BMW Divize
Re: BMW Divize
Což o to, S85 je super, ale povinné spojení s automatem je pro mě no-go.
Re: BMW Divize
US verze E63 měla i manuálSpectral píše:Což o to, S85 je super, ale povinné spojení s automatem je pro mě no-go.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
sme si boli rano trochu zajazdit, Pezinska Baba. Napriek tomu, ze moje Zetko (cierne) je cafe racer edition (automat, zakladne sedacky), tak je to super, cim dlhsie ho mam, tym viac si ho uzivam Prestavam sa ho bat, uz som si dal kopec parkrat aj bez ESP, kedze zasahuje prilis skoro na moj vkus a neda sa dat do sportoveho rezimu, len vypnut kontrola trakcie. Upravy podla mna nema zmysel robit - ked tak kupit vhodnejsie auto, sanca, ze clovek ho vlastne upravi k horsiemu je dost velka.
Re: BMW Divize
No přiznám se, že ze Z4M mám taky respekt, optimum vidím v normalni verzi e85 Z4 Coupe. Letos bych ho už konečně chtěl, pokukuju po něm už hodně dlouho. Několik pěkných kousků už mi uteklo, vždycky jako na potvoru jiná naplánovaná činnost. Ale musím se pochlapit Obdivuju PP za úsilí, co úpravám věnuje, tomu se říká zápalpavproch píše:Jo, vidíš, to by další důvod, proč e85 ne.... si prostě nevěřím, že bych to neposlal někam do kukuřice.... kam to poslal i mnohem lepší řidič než su já, že 007?911T píše: Z4M .... Mozno je to kusava svina.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Právě proto bych ho tam ráth viděl...Vrooom píše:Motor nebude dost eko..pavproch píše: S54B32...
@jerry: dík. Přeju úspěšný lov
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Páč občas (zřídka) to musím nechat někde stát .... a nechávat někde stát auto s plátnem mi přijde jako větší risk .... sem plašan, já vím...Vrooom píše:Proc pevnou? ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Fajne, tahle individual byla myslim k nabidce na netu. Ma ale taky automat?zandome píše:sme si boli rano trochu zajazdit, Pezinska Baba. Napriek tomu, ze moje Zetko (cierne) je cafe racer edition (automat, zakladne sedacky), tak je to super, cim dlhsie ho mam, tym viac si ho uzivam Prestavam sa ho bat, uz som si dal kopec parkrat aj bez ESP, kedze zasahuje prilis skoro na moj vkus a neda sa dat do sportoveho rezimu, len vypnut kontrola trakcie. Upravy podla mna nema zmysel robit - ked tak kupit vhodnejsie auto, sanca, ze clovek ho vlastne upravi k horsiemu je dost velka.
Jedina uprava o ktere uvazuju jsou eibach pruziny. Pry to pomuze jak komfortu, tak i jidznim vlastnostem a citelnosti. Maji snizit asi o 30mm, ale ja mam uz sport podovzek takze nakonec snizi o 15mm.
Teda jeste to musim vic prostudovat, ucinky mi pripadaji ponekud zazracny, na to ze stoji 140E ...
Ty mas teda cernou, a jaky mas interier? Zakladni sedacky mam taky, jeste jsem nejak nenasel optimalni pozici.
Mit na M a jeho provoz tak bych sel urcite do nej. To uz bude jen rust na cene.jerry píše:
No přiznám se, že ze Z4M mám taky respekt, optimum vidím v normalni verzi e85 Z4 Coupe. Letos bych ho už konečně chtěl, pokukuju po něm už hodně dlouho. Několik pěkných kousků už mi uteklo, vždycky jako na potvoru jiná naplánovaná činnost. Ale musím se pochlapit Obdivuju PP za úsilí, co úpravám věnuje, tomu se říká zápal
Fajn clanek a pak i nasledna diskuze.
http://www.pistonheads.com/features/ph- ... oupe/26310
Dle techto dvou jdou jizdni vlastnosti znacne zlepsit.
THIS.
For those that were interested in the more technical side of the debate and my earlier post, here are the differences between the stock Z4MC alignment specs vs the M3 CSL, figures are in degrees and minutes.
Front total Toe (in) – 0 deg 4' vs 0 deg 10' - Z4M has more toe in up front
Front Camber – 1.45 vs 1.00 - Z4m has less negative camber
Caster (non adjustable) – 7.3 vs approx 5.7 – CSL steering as a result will be harder to turn, i.e. stiffer.
Rear total toe (in) – 0 deg 4' vs 0 deg 28' – significantly more toe in, the Zed is set up to be much safer at the back, which results in more understeer.
Rear Camber – 1.50 vs 1.50 - Equal but you can see the CSL is set up to be more neutral front and rear where has the Z4M has 50% more camber at the rear.
The rear toe and the camber difference front and rear is what I believe to be the main reason behind the stange understeer/oversteer phenonmen described by Chris. £100 for a hunter alignment session and some better rubber and you have a much improved car that reacts in a more coherent fasion. I believe BMW hampered the handling to give a safer drive, they were however, kind enough to make it easily adjustable. smile
Chris you are right.
I owned a z4mc for 3 years from new and as a standard car, it is not as good as it could have or should have been. This is precisely why many of them are lightly modified. There is a post a couple above showing one with Eibach springs and CSL wheels. Actually the tyre compound an Eibach springs is what makes the real difference. Add to that a modified clutch delay valve, panel filter and at least new back boxes and all of a sudden you have removed the cost savings that BMW made and dramatically improved it to where is should have been.
If you really want to get the most, you can go down the route that Sixspeed has (white car in much earlier post) and alter the suspension, improve on the poor standard brakes as per every CSL, mess with adjustable cambers, GruppeM air filters, light mapping and improving air flow and then you can create something really special, on a par with the CSL - which I have also owned.
So, to summarise, Mr Harris I believe you are correct when you state that the z4m as it rolled off the production line was a missed opportunity but with just a small amount of expenditure (tyres, springs at least), you can really make it far better.
As for the looks, they are a little marmite but that is also what marks it out. For me, the right car on the right wheels with the ride height sorted looks awesome.
Oh, i've also owned 2 z3mc as well and they don't compare. Marmite looks as well but not on a par dymaically. Any one who tels you different is either rose tinted or not got experience of both machines. It's like saying the e30 M3 is better than the e46 m3........ wink
Re: BMW Divize
Kazde auto ma mensie alebo vacsie slabiny, u niektorych su to brzdy, u niektorych motor atd. 130i s m-paketovym podvozkom je ale dobry zaklad. Ano, podvozok ma rezervy hlavne co sa tyka stability a komfortu na rozbitych cestach, ale tvrdenie ze auto zhltne 100 tisic, aby sa dostalo na pouzitelnu uroven je prehnane. Samozrejme ze to auto bude lepsie, ale potom zase vyniknu ine rezervy auta, napriklad nedostatok vykonu.
Ako prvu upravu pre bmw by som videl LSD, cim skor to spravite, tym menej budete lutovat ze ste to mali spravit uz davno.
Ako prvu upravu pre bmw by som videl LSD, cim skor to spravite, tym menej budete lutovat ze ste to mali spravit uz davno.
Re: BMW Divize
BINGO!eMJe píše: Ako prvu upravu pre bmw by som videl LSD, cim skor to spravite, tym menej budete lutovat ze ste to mali spravit uz davno.
101% souhlasu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.