Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Giulie je plny internet ... vzdy se mi vybavi tohle video
Mirek
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
A co je na tom videu tak zajimave? Nedavno sem jel Superbem a drzel jsem se Ferrari na dalnici. Z toho videa jde akorat rici, ze ridic Alfy tomu nedaval to, co ridic Leonu...
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
dýfens o julči:
celé tu
Malé upomínky na staré dobré časy jsou po autě rozmístěny prakticky všude. Kliky jsou kovové. Jak povznášející v dnešní době plastového chromu. Jsou použitá tlustá skla. Dveře mají dvojí těsnění. Kapotu v otevřené pozici podpírají pneumatické vzpěry. Nádrž má obsah 60 litrů, tedy asi jako dva mercedesy. Pohled na zadní nápravu zespodu odhalí soukromé skladiště hliníku, to je přece tak hezké. Kryty podběhů nad koly jsou vzadu překryté semišem, aby tlumily hluk od kol. Motor je zespodu zakrytovaný. Shora na motoru je plastový kryt, pod kapotou protihluková izolace. Koncovka výfuku řádného průměru jasně vzkazuje, že na naše emise jsme hrdí a s nadšením je vypustíme, aby květiny měly co papat. To jsou všechno neuvěřitelné věci, které byly ještě před nějakou dobou běžné a kterým jsme v procesu každodenního ochuzování tiše odvykli. Jak nám naši politici slibují stále světlejší zítřky, tak náš zeměpisný prostor chudne a do vozidel nižšího středního segmentu se stěhují řešení, která byla předtím vyhrazena pro low-end. U Julči se to neděje - zatím.
celé tu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Jak kdyby popisoval tu mou, roky skoro dospělou, Aflu.
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
typický d-fens, trošku mu chybí soudnost
každopádně ale chválím ty detaily, které nejsou ještě odrbané
minimálně v tomto bodě buď lže nebo lže... pokud to byla 88 kW Mazda, tak ta je opravdu zdechlá (zejména díky převodům), ale jaksi nemá papírově vyšší výkon (přesto s výjimkou pružného zrychlení si můžou podat ruce) ... pokud to byla 121 kW Mazda, tak při vší úctě k t-jetu z něj nadělám sekanou kdykoliv si vzpomenu (v tomto případě by mě navíc zajímalo, kde sehnal předváděčku, protože ty silnější nikde nejsou)D-FENS píše:Také jsem v rámci výběru jezdil s Hondou Civic a Mazdou 3 2.0, které mají papírově podstatně větší výkon, ale ani v praxi omylem, ta auta jsou naprosto frigidní.
každopádně ale chválím ty detaily, které nejsou ještě odrbané
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
co se mazdy 3 se 121 kW, tak opravdu souhlas. a co jsem s ni a s Julii jel, tak podvozkove ma taky navrch
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
díky předsedo, že ses mě zastal
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
no v Imofe cca pred rokem m-air 170 predváděčka byla, bohužel zabitá TCT, která veškerý dojem zabila
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
já myslel předváděčku mazdy G165
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
http://www.elbaracing.cz/img/original/400/dscf7454.jpg
Tak zpět mezi Alfisty. Opraveno, potuněno.
18+
Tak zpět mezi Alfisty. Opraveno, potuněno.
18+
TSs