Jj jasná varianta je ta 81kw. Ostatní bude slabé a jak píšeš asi i poruchové.řidičBOB píše:1.5dCi se dělaly ve více variantách výkonu. Vyplatí se investovat do těch vyšších - používají vstřikování Siemens, které je kvalitnější než Delphi, které je v té základní variantě. Jsou také známé problémy s hlavou motoru nebo s filtry DPF.
Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
spolu s bajem reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let... v tomto případě to byla si týden...
přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....
přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
No ale vyřešilo se prd...navíc ten človek chtěl za den najet 220km, což je šílenost takto jezdit do práce já to budu mít cca 55 km a stejně to bude opruz. V jeho případě se možná nové auto vyplatí, jelikož nájezd za rok bude šílenej (pokud dobře počítám tak to bude (52800km). Za 4 roky 200 tisícpavproch píše:spolu s bajem reaguju se zpožděním od dvou sekund do několika let... v tomto případě to byla si týden...
přesně tohle se tu docela nedávno podrobně řešilo....