noveautičko píše:co to pořád blábolíš? třeba Tesla model S P85+ má kolem 420koní a dojezd 350-500km
Dojezd 350-500km ma tak mozna na rovnem okruhu kdyz jede stalou rychlosti a je nova. Otazka zni jaky dojezd bude mit v clenitem terenu za 3 roky pouzivani???
No,jakou? napiš nám to sem.. pokud nejsi zastáncem elektromobilů,nechápu,proč tu tak brojíš.. jdi si čichnot k vejfuku,možná budeš klidnější.. ale ta představa..zablbnout si,po nákupu večer hodit auto na nabíječku a další den znova..
Tak to já jsem o dovolené v IT potkal někde u Boloně na dálnici Teslu s MPZ Norska...černá Tesla, v tom pán a paní tak cca 55 let, venku 40 stupňů a on si to mazal tak 150-160! Už jenom fakt, že se vydal na jih IT s takovým vozem, je obdivuhodné...
Neriskoval v podstate nic. Cesta z Norska pres Dansko, Nemecko, Svycarsko ci zapadni cast Rakouska je superchargery doslova poseta s radiusem mensim nez vzdalenost Pha-Brno.
....doslova poseta .... s radiusem menším než vzdálenost Praha -Brno
To je teda opravdu hustá setba. Dejme tomu, že je ta síť s roztečí poloviny dojezdu Tesly. To je jako kdybych při svém dojezdu 1200km/nádrž měl pumpy od sebe vzdálené 600km. Asi by mně to dost vadilo.
Jiste, kdo chce psa bit, hul si najde.
Pokud si tu trasu proste naplanoval se superchargery coby prujezdnimi body, tak trvam na tom, ze ta sit je v uvedenych lokalitach zcela dostatecna pro cestu tam a zpet. Ja se tady nebavim o popojizdeni nejakeho domorodce po IT, s tim ze si v pripade potreby pak zajede sto kilaku "natankovat".