Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Vrooom »

Vypnout to pry jde akorat ti nepujde komplet audio :-D ...
http://jalopnik.com/5973177/this-is-wha ... a-computer
But that low bassy six cylinder thrum, all the way up to the banshee howl is gone from the cabin. Instead, there is a faint choked turbo six with the dump valve being the loudest thing. It's not nice and the car loses that character noise. Really noticeable from 2500 rpm. But really no reason to unplug the symposer device as it disables the car's audio system. This was done just for testing purposes.
Edit:

Tak pry to jde i nakodovat v:
HU_NBT 3000 ASD_SOUND_OFF to aktiv
Tak ti staci nekoho najit kdo ti to udela, nebo si koupit kabl a nastudovat "bmw fdl coding". Pak to muzes i jinak vyuzit a aktivovat si treba zvuk M4 ... :-D
Naposledy upravil(a) Vrooom dne pon 28 zář 21:11, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Asi se budu muset Bonda přeptat, který drátek.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od doriftonigga »

V kufru je modul ASD, ten lze vypojit, aniž by ti to vyplo rádio pokud si dobře pamatuju. Nebo to jde kabel a program, kterej se dá normálně stáhnout. Myslím, že takto to lze vypnout i ztlumit na nějakou úroveń nebo nakodovat sound z jiných modelů
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od řidičBOB »

Dneska jsem před ČB potkal hezkou M135i xDrive. Zdálo se mi, že se řidič trošku bál a něměl potřebnou techniku, aby se mohl projet bez obav z PČR:
Přílohy
Snímek obrazovky 2015-10-06 v 19.34.36.png
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Letec
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 19 lis 10:29

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Letec »

Zdravim vsechny, vyborne vlakno.

Mel jsem podobne dilema, ale nastesti se diky mimoradne nabidce rychle rozhodlo:) ve prospech R6 bez xdrive

Mel bych par dotazu pane M.Z.:
1) jake pouzivate zimni obuti?
2) jak se da zvladnout zima bez samosvoru? tuhle prvni proziju, bez nej a na pristi asi vezmu origo BMW, kvuli zaruce, spis me zajima co cekat?
3) nejaky zajimavy postreh, ktery by se mohl hodit?
pjotr
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: úte 10 lis 15:29

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pjotr »

Já sem si na základě famozni nabídky objednal M235i se špérou v černý :) bude to TOP :) a na zimu sem objednal Goodyear Goodyear UltraGrip Gen-1 225/40/18. Trochu se bojim toho rozmeru, dozadu by asi slusela sirsi, ale co nadelam :)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Mám Continentaly TS 830, vepředu standard rozměr, vzadu mám šířku 255, vychází skoro o polovinu levněji, než 245.
Donedávna jsem jezdil 225/45 R17 Continental TS 850, ale naskytla se příležitost k pořízení sady 18, tak jsem je prodal.

Bez samosvoru jsem zimu nejezdil, ale nemyslím si, že by to mělo být extra drama. Samozřejmě se svorem je to lepší a zábavnější.
Podle mě origo samosvor na dodělání vyjde daleko dráž, než při koupi. Mě ho dělal MK Racing a bez problému.

Doporučím silnější stabilizátory a stavitelné uložení tlumičů, pokud by ti auto přišlo i ve sportovním režimu měkké. Vše mi dodával MK Racing.

Nic víc, není třeba na autě dělat, jen dodám, že mám rekord. Auto mám 3 rok, vždycky jsem je měnil tak do 2 let, protože jsem dostal zálusk na něco jiného. Momentálně mě ostatní auta vůbec nelákají a jediným adeptem je za rok-dva M2.

Pjotr: 2er má myslím o něco tužší podvozek, tak to nebude žádná hrůza. Já se první sezónu proklínal za R17, auto bylo jako žvýkačka, ale po výměně stabíků a uložení tlumičů se to hrozně zlepšilo, teď na širokých je to žůžo. Zas na břečce musím, ale opatrněji.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
pjotr
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: úte 10 lis 15:29

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pjotr »

Ja jel v kamaradove M135i a pak v predvadeci 235i s xdrivem... podvozkove mi prisla dvojka daleko tuzsi a jistejsi... ale ten xdrive... vyhodit, zahodit a nikdy v zivote... prislo mi to strasne necitelny a dobrovolne by mi to teda do auta nesmelo... no uvidim co s tema 225 :) kdyztak na dalsi zimu poridim sirsi pneu ...
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

Letec píše: jak se da zvladnout zima bez samosvoru? tuhle prvni proziju, bez nej a na pristi asi vezmu origo BMW, kvuli zaruce, spis me
Žádný drama. Bude se to chovat jako 99% všech zadokolek co po světě jezdí. Nemá cenu s tim moc jezdit bokem, protože to hned přijde o rychlost. Má smysl si odsadit zadek o pár stupňů a narovnat si výjezd ze zatáčky. Rozjíždět se to bude obdobně blbě jako FWD, když to jede a umíš využít výše zmíněný, jezdí se s tim líp a rychleji než s FWD.

Pokud je možnost vzít OEM lamelák a peníze nehrajou roli, tak určitě jít do něj. Uživatelsky lepší řešení než šnek, zamyká a odmyká plynuleji než šnekovej a bawo ho muselo naladit na požadovanou míru komfortu a spolehlivosti.
RWD
MadJoe
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od MadJoe »

Ahoj,
když už se tu probírá M135i a lehce i M235i... Chci se zeptat zda má někdo srovnání těchto dvou modelů co se týče případných rozdílů v chování auta apod? Při jízdě na limitu/okruhu atp?
Zvažuji M135i, respektive M235i připadá také v úvahu právě vzhledem k malému cenovému rozdílu v porovnání s M135i.
Děkuji :-)
Odpovědět