BMW Divize
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Spokojen s F80, Bonde? Máš to (zatím) stock nebo už jsi dělal nějaký úpravy? Jsem zvědavej, tak se ptám.
Mimochodem, prodávám M paketový volant z E82, který se dával do E8x 1er, E9x 3er a X1! Má za sebou necelých třicet tisíc km, pravidelně čištěn takže vypadá jako nový. Je bez středového krytu, tlačítek a airbagu - nabízím tudíž jen samotný volant. Cena nevím... dohodou.
Mimochodem, prodávám M paketový volant z E82, který se dával do E8x 1er, E9x 3er a X1! Má za sebou necelých třicet tisíc km, pravidelně čištěn takže vypadá jako nový. Je bez středového krytu, tlačítek a airbagu - nabízím tudíž jen samotný volant. Cena nevím... dohodou.
Re: BMW Divize
Jak zazimováváte Z4 roadstera?
Já - natankuji plnou nádrž, umyji, vysuším, vytřu různá zákoutí auta, ošetřím a navoskuji kastli, naimpregnuji střechu, dofouknu kola, v garáži lehkou plachtou zakryji střechu aby se na ní neprášilo, odpojím akumulátor a jednou za 14 dní auto postrčím, aby kola nebyla na stejném místě (někde jsem četl radu - podložit každé kolo polystyrénovou deskou cca 3 cm silnou, kola se do ní zaboří a nejsou tolik deformována při stání a není třeba auto postrkávat, ani to nejde )
Já - natankuji plnou nádrž, umyji, vysuším, vytřu různá zákoutí auta, ošetřím a navoskuji kastli, naimpregnuji střechu, dofouknu kola, v garáži lehkou plachtou zakryji střechu aby se na ní neprášilo, odpojím akumulátor a jednou za 14 dní auto postrčím, aby kola nebyla na stejném místě (někde jsem četl radu - podložit každé kolo polystyrénovou deskou cca 3 cm silnou, kola se do ní zaboří a nejsou tolik deformována při stání a není třeba auto postrkávat, ani to nejde )
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
K těm pneu - nahustit na vyšší tlak ( klidně až max. povolený pneu) a občas popostrčit. Ale i bez toho se příliš nestane, po zahřátí a ujetí pár km se pneu zase skulatí.
MG - radost až na kost.
Re: BMW Divize
přesně, hranatost kol sa brzo ztratí...
neodpojuju baterku (teda pokud sa nevrtám v m4Zlikovi), taky dávám plnou lepšího benzínu, taky osuším tak, navíc před zazimováním pořádně projedu, aby sevysušil výfuk a nezůstala v něm vlhost ze studených startů
ref baterka - před zahájením sezony ji napíchvu (v autě, bez odpojení) na C-tek a fertig
neodpojuju baterku (teda pokud sa nevrtám v m4Zlikovi), taky dávám plnou lepšího benzínu, taky osuším tak, navíc před zazimováním pořádně projedu, aby sevysušil výfuk a nezůstala v něm vlhost ze studených startů
ref baterka - před zahájením sezony ji napíchvu (v autě, bez odpojení) na C-tek a fertig
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A je nějaký problém tu baterii u Z4 odpojit (kvůli elektronice či co)?pavproch píše:přesně, hranatost kol sa brzo ztratí...
neodpojuju baterku (teda pokud sa nevrtám v m4Zlikovi), taky dávám plnou lepšího benzínu, taky osuším tak, navíc před zazimováním pořádně projedu, aby sevysušil výfuk a nezůstala v něm vlhost ze studených startů
ref baterka - před zahájením sezony ji napíchvu (v autě, bez odpojení) na C-tek a fertig
Já to u dalšího auta dělám, baterii dobiji a uložím. Na začátku sezóny opět dobiji a jedem .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
ne první zimu sme měl m4Zlika bez "štromu" asi 3 nebo 4 měsíce a pak vše fungovalo, jen bylo třeba nastavit hodiny a tak...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jen se doporučuje nechat auto před odpojením baterky uspat.. nevím kde má Z4 baterku, ale u mě to třeba znamená otevřít kufr a čekat, dokud nezhasne obrazovka a dioda u automatu, do té doby na nic nesahat a neotvírat, po uspání odpojit, zavřít kufr manuálně přes odpor hydrauliky a je to. Akorát si nejsem jistej, jak se bude auto tvářit na to, když nebude mít šťávu několik měsíců.. třeba v Berlin Classic Remise jsou skoro všechny auta v garážových boxech napojený na nějakou nabíječku, to asi myslel pp
Re: BMW Divize
Jsem maximálně spokojen Mam to na potah a splnuje to presne to, co jsme od toho chtěl...jediny co me stve je ruzny povrzavani a sedacky taky nejdou uplne idealne nastavit. Mam to na operak, takze jediny upravy co jsem udelal je odpojeni fake zvuku, vypnuti startstopu a vypnuti blokovani sledovani filmu za jizdy vykon, ani nic jiného mi prakticky nechybi... spis me porad kouzli usmev na tvari, jak to fungujedoriftonigga píše:Spokojen s F80, Bonde? Máš to (zatím) stock nebo už jsi dělal nějaký úpravy? Jsem zvědavej, tak se ptám.
Mimochodem, prodávám M paketový volant z E82, který se dával do E8x 1er, E9x 3er a X1! Má za sebou necelých třicet tisíc km, pravidelně čištěn takže vypadá jako nový. Je bez středového krytu, tlačítek a airbagu - nabízím tudíž jen samotný volant. Cena nevím... dohodou.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Aku je také v kufru.oxik píše:Jen se doporučuje nechat auto před odpojením baterky uspat.. nevím kde má Z4 baterku, ale u mě to třeba znamená otevřít kufr a čekat, dokud nezhasne obrazovka a dioda u automatu, do té doby na nic nesahat a neotvírat, po uspání odpojit, zavřít kufr manuálně přes odpor hydrauliky a je to. Akorát si nejsem jistej, jak se bude auto tvářit na to, když nebude mít šťávu několik měsíců.. třeba v Berlin Classic Remise jsou skoro všechny auta v garážových boxech napojený na nějakou nabíječku, to asi myslel pp
To uspání je dobrý tip, protože to moje má SMG a furt tam něco bzučí (čerpadlo hydrauliky) a svítí dioda. Takže počkat až bude klid a zhasne dioda u řadící páky. A pak odpojit aku.
Mám rád zimu, protože sjezdařím. Ale už aby tu bylo jaro a mohli jsme prohnat naše káry.
Díky za tipy.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
To u mojí už skoro archajické Z3 se kromě vynulování hodin po odpojení baterky nestane vůbec nic. Proto na zimu baterku vytahuju, dobiju ji a skladuju raději doma při pokojové teplotě.
Otlačení kol jsem dříve taky řešil a přezouval auta před zazimováním na druhé kola se starýma gumama, pak jsem ale taky zjistil, že deformace po delší projížďce stejně zmizí, takže tam nechávám ty origo a maximálně 2x za zimu auto poodtlačím půl metru.
Já se jen divím, proč tankujete na zimu plnou nádrž? Jaký to má důvod? I ten vysokooktanpvý benzín nějak stárne ne? Tak si myslím, že je lepší před první projížďkou natakovat na jaře čerstvý...
Otlačení kol jsem dříve taky řešil a přezouval auta před zazimováním na druhé kola se starýma gumama, pak jsem ale taky zjistil, že deformace po delší projížďce stejně zmizí, takže tam nechávám ty origo a maximálně 2x za zimu auto poodtlačím půl metru.
Já se jen divím, proč tankujete na zimu plnou nádrž? Jaký to má důvod? I ten vysokooktanpvý benzín nějak stárne ne? Tak si myslím, že je lepší před první projížďkou natakovat na jaře čerstvý...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI