noveautičko píše:proč lákat na motory,které jsou v pohodě a zákazník to bere jako samozřejmost a dál ho zajímá komfort a kvalita materiálů v kabině..
Neber to zle, ala ty budeš přesně cílová skupina dneška Motory ušlapané euronormami, co nejdou za plynem, se ti zdají v pohodě. Návrat ke klice na zadní nápravě nejen u oktávky, ale i u golfu, je taky ok? A tak bych mohl psát dál. Hlavně ale když je auto našlapané elektrovychytávkama. A závist mám v duši, to jo, ke starým dobrým časům motorismu, které definitivně skončily s novým tisicíletím
Ty jsi nějakej kdákala,bez konkrétního příkladu,že? Golf má od 1.4 92kw víceprvkovou zadní nápravu..
Ušlapané motory euronormami? a které nejsou? nové v této třídě a cenovce..
noveauticko: Urážky si nech pro své kamarády, já jsem s tebou husy nepásl, tak zabrzdi. Tvoje úsudky jsou hodně unáhlené, víc o všem přemýšlej, než to napíšeš. Můžu s někým nesouhlasit, ale nemusím urážet. Mimochodem prošel jsem si zpětně některé tvoje příspěvky, cítím v nich ten osten závisti, který podsouváš jiným. Sáhni si do svědomí, jestli to tak není.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
noveautičko píše:proč lákat na motory,které jsou v pohodě a zákazník to bere jako samozřejmost a dál ho zajímá komfort a kvalita materiálů v kabině..
Neber to zle, ala ty budeš přesně cílová skupina dneška Motory ušlapané euronormami, co nejdou za plynem, se ti zdají v pohodě. Návrat ke klice na zadní nápravě nejen u oktávky, ale i u golfu, je taky ok? A tak bych mohl psát dál. Hlavně ale když je auto našlapané elektrovychytávkama. A závist mám v duši, to jo, ke starým dobrým časům motorismu, které definitivně skončily s novým tisicíletím
Ty jsi nějakej kdákala,bez konkrétního příkladu,že? Golf má od 1.4 92kw víceprvkovou zadní nápravu..
Ušlapané motory euronormami? a které nejsou? nové v této třídě a cenovce..
No pokud výše uvedené oslovení diskutujícího partnera považuješ za normální, potom si nemáme co dál říct Jak říkám, mohu nesouhlasit, mohu i slušně špičkovat, ale tohle oslovení a způsob považuju za urážející!!! Na tohle fórum chodím občas proto, že se tu diskutuje korektně. Nakonec obrázek si udělá každý sám. Omlouvám se všem za OT, ale musel jsem reagovat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
HUD je mi úplně volný. Nezobrazuje nic, co by mne zajímalo. Je to položka, nad kterou bych u žádného auta neuvažoval.
noveauticko: nikdo se s tebou nepře, že Sharan není pořádné MPV. Jedno ve firmě mám. Problém je, že onen "nový Sharan" nepřináší nic nového...a už vůbec ne ony inovativní technologie, které inzerují. Taky proto bude vyměněn za nový Multivan....
Co je ti do toho, koho já sem pletu?
Sharan (2.0TDI 184k 6DSG) jsem si poskládal za 1,4 mio a MV (2.0TDI 205k 7DSG 4motion + uzávěrka difu) za 2 mio. To mi už takový rozdíl nepřijde. Zejména ne vzhledem k tomu, že v MV ony inovativní technologie přítomny jsou a také, že MV je velký upgrade, co se týká prostoru.
Sharan je rodinné MPV a MV spíše firemní..a rozdíl 600.000,- pokud podle tebe není tak velký..nemá cenu tohle s tebou tady dále řešit.. Bude pro tebe asi lepší přejít s tímto do nějakého firemního fóra.. kde statisíce vlastně jsou zanedbatelná částka.. prober se