Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Tak obcas sa zadari, ale tak aspon zistim co si o nom myslia "profesionali" ;;)

To řB: Keby bol zaujem o exkurziu tak nejaky ten Multak T6 sa nam vala na parkovisku v BA ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

hmmm, zajímavé...protože v CZ jej nemají ani na Importu... :-??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od .Z3 »

Shr3k píše:Slušná práce http://www.nepovedene-bmw.cz/ ...mechanik při montáži příslušenství pravděpodobně vyzkratuje komplet nové auto a RENOCAR selže při jednání se zákazníkem, co jim právě vysolil 2 mega. Kdyby mu půjčili lepší předváděcí 5er i s CCS kartou, řekli, že se to stane, díly vyměnili z pojistky na blbost a dali mu třeba zimní kola jako kompenzaci za znehodnocení nového auta, mohli si ušetřit negativní popularitu.
Známý má podobnou zkušenost s prodejcem VW. Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema a poškrábaným lakem, protože si na leštění, někdo vzal špinavou hadru... Auto chtěl vrátit, ale prodejce se s ním odmítá bavit, dokonce už ho ani nikdo nepozdraví, když tam přijde. Při prvním servisu mu auto zdarma přeleštili, takže teď už má škrábance celoplošně. Jako kompenzaci za nápravu mu dovozce (nikoli prodejce, ten drze mlčí) nabídl 10 tis. Z vnitřní e-mailové komunikce dovozce a prodejce (která mu přišla v mailu spolu s vyjádřením) je patrné, že prodejce v podstaě neví co prodává...

3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od d1.8t »

To je u TGI alternativní výběr vlečka x víceprvek, malý nádrže x velký nádrže?
RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Jasne ze nie je, nadrz aj podvozok len v jednej verzii ;)
Proste 90kW a vice je multi...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od d1.8t »

To jsem předpokládal. Jak si mám potom vysvětlit tohle:
Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od d1.8t »

Btw. Octa CNG má tušim taky multilink, přestože by na něj vzhledem k výkonu motoru neměla nárok, ne?
RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Jo tak Octa G-TEC multi ma podla vsetkeho... :-?
Obrázek
Ale A3 g-tron, Golf a Leon maju vlecaky...na 100%
Obrázek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od noveautičko »

bez multilinku,by ty nádoby při jízdě vytřepala,páč octa je strašná koza-hlavně v zadní části.. ;)
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od .Z3 »

d1.8t píše:To jsem předpokládal. Jak si mám potom vysvětlit tohle:
Objednal Golf TGI s víceprvkem a přišel mu s vlečkou, menšíma nádržema
Kvůli větší hmotnosti na zadní nápravě se Golf Variant TGI i Octavia G-TEC dodávaly s multilinkem, přestože mají jen 81kW. Vyjímka byl krátký Golf/Leon/A3, kde by se nádrže a multilink prostorově nevešly, proto měly vždy vlečku.

Tak to bylo po modelový rok 2014 a vté době známý Golfa CNG objednal. VW ale u Golfa od roku výroby 2015 údajně kvůli problémům s životností ocelových tlakových nádrží přešlo na kevlarové, které jsou lehčí a dražší (mají i menší objem, takže se do nich při stejném plnicím tlaku vejde cca o 1-1,5kg cng méně - kratší dojezd cca o 30-50km). Tím pádem začali i do Varianta dávat jen vlečku, protože nižší zatížení údajně zvládne taky a zároveň se tím samozřejmě poléčili na nákladech. Pozitivní je, že auto je tak asi o 80kg lehčí.

O změně ale dovozce ani prodejce nevěděl a dozvědeli se to až se můj kolega podíval pod své nové auto a začal po pátrat po tom, proč tam nemá multilink, když mu prodejce i média tvrdili opak. Vtipné je, že poté co se se svým zjištěním pochlubil na VW fóru, ozvali se i jiní majitelé Variantů CNG rv 2015, kteří si do té doby pochvalovali, jak jim to na tom multilinku krásně jezdí :D pak se mrkli pod auto a ona tam vlečka :D

Otázka je, jestli se nádrže a náprava u Varianta měnily opravdu kvůli nějakému problému nebo jen s cílem snížt náklady. Pokud by totiž byl s ocelovýma skutečně nějaký problém, pak by je měnila i Škoda, která má stále ocelové+multilink.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Odpovědět