New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Nový Touran je na pohled velmi hezké vozítko...ještě jsem v tom nejel, ale seděl jsem uvnitř a ten interiér prodělal hezkou změnu - a podle mne výrazně k lepšímu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
3erGT? A6 allroad?
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
To Volvo vypadá fajn, benziny v nabídce jsou, půjdeme se projet. Jen se děsím té hlavové opěrky, vypadá hodně nacpana dopředu a nepůjde s ní hnout. Uvidíme. Ty vw neprojdou, nějak ten koncern nemá ráda... Audi je taky ze hry, BMW GT? Mně se to nelíbí, musel bych okamžitě hodit do háje rft pneu, ale ukážu to ženě
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Volvo podle mě nemá cenu řešit.
Dnes jsem byl jezdit BMW 3GT a nové Mondeo. Nové Mondeo je proti c-klasse zcela nezajímavá- motor horší, jízda mnohem horší, převodovka zaostává. Ano, stojí méně, ale pokud člověk má na MB, nemá cenu škudlit.
3GT je pro mě také o něco horší jízdně než C-klasse. Podvozek je hlučnější, méně tlumí a přišel mi i méně stabilní. Interiér- prostě BMW.. Přesto jsem se v něm cítil dobře. Takže u mě to vypadá na c-klasse T vs. 3GT
Jo a u GT jsem jistý svit, který připisuji bezrámům, zaznamenal už okolo 100km/h
Dnes jsem byl jezdit BMW 3GT a nové Mondeo. Nové Mondeo je proti c-klasse zcela nezajímavá- motor horší, jízda mnohem horší, převodovka zaostává. Ano, stojí méně, ale pokud člověk má na MB, nemá cenu škudlit.
3GT je pro mě také o něco horší jízdně než C-klasse. Podvozek je hlučnější, méně tlumí a přišel mi i méně stabilní. Interiér- prostě BMW.. Přesto jsem se v něm cítil dobře. Takže u mě to vypadá na c-klasse T vs. 3GT
Jo a u GT jsem jistý svit, který připisuji bezrámům, zaznamenal už okolo 100km/h
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Bezrám je problém - nakomec jeden z důvodů, proč jsem do toho nešel... Ve vyšších rychlostech šum svistu a v zimě, pokud nějaká je, to přimrzá
Když člověk koncern vyrǎdil, přijde rázem o mnoho možností...
Když člověk koncern vyrǎdil, přijde rázem o mnoho možností...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
U céčka je potřeba vzít benzín, Airmatic a minimálně exclusive, interiér nejradši AMG. Pokud se tam vezme jiná výbava je to hrůza. Já mám najeto 15k a jsem spokojen, C250 benzin s Brabus kitem, dlouhodobá 10,5, omezení neřeším
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Věřím, tomu, že být už venku nové CC, tak už je vybráno. Bohužel staré je staré. Passat byl vevnitř opravdu moc příjemný, ale sedan raději už ne a Variant je na mě moc pohřebák, moc kombi.
A5 SB jsem jel a nijak nepřesvědčila. Jel jsem s ní dokonce stejnou trasu jako s 3GT a BMW bylo lepší. Navíc A5 je taky bezrám. Co mě na koncernu neskutečně irituje je chování předních senzorů. MB, BMW, Ford, Mazda - všichni pod cca. 30km/ automaticky spouštění přední senzory a ukazují... Koncern ne, tam si je člověk pokaždé musí zapnout manuálně...
Senzory zrovna hezky demonstrují převahu "lepších" značek. U Mondea jsem zajížděl do těsného prostoru a ptám se prodejce, jestli se aktivují samy. Prý ano. Měl pravdu, ale lagovaly a signál a zobrazení se objevilo v podstatě až v momentu, kdy jsem byl v oranžové zóně. Myslím, že kdybych nenajížděl úplně opatrně, první narazím, než mi senzory oznámí, že jsem na konci (+20cm).. BMW naproti tomu senzory spustilo okamžitě a krásně plynule bez lagu ukazovaly přiblížení. Je to blbost, při návyku chování lze jistě užívat i ty v Mondeu, ale prostě jsou to malá zlepšení, která dokáží ve výsledku udělat lepší auto.
MB určitě potřebuje Exclusive interiér. To z něj dělá jiné auto. Airmatic bych osobně nebral (i když jsem nezkoušel). MB se mi líbí interiérem (v exclusivu) a jak jezdí. Problém mám s tím, jak vypadá od předních dveří dozadu. Sedan primárně nechci, ale zadní linie střechy a kufru ve mě hodně evokují Asii (Infiniti), T model taky moc krásy v zadních partiích nepobral...
S naftou u C-klasse nemám jedinný problém. 250CDI Rozhodně zatím nelepší I4 diesel, co jsem zažil. 20d v 3GT byl podstatně hrubější, intenzivnější a nemyslím, že by líp jel.
A5 SB jsem jel a nijak nepřesvědčila. Jel jsem s ní dokonce stejnou trasu jako s 3GT a BMW bylo lepší. Navíc A5 je taky bezrám. Co mě na koncernu neskutečně irituje je chování předních senzorů. MB, BMW, Ford, Mazda - všichni pod cca. 30km/ automaticky spouštění přední senzory a ukazují... Koncern ne, tam si je člověk pokaždé musí zapnout manuálně...
Senzory zrovna hezky demonstrují převahu "lepších" značek. U Mondea jsem zajížděl do těsného prostoru a ptám se prodejce, jestli se aktivují samy. Prý ano. Měl pravdu, ale lagovaly a signál a zobrazení se objevilo v podstatě až v momentu, kdy jsem byl v oranžové zóně. Myslím, že kdybych nenajížděl úplně opatrně, první narazím, než mi senzory oznámí, že jsem na konci (+20cm).. BMW naproti tomu senzory spustilo okamžitě a krásně plynule bez lagu ukazovaly přiblížení. Je to blbost, při návyku chování lze jistě užívat i ty v Mondeu, ale prostě jsou to malá zlepšení, která dokáží ve výsledku udělat lepší auto.
MB určitě potřebuje Exclusive interiér. To z něj dělá jiné auto. Airmatic bych osobně nebral (i když jsem nezkoušel). MB se mi líbí interiérem (v exclusivu) a jak jezdí. Problém mám s tím, jak vypadá od předních dveří dozadu. Sedan primárně nechci, ale zadní linie střechy a kufru ve mě hodně evokují Asii (Infiniti), T model taky moc krásy v zadních partiích nepobral...
S naftou u C-klasse nemám jedinný problém. 250CDI Rozhodně zatím nelepší I4 diesel, co jsem zažil. 20d v 3GT byl podstatně hrubější, intenzivnější a nemyslím, že by líp jel.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27899
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Ad senzory: nemáš tak úplně pravdu, protože třeba Golf7 spouští přední senzory zcela automaticky... Ale B8 už ne a Audi taky ne. Musím se poptat, zda to přes Vasila nejde aktivovat.
Btw: nový Superb taky není k zahození, i když mě osobně ten podvozek vadí.
EDIT: tak senzory spouští i nová Q7, kterou jsem právě nafasoval.
Btw: nový Superb taky není k zahození, i když mě osobně ten podvozek vadí.
EDIT: tak senzory spouští i nová Q7, kterou jsem právě nafasoval.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 17 zář 08:47, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
Njn, mám morální problém s koncernem, jediné auto, které se mně líbí a snesl bych ho je nový Passat. Byl by pro ni ideální, třeba v nějaké outdoorové verzi. Audi vyloženě nesnáším, je mně ta značka silně nesympatická, u nás v tom jezdí většinou ko.koti co se snaží prezentovat svůj majetek omezený výší měsíční splátky
Jinak je to pánové dost těžké, BMW 3 je malé uvnitř, zbytečně si hraje na sportovní auto, pro ženu mimo, u škodovky mám morální problém dát za ní milion, jezdí jich mr.da, krade se to. U Japonců to málo co jsem našel neprošlo díky jedné "blbosti". O Fordu, Oplu nebo frantikach jsem ani neuvažoval. Nakonec se asi na.seru a vezmu původně vyřazené C400, má v základu 4kolku, všude je skvělá výbava, airmatic a interiér nevypadá levně jak v těch 200-250. Teď se dají koupit kolem 55t s nájezdem do 5t km. Ale ještě ji zkusím nechat projet Passat, co viděla předváděcí v OL, tak vše sociální výbava a vypadalo to fakt levně.
Jinak je to pánové dost těžké, BMW 3 je malé uvnitř, zbytečně si hraje na sportovní auto, pro ženu mimo, u škodovky mám morální problém dát za ní milion, jezdí jich mr.da, krade se to. U Japonců to málo co jsem našel neprošlo díky jedné "blbosti". O Fordu, Oplu nebo frantikach jsem ani neuvažoval. Nakonec se asi na.seru a vezmu původně vyřazené C400, má v základu 4kolku, všude je skvělá výbava, airmatic a interiér nevypadá levně jak v těch 200-250. Teď se dají koupit kolem 55t s nájezdem do 5t km. Ale ještě ji zkusím nechat projet Passat, co viděla předváděcí v OL, tak vše sociální výbava a vypadalo to fakt levně.
Re: New outback 2,5i nebo Mercedes C 200 4m.?
řB: u superbu jsme se shodli, že je levná kopie SuperBu. Nedokážu si představit nikoho, kdo by ho zvolil pokud kouká po C-klasse
watchfan: mrkni ještě na tu 3GT. To je BMW, které nemá žádný z uvedených atributů. Vevnitř je obrovské, zvenku není nějak sportovní, ani se o to nesnaží, má vyšší posed a 95% jsou s x-drive
watchfan: mrkni ještě na tu 3GT. To je BMW, které nemá žádný z uvedených atributů. Vevnitř je obrovské, zvenku není nějak sportovní, ani se o to nesnaží, má vyšší posed a 95% jsou s x-drive
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek