Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Další nesmysl od BMW, dojezd při plachtění kilo, 265 kilo váží a 4kila stojí
První svezení s tichým silákem: elektrický skútr BMW C-Evolution
Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-skutr-b ... otorky_fdv
technická: nevím jestli to má variátor (ztráty běžně 30%) nebo jenom řemen, i tak mi to přijde nesmyslný proč elektromotor nezabudovali přímo do kyvné části direkt na poháněnou osu
První svezení s tichým silákem: elektrický skútr BMW C-Evolution
Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-skutr-b ... otorky_fdv
technická: nevím jestli to má variátor (ztráty běžně 30%) nebo jenom řemen, i tak mi to přijde nesmyslný proč elektromotor nezabudovali přímo do kyvné části direkt na poháněnou osu
Re: Elektromobily a vse kolem nich
PetrL: dám ti příklad - vzorový elektromobil dojede po rovině rovnoměrnou rychlosti 300 km daleko. O kolik kilometrů víc ujede s využitím zázračné rekuperace ?
Re: Elektromobily a vse kolem nich
noveautičko píše:Až na to přijde,tak každá domácnost bude mít solární stanici,kde bude nabíjet své elektrické auto..Vana píše:Plná nádrž je z 80℅ daň. Na elektriku to přijde brzy takynoveautičko píše:kolik platíš za plnou??
Coz bude v Ceske zime opravdove terno. Hele zkus argumentovat faktama a ne pranima/vizema.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jistě rychlost doplnění je a bude výhoda benzínu a nafty, ale po rozšířením rychlonabíječek se ten nepoměr částečně zmenší. Elektromobil má zase tu výhodu, že pokud mám možnost doma dobíjet tak na druhý den mám doplna natankováno. Jistě kapacita je taková jaké je.pavproch píše:nejenom dojezd... ale i rychlost nab(l)ití.... pokud nabíjení nebude srovnatelně časově nenáročné, jako asitak trvá nalít plnou (3-5 minut vč. zaplacení) tak budou i hypr-supr-čupr extra potentní baterky úplně na draka....
+ musí být i možnost dolití z kanistru, dyž mi dojede benzín někde v poli....
Prostě vývoj v bateriich půjde kupředu. Masivní rozvoj lionek začal s příchodem mobilů a notebooků, cca. kolem roku 1990.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
...když fakta/přání a vize, tak: jen co to začne lézt do ANOFERT byznysu, přijde Andrej a vypálí na to spotřební daň - a bude vymalováno.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
dyrup píše:Prostě vývoj v bateriich půjde kupředu. Masivní rozvoj lionek začal s příchodem mobilů a notebooků, cca. kolem roku 1990.
no a po 25 letech vývoje je jasné, že elektromobilitu už asi nespasí
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty ne, ale spasí ji spasitelé světa, jak jinak. Jejich největší koncentrace je toho času v Bruselu, Kalifornii a Norsku.
A jak tak koukám, jejich nové církve mají už i své věřící.
A jak tak koukám, jejich nové církve mají už i své věřící.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
gramatická: v Bruseli... (podle vzoru "prdel" )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak se zkus nejdriv podivat, kolik solarnich panelu vyzaduje bezna domacnost ("ostrovni domy"), a pak si predstav ze kazdy majitel automobilu bude mit doma dostatek solarnich panelu, aby tim uzivil svoje vysnene elektroautonoveautičko píše:Až na to přijde,tak každá domácnost bude mít solární stanici,kde bude nabíjet své elektrické auto..Vana píše:Plná nádrž je z 80℅ daň. Na elektriku to přijde brzy takynoveautičko píše:kolik platíš za plnou??
Nebo, kolik dalsich elektraren (treba uhelnych, jadernych,..) by muselo byt postaveno, aby alespon polovina populace mohla jezdit tak jako do ted, ale na elektrinu?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
každý normálně smýšlejíci člověk chápe, že hybrid nebo e-auto není žádné ECO...s ohledem na fakt, jak tu elektřinu získalo. To je jenom taková hezká vábnička - je to e-Golf, tak je to ekologické. To, že na 100 km jeho jízdy spálila nějaká elektrána tunu hnědého uhlího ( a vyprodukovala tak x kilo NOx a SOx), to už nikomu žíly netrhá... A Bruseli (dle vzoru prdel) už vůbec ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time