BMW Divize
Re: BMW Divize
Chlopi prvotní zjištovací dotaz, na to co mi bylo před chvílí řečeno (samozřejmě se budu studiu e90post atd věnovat, ale až večer):
Prý by neměl být technický problém na e91xDrive namontovat OEM m-paket podvozek (pružiny a tlumiče) e91 RWD..... neslyšeli jste někdo o tom něco?!?!
Pamatuju si, že když sem v 2011 3er konfiguroval, tak m-paket podvozek (-15mm, tužší tlumiče a tužší stabíky) prostě na xDrive objednat nešlo....
BTW, tužší stabíky už tam mám, takže tohle neřeším.
BTW2: bylo mi zároveň řečeno, že moje aktuální snížení př. nápravy (štelovák KW V1) -25mm je dříve nebo později konečná pro xDrive rozvodovkui přední diferák, neboť tak velké snížení posulo kinumatiku př. poloos příliš mimo předpokládanou geometrii.... technicky na tym něco je, bojim bojim.
BTW3: smyslem toho je získat tužší a pevnější podvozek s "normální" životností na našich tankodromech (tlumiče KW sou po 30tis km na šrot)
Prý by neměl být technický problém na e91xDrive namontovat OEM m-paket podvozek (pružiny a tlumiče) e91 RWD..... neslyšeli jste někdo o tom něco?!?!
Pamatuju si, že když sem v 2011 3er konfiguroval, tak m-paket podvozek (-15mm, tužší tlumiče a tužší stabíky) prostě na xDrive objednat nešlo....
BTW, tužší stabíky už tam mám, takže tohle neřeším.
BTW2: bylo mi zároveň řečeno, že moje aktuální snížení př. nápravy (štelovák KW V1) -25mm je dříve nebo později konečná pro xDrive rozvodovkui přední diferák, neboť tak velké snížení posulo kinumatiku př. poloos příliš mimo předpokládanou geometrii.... technicky na tym něco je, bojim bojim.
BTW3: smyslem toho je získat tužší a pevnější podvozek s "normální" životností na našich tankodromech (tlumiče KW sou po 30tis km na šrot)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nejsem si jistý, že ti tady na AF bude schopen někdo poradit. Polovina tvých problémů pramení z toho přiblblého xDrivu, který tady asi nikdo nemá (minimálně ne ti, co by je zároveň zajímala radost z jízdy a jízdní vlastnosti). Takže bych počítal spíš s nějakým tím rýpnutím a radu hledal na zahraničních fórech, kde se přece jen sejde víc takových exotů jako ty (nic ve zlém )...
Sám si všimni, jak je m4Zlík proti tomu bezproblémové dítě
Sám si všimni, jak je m4Zlík proti tomu bezproblémové dítě
Re: BMW Divize
tohle je jeden ze spousty duvodu proc netunit potah a rovnou poridit něco, co netřeba tunitpavproch píše:Chlopi prvotní zjištovací dotaz, na to co mi bylo před chvílí řečeno (samozřejmě se budu studiu e90post atd věnovat, ale až večer):
Prý by neměl být technický problém na e91xDrive namontovat OEM m-paket podvozek (pružiny a tlumiče) e91 RWD..... neslyšeli jste někdo o tom něco?!?!
Pamatuju si, že když sem v 2011 3er konfiguroval, tak m-paket podvozek (-15mm, tužší tlumiče a tužší stabíky) prostě na xDrive objednat nešlo....
BTW, tužší stabíky už tam mám, takže tohle neřeším.
BTW2: bylo mi zároveň řečeno, že moje aktuální snížení př. nápravy (štelovák KW V1) -25mm je dříve nebo později konečná pro xDrive rozvodovkui přední diferák, neboť tak velké snížení posulo kinumatiku př. poloos příliš mimo předpokládanou geometrii.... technicky na tym něco je, bojim bojim.
BTW3: smyslem toho je získat tužší a pevnější podvozek s "normální" životností na našich tankodromech (tlumiče KW sou po 30tis km na šrot)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
njn, chlopi, to sem si moh myslet, že sa do ňa (a mého potahu) začnete trefovať.... :vypláznuté jazyčisko:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
to uz na tech KW mas 30t?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Mám stejný setup na léto a nejlepší je kombinace voda + brutálně vyjetý koleje, to bych vždycky nejradši vraždilBond007 píše:podle me to není o fwd/rwd ale hlavne o sirce pneu... moje kombinace 245/275 je na vode dost silena, ale voda je nic oproti snehove brecce
Re: BMW Divize
V ramci cool vzhledu to mam i na zimu a v kombinaci s elektrickym rizenim je to vyzva... Predjizdet na dalnici levym pod snehem je vetsinou na BLI 11 z 10 moznych
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Mám teda na zimu lehce užší kola (225), ale na menším a lehčím autě (taky RWD), a v zimě na vrstvě neujetého sněhu nebo na břečce to chce hodně soustředění a obě koule, aby člověk udržel tempo davu v levém pruhu... Hnus.
Btw, jaké pneu na zimu? Loni jsem měl Pirelli Sottozero 3, zadní jsou po jedné zimě na vyhození, takže budu kupovat nové. Vybírám mezi Michelin Pilot Alpin PA4, Dunlop Winter Sport 5 a Continental TS850P. Prioritou je trakce na sněhu a rozumné vlastnosti za mokra a sucha. Hlučnost a valivý odpor mě nezajímají. Tipy?
Btw, jaké pneu na zimu? Loni jsem měl Pirelli Sottozero 3, zadní jsou po jedné zimě na vyhození, takže budu kupovat nové. Vybírám mezi Michelin Pilot Alpin PA4, Dunlop Winter Sport 5 a Continental TS850P. Prioritou je trakce na sněhu a rozumné vlastnosti za mokra a sucha. Hlučnost a valivý odpor mě nezajímají. Tipy?
Re: BMW Divize
Jo, a sou na odpis.mmira píše:to uz na tech KW mas 30t?
ref zimní jízda sračkama: a to je obrovská výhoda xDrive: aji se stagerred zimním setupem (225/40 R18 př. a 255/35 R18 z.) je to ve sněhu (typicky na dálnici v rychlém) docela stabilní a moc to nestřečkuje.... smaozřejmě nesmím mít "přepálené" gumy.... ale jaxa to urve, tak už je to v renaultu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@spectral: IMHO ty P-sottozero gen 3. sou na sněhu hrabalky jaxfiń, ve sračkách OK, na vodě taky OK, teda pokud nejsou přepálené jízdou v teple (což se mi loni povedlo).... fčíl ty přepálené dojedu )řekněmě měsíc od 1.11. apak tam dávám čerstvé.... zase p-sottozero gen3.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.