Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
taky vynesu jeden trumf - jen na nasem firemnim parkovisti stavaji dve tesly, jeden leaf, elektricky golf a sem tam i3.
jen to neni v cr
jen to neni v cr
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
no jo, to je ale extrémně ECO země...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já v ČR na silnici potkal i3 snad jen jednou..nejspíš ty ekoauta nějak se svou užranou špinavou V8 odpuzuju
Re: Elektromobily a vse kolem nich
rB: naopak, na eko se tu dost prdi. hlavne na spotrebu elektriny. hlavni jsou dane.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak jsem to myslel, že daňová podpora ECO vozidel je tam na vysoké úrovni.
Jak říkám, kdyby mi z toho zvráceného koláče úlev a dotací také něco spadlo do klína, tak si to taky koupím...kdybych překousl další nevýhody.
Jak říkám, kdyby mi z toho zvráceného koláče úlev a dotací také něco spadlo do klína, tak si to taky koupím...kdybych překousl další nevýhody.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tesla otevřela první výrobní závod mimo území Spojených států. Jejím evropským domovem se stal nizozemský Tilburg.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Poněkud se mýlíš. Není to výrobní závod, je to montovna z dovezených dílů které se nadále vyrábějí v USA (nebo taky možná v Číně ?) . Důvodem jejího zřízení je pravděpodobně možnost nižšího cla
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27881
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Možná to tady je, ale teď to na mne vyskočilo na Ksichtoknize: http://archiv.ihned.cz/c1-64656360-ja-a ... ktromobilu
No, nekup to, za ty prachy
Jo, a ta elektřina se získává v ČR asi z čeho??ale Tesla Model S P85 neprodukuje emise a jezdí výhradně na elektřinu, takže žádná fosilní paliva.
Asi to už pán párkrát zažilA můžu vám říct, že pro elektromobilistu je to nejhorší, co znám, stát s vybitým autem u nabíjecího stojanu a nemoct si z něj nabít, protože k němu nemáte přístup."
No, nekup to, za ty prachy
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pan František Kubiš říká: "Já se posledních 20 let věnuji pracovně elektromotorům, takže jsem dávno věděl, že jsou lepší než spalovací motory," říká muž, který zkušenosti s Teslou sbíral už před revolucí, ovšem s tou rožnovskou, v níž pracoval jako servisní technik, navíc tam proslul řadou zlepšováků. Kolem roku 2008 se rozhodl, že za každou cenu chce jezdit elektromobilem. Podle svých slov pochopil, že je třeba hledat novou cestu místo nafty a benzinu, neboť ropa lidstvu dříve nebo později dojde.
O svých zkušenostech pravidelně píše na vlastní web, o Tesle dokáže zaníceně hodiny hovořit. "Když jezdíte hodně opatrně, s plným nabitím ujedete 500 kilometrů, když jezdíte normálně, ujedete 400 kilometrů, když uháníte rychle po dálnici, je to maximálně 300 kilometrů," vypočítává své poznatky a dodává, že jeden kilometr vyjde při domácím nabíjení s běžným tarifem zhruba na korunu, tedy méně než polovinu oproti klasickým motorům. paráda
O svých zkušenostech pravidelně píše na vlastní web, o Tesle dokáže zaníceně hodiny hovořit. "Když jezdíte hodně opatrně, s plným nabitím ujedete 500 kilometrů, když jezdíte normálně, ujedete 400 kilometrů, když uháníte rychle po dálnici, je to maximálně 300 kilometrů," vypočítává své poznatky a dodává, že jeden kilometr vyjde při domácím nabíjení s běžným tarifem zhruba na korunu, tedy méně než polovinu oproti klasickým motorům. paráda