Saab 9-5 2011
Re: Saab 9-5 2011
Saab nema byt spotrebne zbozi, tak ani cena nebude ludova. Je to len dobre ze sa bude predavat maximalne po kusoch a nie v stovkach kusov, mna len odradzuje ze nemam doveru v buducnost Saabu...
Otazka na pana Jandu, neprehrieva sa tam Haldex? Vsetci moji znami s tatier co mali haldex tak na to nadavali (prehrievanie, nasledujuci unik oleja a obcas aj spalene lamely) nasledujuce auta uz kupovali ako permanentne 4x4.
Otazka na pana Jandu, neprehrieva sa tam Haldex? Vsetci moji znami s tatier co mali haldex tak na to nadavali (prehrievanie, nasledujuci unik oleja a obcas aj spalene lamely) nasledujuce auta uz kupovali ako permanentne 4x4.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Saab 9-5 2011
saab zase nedela tak exkluzivni auta, aby mohl prodavat jednotky kusu, ta automobilka prodavat cca 15-20% toho co by potrebovala aby byla alespon na nule, tudiz toliko.
K haldexu - neumim si predstavit prehrivani haldexu apod. v ramci elektornicke ochrany a odopjovani. Ja znam hodne lidi co maji haldexy ci jine obdobne systemy a bydli v horach, jsou to lesnici co s tim jezdi po horach a v lesich apod. a nikdo ty problemy nema. Tudiz mozna to bude stejne kvalitni vec jako si zvolit hymnu s anglickym textem
K haldexu - neumim si predstavit prehrivani haldexu apod. v ramci elektornicke ochrany a odopjovani. Ja znam hodne lidi co maji haldexy ci jine obdobne systemy a bydli v horach, jsou to lesnici co s tim jezdi po horach a v lesich apod. a nikdo ty problemy nema. Tudiz mozna to bude stejne kvalitni vec jako si zvolit hymnu s anglickym textem
Re: Saab 9-5 2011
goes, nehnevaj sa ale porovnavat vase hory a tatry... to je ako porovnavat tatry a alpy
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Saab 9-5 2011
ano, je mi jasne, ze s tim vyjizdi na gerlach a ze vase lesni cesty apod. jsou uplne jine. proste tu nedelej z toho systemu neco, co je spatne, ne, pouziva se to bezne v opravdu tezkem prostredi a hory v tom nehraji roli a neprehriva se to a ani nema poradne jak. tedy ano umim si pro chtenem zachazeni dojit k prehrati, tedy chovani, kdy delas zamerne to, ze se ti predni kola stabilne protaci a zadni blokujes. a hlavne odpojis teplotni senzory, aby se to prehralo a zacalo tect. je zajimave, ze na offroadech a trilech ty systemy vydrzi, ovsem tvym znamym ne. a jeste v hromadnem mnozstvi.
Nicmene koncim tuto debatu, vymyslis si a diskuse je o 9-5.
Nicmene koncim tuto debatu, vymyslis si a diskuse je o 9-5.
Re: Saab 9-5 2011
To neni presne, tedy alespon podle informaci, ktere mam k dispozici. Naposledy zastupci Saabu rikali, ze jim staci 75 000 aut pro dosazeni "nuly", takze jsou dnes na nejakych 40 %. Ale trea pri soucasnych cenach staci jeste menegoes píše:saab zase nedela tak exkluzivni auta, aby mohl prodavat jednotky kusu, ta automobilka prodavat cca 15-20% toho co by potrebovala aby byla alespon na nule, tudiz toliko.
Nepamatuji podobne problemy s Haldexem zadne generace. U Saabu 9-5 zatim nedovedu rici, nejak zvlast jsem haldex zatim nezatizil, ale jezdil jsem s desitkami aut s Haldexem zpusobem, kterym je bude pouzivat par promile lidi, presto s nim nikdy nebyly problemy. A myslim, ze kdyz se neco podobneho dela s premotorovanou ex-predokolkou, ma Haldex vzhledem k prenasenym vykonum hodne prace. Prehral jsem v zivote kde co vcetne elektromotoru u hybridu, ale haldex si nikdy nestezoval.merlin píše:Otazka na pana Jandu, neprehrieva sa tam Haldex? Vsetci moji znami s tatier co mali haldex tak na to nadavali (prehrievanie, nasledujuci unik oleja a obcas aj spalene lamely) nasledujuce auta uz kupovali ako permanentne 4x4.
Samozrejme, vychazim vesmes z kratkodobe zkusenosti do par tkm (jen Audi S3 jsem jezdil asi 40 tkm nebo 60 tkm), takze pokud se to neprojevuje hned (kour, ohen, kontrolka... ), ale az dlouhodobym opotrebenim, neumim soudit. Ale zrovna S3 byla jeste Haldex I ze zacatku jeho kariery, navic naladeny hodne aktivne, takze tam by snad musel za ty km odejit . A to auto jezdi dodnes. ma pres 100 tkm a v Haldexu se akorat menily naplne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Saab 9-5 2011
PJ: tak ze saabu a spykeru chodi casto zpravy takove, ze se navzajem vyvraci. tech 75tis. jsem taky cetl a pak sem cetl 120tis. takze tezko rici, jsou proste na stavu 25-40% aby byli na nule.
PS - prisla mi nabidka od prodejce na 9-5 z cenikove ceny jakekoli verze zakladni sleva 18%. dle meho by se na miste jeste neco uhadalo a tech 20-25% bude realnych. A to se dostaneme za solidne vybaveny vuz vyssi stredni tridy na cenu baj voko mega, coz neni uplne marne.
PS - prisla mi nabidka od prodejce na 9-5 z cenikove ceny jakekoli verze zakladni sleva 18%. dle meho by se na miste jeste neco uhadalo a tech 20-25% bude realnych. A to se dostaneme za solidne vybaveny vuz vyssi stredni tridy na cenu baj voko mega, coz neni uplne marne.
Re: Saab 9-5 2011
Podla mna nie je problem v sile ktoru prenasa Haldex ale v dlzke pouzitia. Ked ma clovek penzion a potrebuje stale nieco vybavovat, zasobovat tak na snehu denne prejde aj 200km a to v rezime neusteleho zopnutia Haldexu. Ja sa nebojim vyliest na chatu alebo terenu, ja sa bojim dlhodobeho zopnutia.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Saab 9-5 2011
neumim si predstavit ot neustale sepnuti haldexu apod. navic jak jsem psal, haldex ma tepelne ochrany a v pripade, ze stoupne teplota nad mez, ktera je daleko od teploty privadejici problemy, tak spojku odpoji a je to jen predokolka. Navic tu mluvis o hafo pripadech, kdy ta auta mela tyto problemy, to je proste kravina. Navic v ramci rychlosti chladnuti te naplne, by musel jet nonstop v prokluzu desitky kilometru a v ramci toho, ze se lamely toci porad no proste ses do toho zamotal. a co hydro spojka u subu, ta vydrzi co? jine pripojitelne systemy s visko spojkou to taky zvladly co? ovsem haldex ne
Re: Saab 9-5 2011
to už je lepšígoes píše:PS - prisla mi nabidka od prodejce na 9-5 z cenikove ceny jakekoli verze zakladni sleva 18%. dle meho by se na miste jeste neco uhadalo a tech 20-25% bude realnych. A to se dostaneme za solidne vybaveny vuz vyssi stredni tridy na cenu baj voko mega, coz neni uplne marne.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Saab 9-5 2011
na druhou stranu dix zajisti na insignii 24%