Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0 - prosim nazor pjan
Omezeny finance mam jen na auto, na opravy mam dost slusnou rezervu a chci aby mi nejakej ten rok vystacila
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0 - prosim nazor pjan
Jako ze mas 300 na auto a 100 na opravy/servis?
No jen mi neni jasny proc chce nekdo (soukromou) 320d - to auto je maly, neprakticky (4d), nejede to a ani to neni nejaky "krasny auto"....
No jen mi neni jasny proc chce nekdo (soukromou) 320d - to auto je maly, neprakticky (4d), nejede to a ani to neni nejaky "krasny auto"....
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0 - prosim nazor pjan
Protože je to rádoby prémie, která je sice z praktického hlediska k ničemu, ale každý si z toho na vesnici sedne na zadek. Navíc to bude jezdit za 6 litrů nafty kopec-nekopec.Londoner píše:No jen mi neni jasny proc chce nekdo (soukromou) 320d - to auto je maly, neprakticky (4d), nejede to a ani to neni nejaky "krasny auto"....
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0 - prosim nazor pjan
co škoda superb a akorát vyměnit okřídlený šíp za kruhy nebo modorbílý kříž http://www.autoforum.cz/zajimavosti/o-n ... w-ci-audi/ Ale jak jsou na tom lidi na český vesnici a tví sousedi nevím, možná tu fintu prokouknou no
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0 - prosim nazor pjan
Případně SEAT EXEO a naroubovat na to audi masku.......
P.S.: hlavně nechápu, proč se při dotazu na naleštěnou bídu zaklínat pjandou
P.S.: hlavně nechápu, proč se při dotazu na naleštěnou bídu zaklínat pjandou
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
Nechápu ten Váš hate tady.. naleštěnou bídu , machrovaní na vesnic atd... Bydlím ve městě kdyby něco
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
No vidíš, já zas nechápu lidi, co toužej po vylítanejch prémiofkách a na fórech se vehementně dožadujou odpovědí, u jakýho (v jejich očích) dreamcaru nejvíc ušetřej na servisu...
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
Nj každej má očividně pochopení pro něco jinýho. Jen mě zajímalo, který z těhle aut je naročnější na servis, nevidim na tom nic špatnýho. ( tím vehementním dožadováním si mě rozesmal, to se ti povedlo , skoro jako bych Vám držel nuž pod krkem )
Pár jedincu mi tady dalo dobrou radu těm díky. Ale prostě rozebírat moje důvody ke koupi po Vás nikdo nechtěl.
Pár jedincu mi tady dalo dobrou radu těm díky. Ale prostě rozebírat moje důvody ke koupi po Vás nikdo nechtěl.
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
Máme cca rok ojetou 320d (E90) a nebýt velmi velmi dobré ceny, dobrovolně bych do dieselu nešel. Ten motor je pekelně komplikovaný a u ojetého auta bez znalosti předchozího majitele, se budeš jenom klepat, jakou chybu ti iDrive vyhodí za dalším rohem. Diesel se navíc do města nehodí, neboť se mu ucpává filtr a pak v pátek místo domů se pojedeš projet na dálnici, protože auto bude řvát, že se musí vyčistit. Nový cca 30 tisíc. Spotřeba na dálnici kolem 5.5-6.5 L, ve městě to lítá mezi 7-8 L
Mnohem lepší volba mi přijde klasická atmosféra, klidně 330i. V kombinované se budeš pohybovat kolem 9-11 litrů dle těžkosti nohy, ale je tam minimum věcí, které se narozdíl od dieselu můžou podělat.
Dost mě udivuje, jak moc se tu diesely prodávaj. Přitom jsme malá země a investice do dieselu se při dlouhodobém užívání auta (do 200 000 km dejme tomu) prostě nemá šanci vrátit, protože tě zválcují servisní náklady. Jenže to nízké číslo spotřeby asi zatemňuje mozek
Mnohem lepší volba mi přijde klasická atmosféra, klidně 330i. V kombinované se budeš pohybovat kolem 9-11 litrů dle těžkosti nohy, ale je tam minimum věcí, které se narozdíl od dieselu můžou podělat.
Dost mě udivuje, jak moc se tu diesely prodávaj. Přitom jsme malá země a investice do dieselu se při dlouhodobém užívání auta (do 200 000 km dejme tomu) prostě nemá šanci vrátit, protože tě zválcují servisní náklady. Jenže to nízké číslo spotřeby asi zatemňuje mozek
Re: Audi A4 1.8 TFSI vs BMW 320d TDI 2.0
Mam 1.8tsi v OII FL, aktualne mam 130 000km a motor je super. Jazdim denne po meste Bratislava a priemerku mam 7,5-8,3 na sto a to jazdim 95% mesto. Tych 8,3 plati pre zimu. Motor ma krasny zatah. V 2000 tlaci do sedacky a od 3000 taha. Prevody su sakra dlhe 2st. az do 108km/h a este niesi v cervenom. Osobne ale moc nedoporucujem vytacat tak vysoko a max. rad o dva stupne, inak ti moze skocit retaz, kvoli poklesu tlaku v napinaku. Osobne som velmi spokojny. Auto zober na kompletnu kontrolu a hlavne nech kukaju olej na prednej pravej naprave. Moze to byt tesnenie hadicky do turba(moj pripad) alebo hadicka samotna alebo tesnenie alebo v tom najhorsom pripade hlava valcov popripade tesnenie HV. Vymena komplet rozvodov v origo servise(autoboat) 400e aj s pracou. Doporucujem dat vymenit v origo servise, kedze to musia robit dvaja mechanici. Ja osobne som velmi spojny. Nenechaj sa odstrasit zvukom motora, ktory bude zniet ako dizel. TSIcka tak zneju vsetky casom. Popripade si daj skontrolovat rozvody ci sa dobre mazu. Dava sa tam castrol LL na 30 000 ale osobne to robim ako iny a menim uz po 15 000. Mali unik oleja je bezny, ale viac ako 200ml na 1000km by som nebral. tam uz moze byt nieco vaznejsie. Mne osobne to tesnenie zralo tych 200ml na 1000km, uvidim teraz. Hlavne treba davat pozor na olej a jeho hladinu, kedze tlak oleja sponuje napinak retaze rozvodov. Rozdiel medzi TSI a TFSI je len v nazve. VW, SKODA, SEAT mali kedysi tiez TFSI, ale po staznosti zakaznikov audi to premenovali, pretoze sa cudovali, ze zaco oni platia, ked maju tie iste motory ako VW... inak TSI bol povodne oznacovany za Twincharged Stratified Injection a boli to tie 132kW 1.4, ktore mali dvojite preplnanie(kompresor/turbo). teraz sa to vola Turbo Stratified Injection a TFSI znamena Turbo Fuel Straight Injection... a ak chces fakt dobry motor do mesta a nebat sa novodobych problemov(retaz, hava atd.), tak ako tu uz bolo pisane 330i je fakt dobra volba, ale ani 328i nieje zla, ale to uz ideme k modelu E46 a tych uz bude po tych rokoch v dobrom stave velmi malo. Kazdopadne na bezne jazdenie by som bral audi. BMW sa v zime dost kruti v zakrutach a krizovatkach a nepomozu ti ani asistenti hlavne na snehu... Audi tento motor dodavalo aj k 4x4, ale ani iba predny nahon nieje zly. Kazdopadne pokukaj olej na pravom ramene a urcite na kompletnu diagnostiku auta co chces kupit. Tiez ti radim vymenit po kupe komplet rozvody, pretoze tam boli problemi ako s retazami, tak aj s napinakmi, ktore boli po 2011 vyriesene, ale ci auto aj podstupilo vymenu a ma posledne, uz bez poruchove suciastky nemusi byt iste. Za vymenu sice zaplatis stovky, ale zas usetris tisice v eurach(novy motor vychadza na 8000e plus praca 500e, pri N47 sa ceny pohybovali za vymenu motora od 10-14 000e, zalezalo od typu a 14 000 som pocul v UK. Do mesta ti skor radim benzin. Dizel preplatis a budes mat problemy. Zelam ti dobru ruku!