Mám stejnou výšku jako tazatel a do Avensise jsem se vůbec nevešel, ale jako že opravdu ne, hlava lezla střechou ven.
Mondeo má blbě spínačku, musí se kvůli ní dát sedadlo víc dozadu než je třeba a řídit zbytečně na dlouhé ruce. Ale nutno vyzkoušet, třeba mu to vadit nebude. Nebo ohnout klíček do tvaru šperháku.
Ještě píchnutí do vosího hnízda. Co Laguna fase 2 benzín 2006-2007. Blbá pověst ale snad jen do faceliftu. Ta má například ergonomii dobrou i pro mne.
Velké auto do 130 000Kč
Re: Velké auto do 130 000Kč
Laguna má obecně horší pověst než je realita. Ale u takhle starých kusů se už bude srát určitě elektrika a elektornika.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 19 říj 13:14
Re: Velké auto do 130 000Kč
Mondeo jsem měl 4 roky, měl jsem dvě po sobě a v září ho prodal z důvodu přechodu na MPV kvůli přepravě tří autosedaček a neskutečného množství krámů na stanování apod.
Mondeo je super auto, zejména kufr je podle mě nejlepší ze všech kombi, co tu byly kdy na trhu. Není největší na objem, ale tvarem je nejpraktičtější a nejskladnější. Plus bonus absence nákladové hrany, takže si na kufr pod otevřené dveře v dešti sednete a přezujete se...
Dále se nádherně řídí a to zejména po dálnici, směrová stabilita je neuvěřitelná. Za další dlouhá šestka, takže při stotřiceti je slyšet jen kola a vítr. Motor s variabilními lopatkami reaguje úžasně na plyn, zabere okamžitě, toto je u Euro5 motorů bohužel pasé.
Celkem odolný interiér, nezlobí elektronika, praktické přihrádky na brýle a další malichernosti...
Mínus je jasný - každé Mondeo jednou čekají vstřiky a čerpadlo. Mě to taky potkalo. Bohužel nejjednodušší část vstřikovacího řetězce, nízkotlaké čerpadlo nasávající naftu z nádrže, se přidírá a špony z něj odrovnají vysokotlaké čerpadlo a vstřiky. Jednoho dne vaše Mondeo nenastartuje. Oprava je do 50 tisíc.
Dále bohužel s přibližujícím se čtvrtmilionem kilometrů přibývají opravy, které sice jednotlivě nestojí tak moc, ale dohromady se to nasčítá. U mě jen za poslední rok a půl namátkou - nový chladič klimy (6.000), nová zadní ložiska (2.500 až 6000 podle toho kdo to dělá), nový zadní díl výfuku (2.500), hadice od turba (3000), tlumiče, čepy, kosti... u předchozího Mondeo zase třeba zámek centrálu, také chladič klimy, převodovka startéru... Prostě je to auto za třičtvrtě milionu a pokud ho člověk koupí za 50-100 tisíc, musí počítat s investicemi. V inzerci jich je mraky, ale dobrých kousků je jako šafránu. Moje, co jsem prodával, bylo celkem ok, potřebovalo do budoucna jen novou spojkovou sadu a přední kotouče. Nutno ale říct, že ani po repasi vstřiky už nejsou jako nové. Někde na fóru jsem četl, že repasované vydrží jen 30tkm, nevím, co je na tom pravdy.
Velmi pěkný a výstižný článek, pod který se můžu podepsat: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013111602
Mondeo je super auto, zejména kufr je podle mě nejlepší ze všech kombi, co tu byly kdy na trhu. Není největší na objem, ale tvarem je nejpraktičtější a nejskladnější. Plus bonus absence nákladové hrany, takže si na kufr pod otevřené dveře v dešti sednete a přezujete se...
Dále se nádherně řídí a to zejména po dálnici, směrová stabilita je neuvěřitelná. Za další dlouhá šestka, takže při stotřiceti je slyšet jen kola a vítr. Motor s variabilními lopatkami reaguje úžasně na plyn, zabere okamžitě, toto je u Euro5 motorů bohužel pasé.
Celkem odolný interiér, nezlobí elektronika, praktické přihrádky na brýle a další malichernosti...
Mínus je jasný - každé Mondeo jednou čekají vstřiky a čerpadlo. Mě to taky potkalo. Bohužel nejjednodušší část vstřikovacího řetězce, nízkotlaké čerpadlo nasávající naftu z nádrže, se přidírá a špony z něj odrovnají vysokotlaké čerpadlo a vstřiky. Jednoho dne vaše Mondeo nenastartuje. Oprava je do 50 tisíc.
Dále bohužel s přibližujícím se čtvrtmilionem kilometrů přibývají opravy, které sice jednotlivě nestojí tak moc, ale dohromady se to nasčítá. U mě jen za poslední rok a půl namátkou - nový chladič klimy (6.000), nová zadní ložiska (2.500 až 6000 podle toho kdo to dělá), nový zadní díl výfuku (2.500), hadice od turba (3000), tlumiče, čepy, kosti... u předchozího Mondeo zase třeba zámek centrálu, také chladič klimy, převodovka startéru... Prostě je to auto za třičtvrtě milionu a pokud ho člověk koupí za 50-100 tisíc, musí počítat s investicemi. V inzerci jich je mraky, ale dobrých kousků je jako šafránu. Moje, co jsem prodával, bylo celkem ok, potřebovalo do budoucna jen novou spojkovou sadu a přední kotouče. Nutno ale říct, že ani po repasi vstřiky už nejsou jako nové. Někde na fóru jsem četl, že repasované vydrží jen 30tkm, nevím, co je na tom pravdy.
Velmi pěkný a výstižný článek, pod který se můžu podepsat: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013111602
Re: Velké auto do 130 000Kč
2.2Dcatlupo222 píše: http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyot ... oFrom=list
Soused ho měl a byl spokojen, akorát nadával na dražší servis.
Tady fakt to Mondeo ( Viď, Vašku ) , Volvo oproti tomu bude mít víc najeto, dražší a hůř sehnatelný díly apod. Pokud ale preferuješ pohodlí a bezpečnost, těžko bude mít konkurenci.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Velké auto do 130 000Kč
To je sporný, kamarád má taky stejnu výšku a vešel se pohodlně. Proto koupil verzi 2.2dcat a hádejte jak dlouho vydržela pojízdnáHonza42 píše:Mám stejnou výšku jako tazatel a do Avensise jsem se vůbec nevešel, ale jako že opravdu ne, hlava lezla střechou ven.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008