BMW Divize
Re: BMW Divize
jo, enemže to co mám v garáži je klasická koncepce předělaná na 4hrab, takže je to vlastně fpoho...
a poetická douška:
sem tipoval spíš bonda,
že mi to takle nandá...
a poetická douška:
sem tipoval spíš bonda,
že mi to takle nandá...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
PP: Já si myslím, že Jag by ti pěkně sedl a ani cenově nevybočuje z poměrů německé prémie. Je jen škoda, že dělají tak málo manuálů... Takový XE S s manuálem by byl pro tebe jak dělaný; čtyřkolku nepotřebuješ, na dny sněhové apokalypsy máš Pindici
Re: BMW Divize
No byl jsem rychlejší, a navíc jsem s.v.i.n.ě záludná a závistivá.
Re: BMW Divize
@honza: šak jo
@spectral: mno, je pravda, že vlastně u nás v ulici (občas) jednoho jaga už máme, takže bych možná ani nebyl za snoba...
@spectral: mno, je pravda, že vlastně u nás v ulici (občas) jednoho jaga už máme, takže bych možná ani nebyl za snoba...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To si myslíš, nebo máš vyzkoušené?pavproch píše:njn, ale....
bavíme-li se v kategorii "normálně velký" (tj. nikoli obluda či SUV) daily-driver v "normální" cenové kategorii, tak co jiného než modrobílou vrtuli.... pokud teda chceš auto s klasickou koncepcí a aspoň trochu řidičské...
medvěd je bezpohlavní pohodné auto pro páprdy, konzern nenabízí nic s klasickou koncepcí, navíc je obecně řidičsky katastrofálně nudný, motory (některé) zřejmě nejsou špatné, i měkčené plasty tam sou, ale... žabožrouti se diskvalifikovali sami, volvo je řidičsky pro smích a saab je po smrti, americký design nezkousnu, japonci a korejci imho žádný pěkný/rozumný sportovní daily nemají (correct me if I´m wrong), austrálie by se mi koncepčně velmi líbila (Commodore V8 RWD 6MT ve střední třídě, proč ne, že ), ale bohužel nesprávná strana cesty....
...samozřejmě že s poršetem nebo jagem by to bylo zřejmě jinak, líp, ale... to už není "normální" cenová skupina, navíc porše principielně není daily
Vybírám nové auto, takže zkouším a závěry jsou zajímavé. Od BMW jsem zkoušel 3GT v RWD a xDrive. S xDrive je to neposedné, tupé a nezáživné auto. Volvo V60 je řidičsky MNOHEM zajímavější a jistější auto. 3GT v RWD je zajímavější, ale na novou C-klasse nemá ani z daleka.
Zkurvený (chováním i výdrží) xDrive úplně zabíjí původně klasickou koncepci. Ještě budu zkoušet nového Passata, ale i bych se vsadil, že ve 4motion bude jezdit líp než xDrive BMW, protože xDrive vyloženě znervózňuje podvozek.
Další kapitolou jsou materiály v interiéru , vrzání apod. Ale to už je nošení dřeva do lesa
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
pp: sice jsi psal, že ameriku ne, ale pokud nějak extra neřešíš provozní náklady tak si umím představit, že provozovat novýho mustanga s plnotučnou 5.0 V8 by mohla být celkem zábava. Klasičtější koncepci podle mého nenajdeš. Jako v tomhle jezdit jako v daily - tak to bych ti asi záviděl .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Caddy ATS...pripadne rovno ATS-V? 6hrnek to ma, RWD tez, manual tez a mozna to bude aj v kombajne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
@jarka: jo, mustang je klasika (dokonce se i aji troche líbí) ale není to daily...
@snow: jak píšu, ameriky jsou pro mě nezkousnutelné vzhledem (přesně zrovna ATS sem měl na mysli, to je hnus jak juke)
@exFun: imho nemáš absolutně pravdu - mám doma xDrive i RWD a ..... např. zatáčkovitou I/56 okolo šnaců dám s drive mnohem rychleji, přesněji a jistěji než s RWD (se kterých si nicméně přitom užiju větší zábavu).... takže imho (aspoň tedy v případě gen 91 a e89) xDrive výrazně PŘISPÍVÁ ke stabilitě a jistotě jízdy (a ubírá radosti, to jo)
@snow: jak píšu, ameriky jsou pro mě nezkousnutelné vzhledem (přesně zrovna ATS sem měl na mysli, to je hnus jak juke)
@exFun: imho nemáš absolutně pravdu - mám doma xDrive i RWD a ..... např. zatáčkovitou I/56 okolo šnaců dám s drive mnohem rychleji, přesněji a jistěji než s RWD (se kterých si nicméně přitom užiju větší zábavu).... takže imho (aspoň tedy v případě gen 91 a e89) xDrive výrazně PŘISPÍVÁ ke stabilitě a jistotě jízdy (a ubírá radosti, to jo)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Máš 2 různá auta - jedno s xShit jedno bez. Já jel se stejným autem s a bez.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
Nikdy bych nepředpokládal, že zde v místním BMW-ultras-klubu si někdo dovolí jen pomyslet na porovnání BMW s VW. Jsem zvědav na výsledek. Pravda je taková, že z BMW už zbyla jen marketingová aura. Já, který si pamatuji jako základní motor vždy šestiválec, jsem opravdu zhnusen věcma jako 318i tříválec případně 2 Active Tourer s tříválcem.......ExFun píše:Vybírám nové auto, takže zkouším a závěry jsou zajímavé...... Ještě budu zkoušet nového Passata, ale i bych se vsadil, že ve 4motion bude jezdit líp než xDrive BMW, protože xDrive vyloženě znervózňuje podvozek.
Nakonec B8 4Motion s DCC bude nudné, ale fungující auto. Pokud potřebuješ cestovat v klidu z bodu A do bodu B a zpět tak úplně v pohodě. Jen nevím, zda budeš zkoušet kamna nebo dokonce TSI 280k? Já mám problém s cenou překračijící 1,25mio za obyčejný passat. Tak je otázka, zda potřebuješ 4Motion nebo to má být jen volba proti xDrive (aka "klasická koncepce pp-style" ).