Volkswagen obecne
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Volkswagen obecne
A to si ještě myslím,že dostane zájemce lepší koncovou cenu u G7..
Re: Volkswagen obecne
Takže u T6 není v interiéru obrovský skok dopředu? To je dost špatný, protože v T5 highline jsem se cítil jako v autě s cenou někde kolem půl mega. Sedačky se nedají pořádně polohovat, jsou tvrdý, všechny plasty vypadají příšerně levně.. a co se pohonu týče, ten biTDI v kombinaci s DSG a 4Motionem jen křičí a nejede.. těším se na zkušebku toho Mercedesu, jak doporučoval řBob vyčkat až vyjde.. v konfigurátoru jsem se cca dostal k ceně T5 HL a to jsem si tam nacvakal trochu víc výbavy, než nabízí VW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Já věřím, že MV bude interiérem někde jinde než Transporter. Protože mluvil jsem o Transporteru - první kousky MV budou k vidění tak září/říjen...a to jenom možná. Nově je v MV možnost elektrických sedaček řidiče i spolujezdce, tak snad to bude posun k lepšímu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak mam pod zadkom vyse 2000km na Passate B8 sedan 2.0 TDI 190k DSG 4MOT...
Mnoho poznatkov je podobnych s BiTDI, no par rozdielov sa najde:
Design: V bielej s 18" diskami a R-linom vyzera fakt dobre
Interier: Taktiez tmavohneda koza sa k nemu hodila a aj ked samotnu kozu na sedackach nemusim, tu bol podstatny rozdiel - odvetravanie!!! Jeho ovladanie, je trosku random (raz si pamata, raz nie co bolo naposledy pustene) ale funguje genialne a aj po 8ich hodinach som bol v suchu
4och ludi kazdopadne zhltol v pohode a kufor bol plny tak na 3/4.
Motor a prevodovka: Najvacsi rozdiel oproti BiTDI. Ten rozdiel je fakt obrovsky, aj ked je v hierarchii presne medzi 150k a 240k, tak ma blizsie k 150k verzii...na vine je urcite DSG a 4MOT, tych kil je dost, aj ked nie ako pri BiTDI (TP 1615 vs. 1721). Taktiez citit absenciu mensieho druheho turba, kym sa to nadychne tak to fakt dost trva najma predbiehani, je to take stale trosku viac pridusene. Nedovolim si tvrdit ze to je pomale ale pri rychlejsom presune sa clovek na podlahu dostane viackrat, nez je prijemne, rezerva tam moc jednoducho nie je.
Spotreba bola na konci vyletu 7,4l/100km co vzhladom na to ze len vynimocne sa islo cez 160 a 70% boli dialnice...
Dalsi vinnik je DSG, zatial co v pripade BiTDI sa jednalo o nakratko sprevodovanu 7st. verziu, tu bola iba 6st. a zatial co ta 7st. bola svojou rychlostou a hladkostou preradzovania este v pohode a mala problem iba v extreme, 6st. verzia bola v tomto ohlade vyrazne horsia, viac trucovala pri manualnom preradovani a v automatickom dokazala otacky poslat k 1000ke, kedy motor neprijemne dunel a pri najjemnejsom pridani zase podradila a skakala hore-dole. Ale najviac mi vadilo sprevodovanie, kedy 3ka bola neprijemne dlha a akoby prave tam chybal ten jeden stupen a pri potrebe zrychlenia z 50km/h sa mu fakt nechcelo (2ka plakala, 3ka sa este nenadychla). Pri rozbiehani tiez obcas az prilis nechaval presmykovat spojku.
Urcity obrazok o vykone spravi nasledovne video...az od 130 zacal vznikat rozdiel,ktory mozno vznikol aj ubratim na strane Touaregu, ja som mal podlahu cely cas...
Doslo aj na kratke porovnanie s M135i, bohuzial bez zaznamu, ale to porovnanie malo az moc kratke trvanie
Podvozok a brzdy: Tiez citelny rozdiel. Bohuzial brzdy neboli az tak presvedcive ako pri BiTDI (ten ich ma podla vsetkeho aj vacsie) a na Certovici sa poriadne zapotili. Kde ale mala 190ka vyrazne navrch bol podvozok. Urcite pomohli 18" kolesa s konecne normalnymi gumami, Conti 5, a nizsia hmotnost, podvozok mal mensiu tendenciu rovnat povrch pod sebou a viac spolupracovat. Sport sa hodil ale viacmenej len na hladke cesty, za to normal sa ukazal ako dobry kompromis ci uz na dialnicu tak aj na rozbite okresky. Celkovo auto posobilo lahsie a stratila sa snaha prepadavat cez predne koleso, ale aj tak sa najlepsie citil na dialnici, pripadne velkych polomeroch, na vracaky a na urcite pohadzovanie to nie je, predsa len je to obrovsky kus auta, na mna az prilis velky a sam som si utvrdil, ze viac jak 4,5m je pre mna vela
A kombinacia manual a lahky benzin nad prednou napravou by mohla byt fakt dobra kombinacia...
Klasicke budiky su tiez u mna viac jak Active info.
Stresne okno je prakticky na nic, citit vacsie krutenie kasne a pusta vyrazne viac tepla do interieru.
SS je peklo, ale u mna si neskrtlo ani raz za cely cas.
ESP Sport je na bezne vozenie ok a vdaka za neho, ale OFF stale chyba.
Obyc repraky sice fajn, ale dynaudio je o velky kus dalej.
Verdikt bych videl asi nasledovny. Stale sa jedna o velmi dobre auto, myslim ze najlepsie a najucelenejsie v triede a charakterovo mi vyrazne viacej sedi ako novy Superb (s Mazdou 6 som ale este tu cest stale nemal), ale chybicky sa najdu a vacsinou ich pociti prave vodic, ostatni pasazieri si uzivaju dostatok priestoru, komfortu a ani po 1000km nie je nik unaveni. Dolezita mi ale stale pride hlavne konfiguracia. Proste ak chce clovek diesel, AT a 4MOT tak trosicku treba posetrit a jednoznacne BiTDI, ak len diesel tak 190k s MT by mohla byt stale dostatocne dobra a ak ani ten nie je podmienkou...snad raz sa dockam kombinacie 1,8TSI a MT
Mnoho poznatkov je podobnych s BiTDI, no par rozdielov sa najde:
Design: V bielej s 18" diskami a R-linom vyzera fakt dobre
Interier: Taktiez tmavohneda koza sa k nemu hodila a aj ked samotnu kozu na sedackach nemusim, tu bol podstatny rozdiel - odvetravanie!!! Jeho ovladanie, je trosku random (raz si pamata, raz nie co bolo naposledy pustene) ale funguje genialne a aj po 8ich hodinach som bol v suchu
4och ludi kazdopadne zhltol v pohode a kufor bol plny tak na 3/4.
Motor a prevodovka: Najvacsi rozdiel oproti BiTDI. Ten rozdiel je fakt obrovsky, aj ked je v hierarchii presne medzi 150k a 240k, tak ma blizsie k 150k verzii...na vine je urcite DSG a 4MOT, tych kil je dost, aj ked nie ako pri BiTDI (TP 1615 vs. 1721). Taktiez citit absenciu mensieho druheho turba, kym sa to nadychne tak to fakt dost trva najma predbiehani, je to take stale trosku viac pridusene. Nedovolim si tvrdit ze to je pomale ale pri rychlejsom presune sa clovek na podlahu dostane viackrat, nez je prijemne, rezerva tam moc jednoducho nie je.
Spotreba bola na konci vyletu 7,4l/100km co vzhladom na to ze len vynimocne sa islo cez 160 a 70% boli dialnice...
Dalsi vinnik je DSG, zatial co v pripade BiTDI sa jednalo o nakratko sprevodovanu 7st. verziu, tu bola iba 6st. a zatial co ta 7st. bola svojou rychlostou a hladkostou preradzovania este v pohode a mala problem iba v extreme, 6st. verzia bola v tomto ohlade vyrazne horsia, viac trucovala pri manualnom preradovani a v automatickom dokazala otacky poslat k 1000ke, kedy motor neprijemne dunel a pri najjemnejsom pridani zase podradila a skakala hore-dole. Ale najviac mi vadilo sprevodovanie, kedy 3ka bola neprijemne dlha a akoby prave tam chybal ten jeden stupen a pri potrebe zrychlenia z 50km/h sa mu fakt nechcelo (2ka plakala, 3ka sa este nenadychla). Pri rozbiehani tiez obcas az prilis nechaval presmykovat spojku.
Urcity obrazok o vykone spravi nasledovne video...az od 130 zacal vznikat rozdiel,ktory mozno vznikol aj ubratim na strane Touaregu, ja som mal podlahu cely cas...
Doslo aj na kratke porovnanie s M135i, bohuzial bez zaznamu, ale to porovnanie malo az moc kratke trvanie
Podvozok a brzdy: Tiez citelny rozdiel. Bohuzial brzdy neboli az tak presvedcive ako pri BiTDI (ten ich ma podla vsetkeho aj vacsie) a na Certovici sa poriadne zapotili. Kde ale mala 190ka vyrazne navrch bol podvozok. Urcite pomohli 18" kolesa s konecne normalnymi gumami, Conti 5, a nizsia hmotnost, podvozok mal mensiu tendenciu rovnat povrch pod sebou a viac spolupracovat. Sport sa hodil ale viacmenej len na hladke cesty, za to normal sa ukazal ako dobry kompromis ci uz na dialnicu tak aj na rozbite okresky. Celkovo auto posobilo lahsie a stratila sa snaha prepadavat cez predne koleso, ale aj tak sa najlepsie citil na dialnici, pripadne velkych polomeroch, na vracaky a na urcite pohadzovanie to nie je, predsa len je to obrovsky kus auta, na mna az prilis velky a sam som si utvrdil, ze viac jak 4,5m je pre mna vela
A kombinacia manual a lahky benzin nad prednou napravou by mohla byt fakt dobra kombinacia...
Klasicke budiky su tiez u mna viac jak Active info.
Stresne okno je prakticky na nic, citit vacsie krutenie kasne a pusta vyrazne viac tepla do interieru.
SS je peklo, ale u mna si neskrtlo ani raz za cely cas.
ESP Sport je na bezne vozenie ok a vdaka za neho, ale OFF stale chyba.
Obyc repraky sice fajn, ale dynaudio je o velky kus dalej.
Verdikt bych videl asi nasledovny. Stale sa jedna o velmi dobre auto, myslim ze najlepsie a najucelenejsie v triede a charakterovo mi vyrazne viacej sedi ako novy Superb (s Mazdou 6 som ale este tu cest stale nemal), ale chybicky sa najdu a vacsinou ich pociti prave vodic, ostatni pasazieri si uzivaju dostatok priestoru, komfortu a ani po 1000km nie je nik unaveni. Dolezita mi ale stale pride hlavne konfiguracia. Proste ak chce clovek diesel, AT a 4MOT tak trosicku treba posetrit a jednoznacne BiTDI, ak len diesel tak 190k s MT by mohla byt stale dostatocne dobra a ak ani ten nie je podmienkou...snad raz sa dockam kombinacie 1,8TSI a MT
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
jenom drobná oprava - CC má oficiálně 135kW, čili 184k; B8 má 140kW, čili 190k.
DSG zabíjí ten motor těžce. Měl jsem srovnání 184k v MT a v DSG a to DSG bylo úplně na zabití
ad střešní okno: má to smysl, pokud je člověk vyšší. Praktický význam je ale nulový.
DSG zabíjí ten motor těžce. Měl jsem srovnání 184k v MT a v DSG a to DSG bylo úplně na zabití
ad střešní okno: má to smysl, pokud je člověk vyšší. Praktický význam je ale nulový.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ale toto je Passat...ne CC!
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
no vidíš...su já slepý...bo to zepředu vypadá jako CC FL
Takže odvolávám, co jsem odvolal
Takže odvolávám, co jsem odvolal
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
V pohode...R-line tu masku ocividne po CC podedil, len ju otocili
Este jedna svadobna ako dokaz ze je to Passat...
Este jedna svadobna ako dokaz ze je to Passat...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
takze si jazdil s medialnou hviezdou ? http://www.ta3.com/clanok/1065502/na-ce ... assat.htmlSnowman000 píše:Tak mam pod zadkom vyse 2000km na Passate B8 sedan 2.0 TDI 190k DSG 4MOT...