BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, enemže to co mám v garáži je klasická koncepce předělaná na 4hrab, takže je to vlastně fpoho...

a poetická douška:

sem tipoval spíš bonda,
že mi to takle nandá...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

PP: Já si myslím, že Jag by ti pěkně sedl a ani cenově nevybočuje z poměrů německé prémie. Je jen škoda, že dělají tak málo manuálů... Takový XE S s manuálem by byl pro tebe jak dělaný; čtyřkolku nepotřebuješ, na dny sněhové apokalypsy máš Pindici ;)
:ar!
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: BMW Divize

Příspěvek od Honza42 »

No byl jsem rychlejší, a navíc jsem s.v.i.n.ě záludná a závistivá. ;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@honza: šak jo :ymhug:

@spectral: mno, je pravda, že vlastně u nás v ulici (občas) jednoho jaga už máme, takže bych možná ani nebyl za snoba...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

pavproch píše:njn, ale....

bavíme-li se v kategorii "normálně velký" (tj. nikoli obluda či SUV) daily-driver v "normální" cenové kategorii, tak co jiného než modrobílou vrtuli.... pokud teda chceš auto s klasickou koncepcí a aspoň trochu řidičské...

medvěd je bezpohlavní pohodné auto pro páprdy, konzern nenabízí nic s klasickou koncepcí, navíc je obecně řidičsky katastrofálně nudný, motory (některé) zřejmě nejsou špatné, i měkčené plasty tam sou, ale... žabožrouti se diskvalifikovali sami, volvo je řidičsky pro smích a saab je po smrti, americký design nezkousnu, japonci a korejci imho žádný pěkný/rozumný sportovní daily nemají (correct me if I´m wrong), austrálie by se mi koncepčně velmi líbila (Commodore V8 RWD 6MT ve střední třídě, proč ne, že :x ), ale bohužel nesprávná strana cesty....

...samozřejmě že s poršetem nebo jagem by to bylo zřejmě jinak, líp, ale... to už není "normální" cenová skupina, navíc porše principielně není daily
To si myslíš, nebo máš vyzkoušené?
Vybírám nové auto, takže zkouším a závěry jsou zajímavé. Od BMW jsem zkoušel 3GT v RWD a xDrive. S xDrive je to neposedné, tupé a nezáživné auto. Volvo V60 je řidičsky MNOHEM zajímavější a jistější auto. 3GT v RWD je zajímavější, ale na novou C-klasse nemá ani z daleka.
Zkurvený (chováním i výdrží) xDrive úplně zabíjí původně klasickou koncepci. Ještě budu zkoušet nového Passata, ale i bych se vsadil, že ve 4motion bude jezdit líp než xDrive BMW, protože xDrive vyloženě znervózňuje podvozek.

Další kapitolou jsou materiály v interiéru , vrzání apod. Ale to už je nošení dřeva do lesa
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pp: sice jsi psal, že ameriku ne, ale pokud nějak extra neřešíš provozní náklady tak si umím představit, že provozovat novýho mustanga s plnotučnou 5.0 V8 by mohla být celkem zábava. Klasičtější koncepci podle mého nenajdeš. Jako v tomhle jezdit jako v daily - tak to bych ti asi záviděl :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Caddy ATS...pripadne rovno ATS-V? 6hrnek to ma, RWD tez, manual tez a mozna to bude aj v kombajne ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@jarka: jo, mustang je klasika (dokonce se i aji troche líbí) ale není to daily...
@snow: jak píšu, ameriky jsou pro mě nezkousnutelné vzhledem (přesně zrovna ATS sem měl na mysli, to je hnus jak juke)

@exFun: imho nemáš absolutně pravdu - mám doma xDrive i RWD a ..... např. zatáčkovitou I/56 okolo šnaců dám s drive mnohem rychleji, přesněji a jistěji než s RWD (se kterých si nicméně přitom užiju větší zábavu).... takže imho (aspoň tedy v případě gen 91 a e89) xDrive výrazně PŘISPÍVÁ ke stabilitě a jistotě jízdy (a ubírá radosti, to jo)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Máš 2 různá auta - jedno s xShit jedno bez. Já jel se stejným autem s a bez.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od x2005 »

ExFun píše:Vybírám nové auto, takže zkouším a závěry jsou zajímavé...... Ještě budu zkoušet nového Passata, ale i bych se vsadil, že ve 4motion bude jezdit líp než xDrive BMW, protože xDrive vyloženě znervózňuje podvozek.
Nikdy bych nepředpokládal, že zde v místním BMW-ultras-klubu si někdo dovolí jen pomyslet na porovnání BMW s VW. :D Jsem zvědav na výsledek. Pravda je taková, že z BMW už zbyla jen marketingová aura. Já, který si pamatuji jako základní motor vždy šestiválec, jsem opravdu zhnusen věcma jako 318i tříválec případně 2 Active Tourer s tříválcem.......

Nakonec B8 4Motion s DCC bude nudné, ale fungující auto. Pokud potřebuješ cestovat v klidu z bodu A do bodu B a zpět tak úplně v pohodě. Jen nevím, zda budeš zkoušet kamna nebo dokonce TSI 280k? Já mám problém s cenou překračijící 1,25mio za obyčejný passat. Tak je otázka, zda potřebuješ 4Motion nebo to má být jen volba proti xDrive (aka "klasická koncepce pp-style" x_x ).
Odpovědět