BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

N55 mi nevadí. Je to osvědčený motor, a navíc v této specikaci T0 doznala oproti klasické N55 celkem dost modifikací vč. dílů z M3.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

ExFun píše:Myslíš, že má cenu vůbec vrážet peníze do BMW? Auru a design ta auta mají neskutečnou, ale pokaždé, když s nějakým jedu od dob E46, jsem hodně zklamán. Zpracování a materiály interiéru pod úrovní korejců, vrzání. Slavný i-drive je docela fajn, ale konzola s tlačítky ve Volvu je MNOHEM rychlejší a intuitivnější. 2.0d je svou hrubostí chodu těžký archaik, většina BMW je těžce podvybavená (na dnešní dobu). Kdybych měl aspoň pocit, že šasi nějak obzvlášť dobře funguje a hlavně vydrží, ale ten nějak nenacházím. S xDrive je to pak úplně v <> a samy servisy přiznávají, že se jim rozvodovky předku sypou... Tak nějak mám pocit, že si spousta lidí nechce přiznat, že současné BMW už s těmi starými nemají nic společného a čekají zázrak, že se zase objeví nějaké staré dobré BMW. Možná sem-tam nějaký model připomene minulost, ale lépe už bylo...
Mozna nejsem objektivni, ale v pohode mi prisly jen m modely (ne mpacket)... M135i, m550d i m3 mi zasadne v nicem nevadily... Ale standard je fakt tragedie... Hlavne pomer cena/vykon/kvalita
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Mě se hlavně nelíbí motor 2,0d, to je fakt traktor i v 5er.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

pavproch píše: jo a za 1.2 mega nebude ani bez dépéhá....
Tak základní cena M2 v Německu dle ceníku 56 700 eur s DPH (19%), tj. po přepočtu na kč s českou sazbou DPH cca. 1 560 000,- Kč, takže avizovaných 1,2 mil. ani omylem...

Jinak souhlasím, bude to určitě rychlé, svým způsobem s tím výkonem/krouťákem, samosvorem a krátkým rozvorem i zábavné ale nejspíš lehce bezcharakterní. Jako kdyby nemohlo ///M udělat aspoň jeden model s R6 atmosférou...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

.Z3 píše:
pavproch píše: jo a za 1.2 mega nebude ani bez dépéhá....
Tak základní cena M2 v Německu dle ceníku 56 700 eur s DPH (19%), tj. po přepočtu na kč s českou sazbou DPH cca. 1 560 000,- Kč, takže avizovaných 1,2 mil. ani omylem...

Jinak souhlasím, bude to určitě rychlé, svým způsobem s tím výkonem/krouťákem, samosvorem a krátkým rozvorem i zábavné ale nejspíš lehce bezcharakterní. Jako kdyby nemohlo ///M udělat aspoň jeden model s R6 atmosférou...
Nemohlo, resp. mohlo, ale stálo by to takový prachy, že by jej nikdo stejně nekoupil.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

já jo, klidně i dvě...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

dodatek: a vůbec by mi nevadilo, že mě pojede každý lepší foukaný konzernový čtyřhrnek *, že to žere víc než nešní fukary a že bych musel zaplatit výpalné do bruseli (jako nesraly by mě ty peníze, sral by mě pricnip, to samozřejmě ano)

* zrovna fčer na autobahnu: asi čtvrthodiny sem se autobahnu naháněl s G7 GTI a ani zaboha sem nebyl schopen mu odskočit, natož ujet..... ale i tak sem si to užíval...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

doriftonigga píše:N55 mi nevadí. Je to osvědčený motor, a navíc v této specikaci T0 doznala oproti klasické N55 celkem dost modifikací vč. dílů z M3.
Svým způsobem máš pravdu... takže škrtám na seznamu "nelíbí" :D

Navíc je tam velký potencíál pro ty co se rádi šťourají v mapách ŘJ.... zcela nedávno sem na e90post zahlíd graf. poštelované N55, myslím, že něco jako 600+ kobyl NA KOLECH!

Ale i tak to nescu, teda asi.... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:dodatek: a vůbec by mi nevadilo, že mě pojede každý lepší foukaný konzernový čtyřhrnek *, že to žere víc než nešní fukary a že bych musel zaplatit výpalné do bruseli (jako nesraly by mě ty peníze, sral by mě pricnip, to samozřejmě ano)

* zrovna fčer na autobahnu: asi čtvrthodiny sem se autobahnu naháněl s G7 GTI a ani zaboha sem nebyl schopen mu odskočit, natož ujet..... ale i tak sem si to užíval...
Nema ten G7 lepsi pomer hp/Kg nez tvuj kombajn? :-)

Ja bych klidne nejaky ty kompresory do motoru bral :-)
Nejak takto bych si to predstavoval.
The power delivery is as smooth as before and feels like a NA engine all the way. Top end power is an massive improvement over the original 3.0Si. The low end torque isn't that different, but it has always felt really strong on the low revs, I missed something at the top end.
And with the supercharger it has becomed a perfect match....

I have not driven a Z4M before, but have driven a few E46 M3s. This feels way faster
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Vrooom píše:
pavproch píše:dodatek: a vůbec by mi nevadilo, že mě pojede každý lepší foukaný konzernový čtyřhrnek *, že to žere víc než nešní fukary a že bych musel zaplatit výpalné do bruseli (jako nesraly by mě ty peníze, sral by mě pricnip, to samozřejmě ano)

* zrovna fčer na autobahnu: asi čtvrthodiny sem se autobahnu naháněl s G7 GTI a ani zaboha sem nebyl schopen mu odskočit, natož ujet..... ale i tak sem si to užíval...
Nema ten G7 lepsi pomer hp/Kg nez tvuj kombajn? :-)
Mi přijde, že jak člověk začne podnikat rovinkové závodění, tak stejně zjistí že prakticky jakýkoli rozumný výkon bude za chvíli malý. Právě pro toto využití je ale foukaný motor docela fajn - tak se trochu pavprochovi divím, že je tak proti :) . Co jsem viděl na Ringu 1M, tak takovýhle auto s foukáním bych mohl - osvalený zvíře a ujíždělo to celkem slušně (skoro jak lehce poladěný 13 let starý hatch s atmo ;) ). Jako co se týče charakteru, tak je foukání prostě krok zpátky, ale když holt není zblití tak co se dá dělat.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět