Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
jo, stejne jak se to ted deje s kajmany. grrr
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 (Miata)
Proč by se bez střechy nedalo jezdit rychle.. ?? U mě je to, čím rychlej, tím líp.
A clonku, ani okna nahoře u mě neuvidíš...
A clonku, ani okna nahoře u mě neuvidíš...
MG - radost až na kost.
Re: Mazda MX5 (Miata)
dela to moc randalu, to ja nerad
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 (Miata)
notywoe, u konkurence neska vyšel jízdní test ND... jednapětka prý extrémně tradicionalistko-puristická, dvoulitr zase velmi rychlé moderní GT prý úplně jiná auta....jekyll and hyde .... nebude tady na AF taky něco?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Jj. Akurat som pozeral ze po dvoch rokoch co som kupoval by som dnes prakticky nic neusetril. Skor naopak. Mal by som problem sa do tej ceny zmestit. Je super ked clovek neumyselne vystihne okamih ked ceny prestanu klesat.mmira píše:jo, stejne jak se to ted deje s kajmany. grrr
Nakoniec je kupa porse financne daleko vyhodnejsia ako bezneho spotrebaku. Svet sa v kravsku <> obracia.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Necekal bych ze je miata rychlejsi.
Vypada senzacne
Vypada senzacne
Re: Mazda MX5 (Miata)
Fčera odpoledne sem (myslím) na Rebelu zahlíd reklamu na novou miatku... kura, to je fakt pěkné... moc... nemít m4Zlika v garáži, du do ní...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mazda MX5 (Miata)
Trochu to tu oživím, po aplikaci sportovních stabilizátorů a pružin, bylo chování na původních pneu 205/45 R17 Michelin Pilot Preceda a Exalto pro mě úchvatné.
Přezul jsem na Continental Conti Sport Contact 5 205/40 R17 jsou to komfortní, tiché lepidla, ale mají měkou bočnici, pod brzdama auto plave a žvýká se, to samé v ostrém nájezdu do zatáčky.
Rozhodl jsem se, že provedu výměnu, za něco s pevnější bočnicí, ale nevím do čeho jít.
Máte nějaké ověřené tipy? Jo a zachovám původní rozměr 205/45 R17.
Přezul jsem na Continental Conti Sport Contact 5 205/40 R17 jsou to komfortní, tiché lepidla, ale mají měkou bočnici, pod brzdama auto plave a žvýká se, to samé v ostrém nájezdu do zatáčky.
Rozhodl jsem se, že provedu výměnu, za něco s pevnější bočnicí, ale nevím do čeho jít.
Máte nějaké ověřené tipy? Jo a zachovám původní rozměr 205/45 R17.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 (Miata)
Jsem ještě nezažil někoho kdo by si nestěžoval na Contíky kvůli měkké bočnici . Co vím, že má tvrdou bočnici (ale dost lidí si na ně tady stěžovalo) jsou Bridge RE050XL, pak případně Federal RS-R 595 (ty mají bočnici tvrdou na 100%, ale musel by jsi jít do 215/40, což už je asi zbytečný na ty koníky co miatka má). Z Federalů bych si ještě tipnul, že SS-595 jí taky nebudou mít měkkou (uvažoval jsem o nich, jen mě odradila hmotnost). Možná jako jedno z kritérií při výběru použij hmotnost - těžší gumy mívají tvrdší bočnici. Případně Yokohama AD08R.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda MX5 (Miata)
OT: Juuu, my tu mame vlastne vlakno?
Aktualne mam vpredu Bridge RE002 a vzadu Yoko Parada Spec 2 oboje rozmer 195/50 R15.
Doobjednal som znovu Bridge RE002 (43€ za kus ) aj dozadu a Yoko pojdu z domu (na suchu drzia o trosku lepsie ako Bridge, na mokru vyrazne horsie)
Bridge maju aj tvrdsiu bocnicu, komfortu tym padom menej ale turn-in maju slusne ostry.
Zatial ale len 700km nabehanych a mozno tak 50 ostrejsim tempom.
No v rozmere 205/45 R16 ju nikde nevidim, iba 205/40 R17
Dezen ma ale pekny
Aktualne mam vpredu Bridge RE002 a vzadu Yoko Parada Spec 2 oboje rozmer 195/50 R15.
Doobjednal som znovu Bridge RE002 (43€ za kus ) aj dozadu a Yoko pojdu z domu (na suchu drzia o trosku lepsie ako Bridge, na mokru vyrazne horsie)
Bridge maju aj tvrdsiu bocnicu, komfortu tym padom menej ale turn-in maju slusne ostry.
Zatial ale len 700km nabehanych a mozno tak 50 ostrejsim tempom.
No v rozmere 205/45 R16 ju nikde nevidim, iba 205/40 R17
Dezen ma ale pekny
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...