědět, jak je na tom E91 s B12.pavproch píše:Chlopi, není tady někdo s REÁLNÝMI zkušenostmi z provozu na těch našich tankodromech s tlumiči se ZKRÁCENOU pístnicí uvedených značek?
Po březnovém snížení a přitvrzení podvozku 3er (KW V1, cca -30mm předek, -25mm zadek) sem byl nadšen... ovšem v červenci/srpnu (cca 30tis km a hicy plus 35st C) mě to nadšení přeslo - tlumiče KW jsou v hicech ABSOLUTNĚ nepoužitelné (příliš měkké) ale hlavně - fčíl (40tis km) jsou tlumiče po smrti, a to tak, že velmi - při jízdě je slyšet, jaxe pístnice "vaklá" v těle tlumiče, o tlumení semi může tak akorát zdát.... (třepačka ukázala stav tlumičů pod 20%....)
Navíc štelovák vydává různé divné pazvuky....
Takže tam dám nějaké NEštelovací snížené a přitvrzené pružiny (např. H+R, nebo B12, cca -30mm předek a -25mm zadek) ) a k temu bych ráth tužší tlumiče s rozumnou životností...
Na 3er e91 v xDrive bohužel až tak moc velký výběr není .... vynechám-li obskurní tuningové značky, tak v podstatě jen žluté Koni Sport nebo Bilsteiny B8/B12 v sadě s pružinama.
Je tu někdo s REÁLNOU zkušeností z provozu?
Dozadu zvažuju OEM m-paket tlumiče (RWD a xDrive se v zadní nápravě NEliší ani trochu), ale co s předkem?
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
PP: Zkus se optat na XYZ racing jestli náhodou v řadě supersport neumí i na tvoje "X-drive" auto. Tuhle řadu mám na autě a funguje velmi slušně všude. Vím o klukovi co je měl na accordu (velikostně jak ta tvoje prémiovka ) a po 120kkm je nechal jen přetěsnit (tekly, ale fungovaly) a jezdilo se dál.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Koni yellow mám cca 20tkm a v pohodě.
Kamarád je na taky, jeden tlumič mu tekl a vzali to normálně v rámci tě dozivotni záruky.
Kamarád je na taky, jeden tlumič mu tekl a vzali to normálně v rámci tě dozivotni záruky.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Koni sport jsem dával na 4 auta a celkově na nich nejel/viděl najet nějakých 180tis. km nejvíc bylo 70 a po tomhle nájezdu byly ok. Na e36 mi jeden tlumič po nějakých 20tis. vytekl, po reklamaci vyměněn za novej, ovšem pouze jeden se zdůvodněním, že díky štelování tuhosti si můžu tlumiče nastavit na stejnej útlum. Jak to naladim ovšem neprozradili. Vždycky autu znatelně pomohly, např. z OI 4x4 udělaly auto se kterým se konečně dalo jezdit.
RWD
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Chlopi dík za reakce... na bmwklubu sem taky dostal zaímavé rady/informace... ze kterých mi vyplývá, že .... kombinace tlumičů různých značek (např. vepředu KoniSport a vzadu m-paket) by jen přinášela další komplikace s případnou nutností sladění charakteristiky... takže nic no, pružiny to budou H+R (jistota ref M4Zlik)) a tlumiče (všechny 4, halt to risknu) buď ty Koni yellow nebo B8...
Ententyky dvašpaliky.... and the winner is....
.... ešče nikdo, radši sa ešče zkusím poradit se známým, co dělá v motorsportu...
Srce sa mi ale kloní k těm žluťáskům.... ještě jedna otázka pro ty, co Koni Sport už na autě měli/mají - JE U NICH POZOROVATELNÁ ZMĚNA ÚTLUMU V ZÁVISLOSTI NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ?
Jak píšu, KW mě naprosto nemile překvapily, že v letních hicech jsou prakticky netlumivé, zatímco při teplotách okolo nuly jsou tuhé jaxfiň... u OEM jsem teda nic takového nepozoroval
Ententyky dvašpaliky.... and the winner is....
.... ešče nikdo, radši sa ešče zkusím poradit se známým, co dělá v motorsportu...
Srce sa mi ale kloní k těm žluťáskům.... ještě jedna otázka pro ty, co Koni Sport už na autě měli/mají - JE U NICH POZOROVATELNÁ ZMĚNA ÚTLUMU V ZÁVISLOSTI NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ?
Jak píšu, KW mě naprosto nemile překvapily, že v letních hicech jsou prakticky netlumivé, zatímco při teplotách okolo nuly jsou tuhé jaxfiň... u OEM jsem teda nic takového nepozoroval
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Nebudou tyhle znackovy low cost sport podvozky dost bidny. Funkcne pod ruznyma taiwanskyma za stejny prachy a neplati se tudiz jen za znacku?
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
myslíš jako ten KW?
asi takle: funkčně to byla cca 30tis km lahoda, vše fungovalo jak má.... potom ale rychlá smrt... a co sem tak zjištoval tak nejsem sám, komu to umřelo docela brzo....
asi takle: funkčně to byla cca 30tis km lahoda, vše fungovalo jak má.... potom ale rychlá smrt... a co sem tak zjištoval tak nejsem sám, komu to umřelo docela brzo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
V1 jsou dobrý jen na snížení auta. V2 jsou kvalitativně o hodně dál. Já jsem u V2 rozdíl v jízdě při nižších aa vyšších teplotách nezaznamenal.
Eibach budou o něco měkčí podle mě. Spíš bych ty Bilsteiny zkombinoval s nimi než s H&R... Na Koni + H&R jsem četl dobrý reference. Ony mají výhodu, že je můžeš poštelovat.
Eibach budou o něco měkčí podle mě. Spíš bych ty Bilsteiny zkombinoval s nimi než s H&R... Na Koni + H&R jsem četl dobrý reference. Ony mají výhodu, že je můžeš poštelovat.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Nikdy jsem u Koni nic takovýho nepozoroval. Pěkný u nich je, že rozsah štelování je velikej. Špatný, že u některých typů to neni uživatelsky snadný.pavproch píše:
Srce sa mi ale kloní k těm žluťáskům.... ještě jedna otázka pro ty, co Koni Sport už na autě měli/mají - JE U NICH POZOROVATELNÁ ZMĚNA ÚTLUMU V ZÁVISLOSTI NA VENKOVNÍ TEPLOTĚ?
RWD