Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Super jizda, ty ofiko merene casy jsou BTG + 15 sec asi? Jede ti to pekne, hned na zacatku jsi pojel CTR 9g , Dany ma svuj CTR stale na prodej?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Kam myslis ze to muzes stahnout? Jsi se od minula hodne zlepsil, ne? Nemel jsi 8:40?jarka píše:Nevím kdo byl o víkendu - každopádně super ježdění. Z mých 3 návštěv zatím to nejlepší co jsem zažil. Ranní provoz v sobotu byl fpohodě a i jinak to ještě celkem šlo. Tady moje nejrychlejší kolo (8:25 btg):
https://www.youtube.com/watch?v=wzYf8VGCrdg
A pár dalších: Lap 07, Lap 09, Lap 10.
Prostě zážitek jako prase, už teď mi ring zase chybí.
Chtelo by to sirokouhlou kameru a zaznamenavat rychlosti
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
zalezi na max rychlosti, ale pocitej kolem + 25 sRaďas píše:Super jizda, ty ofiko merene casy jsou BTG + 15 sec asi? Jede ti to pekne, hned na zacatku jsi pojel CTR 9g , Dany ma svuj CTR stale na prodej?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
mira: nevím jestli jsou Federaly pořádný gumy, ale fungují za daný peníz perfektně. Výfuk už se řeší. Z toho hluku už bolela hlava i mě. Na konci jsem zjistil že byl vypadlý zadní tlumič ze silentbloků, takže to hrozně drnčelo .
radas: bohužel rozdíl mezi ofiko a btg časama uvádí Dan 25s, takže s profíkem za volantem by mě pojelo i sériový ctr na uhp gumách . Ale to si tak člověk nesmí brát. Ty kluci se tím živí a jsou prostě jinde. Jinak Dan už ho prodal .
vroom: když by bylo úplně prázdno a s nějakým tím rizikem, bych to reálně viděl s mýma rukama až někam k 8:15, ale to se asi nestane. Chtěl jsem si hlavně Ring užít a časy nebyly priorita (už kvůli provozu). Odečítal jsem to až doma z kamery, ale z času mám samo radost (před akcí jsem tajně doufal pod 8:35). Rozhodně jsem nejel nějakou hranu, spíš jsem si ještě nechával malinkatou rezervu. S profíkem za volantem bych viděl potenciál mýho auta až někam pod 8min BTG.
Ale byla to neskutečná dovolená - trať je prostě dokonalá a k tomu ještě ta atmosféra kolem. Mám banána na hubě jen si na to vzpomenu . Prostě doporučuju každýmu koho baví řízení.
radas: bohužel rozdíl mezi ofiko a btg časama uvádí Dan 25s, takže s profíkem za volantem by mě pojelo i sériový ctr na uhp gumách . Ale to si tak člověk nesmí brát. Ty kluci se tím živí a jsou prostě jinde. Jinak Dan už ho prodal .
vroom: když by bylo úplně prázdno a s nějakým tím rizikem, bych to reálně viděl s mýma rukama až někam k 8:15, ale to se asi nestane. Chtěl jsem si hlavně Ring užít a časy nebyly priorita (už kvůli provozu). Odečítal jsem to až doma z kamery, ale z času mám samo radost (před akcí jsem tajně doufal pod 8:35). Rozhodně jsem nejel nějakou hranu, spíš jsem si ještě nechával malinkatou rezervu. S profíkem za volantem bych viděl potenciál mýho auta až někam pod 8min BTG.
Ale byla to neskutečná dovolená - trať je prostě dokonalá a k tomu ještě ta atmosféra kolem. Mám banána na hubě jen si na to vzpomenu . Prostě doporučuju každýmu koho baví řízení.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
no ve srovnani s tema zvykackama, na kterych jsem tam byl posledne ja to poradne gumy jsou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Takhle pohledem kamery skrz okno to až skoro vypadalo že na ty Federály byla venku skoro zima i jsem se na to chtěl zeptat, ale zase celou cestu ani nepískly (jestli by to přes ten vejfuk bylo slyšet). Co samosvor, máš, nebo to má díky lineárnějšímu nástupu atmosféry dost trakce i bez něj?
Podle mě každej kdo odsud odjíždí s autem v celku začne okamžitě přemejšlet jak to udělat aby se tam co nejdřív zase vrátil
Podle mě každej kdo odsud odjíždí s autem v celku začne okamžitě přemejšlet jak to udělat aby se tam co nejdřív zase vrátil
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Počasí bylo úplně ideální - lehce pod 20°C a vlhký vzduch takže ideál pro motor. Federaly mají spíš měkčí směs, ale v mým nastavení nemám se směsí problémy ani v teplotách kolem 35°C v Mostě (asi je to daný i relativně nižší hmotností auta). Tlak měly 1.7b za studena a po ježdění ideálních 2.1b. Jinak co se týká úprav tak mám: poladěnou atmo, správně zkrácenou převodovku s lsd (lsd je u fwd povinost jinak je to nuda - ať si říká kdo chce co chce) a už docela agresivní geo s odklonama, kdy zadek je už sem tam docela divoký (ale nic hroznýho - spíš je to takové hravé, kdy v rychlých zatáčkách nad 180kmh má zadek tendenci trochu utíkat a pomáhat autu do zatáčky).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Pecka je taky Aral 102 za necelých 1,5 Eura litr Nedokážu si představit že by si na něj nějaký auto stěžovalo... pokud teda neni dýzl Na dálnici tolik stojí obyč noname 95ka.. Pumpa v Barweileru která mi byla doporučená je sice o trochu dál než ta v Adenau, ale zas tam lze natankovat bez čekání. Pokud jedete s benzínovým autem, je určitě dobrej nápad dotankovat do plný než vjedete na okruh, pokud si jdete sjet ve všední den v podvečer, nepřijedete s plnou nádrží a po dvou, třech kolech odjedete tankovat, pomalu nemá cenu se vracet, protože se zpátky na trať už nemusíte protlačit.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Takze 27/09 08 - 15, nebo 29/09 17:15 - 19:00???mmira píše:k86: pozor, 28/10 nevidim zadne TF
nic vic?
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Všední den je na první kolo ideální, bývá míň aut. Co jsem opět dostal jako radu do mojeho prvního kola bylo být tam když otevřou, počkat až odjede první skupina nedočkavců a pak teprve vyrazit.