BMW Divize
Re: BMW Divize
Zas to co pise spectral muzes aplikovat na kazdy auto, vcetne M bmw a dostanes vyrazne lepsi jizdni vlastnosti, nemyslim ze je to az tak nutny. Nebo mas to 325ti takto upraveny?
pavproch:
Heled proc sis vubec nekoupil puvodni Z4M roadster? To mi prijde bliz tomu co s tim provadis.
Teda vim ze z4m maji povetsinou nic moc recenze, ale pry staci trosku upravit geo na zadni naprave a auto se velmi vyrazne zlepsi. Uz to pak pry neni nedotacivy pri najezdu a pretacivy pri vyjezdu
pavproch:
Heled proc sis vubec nekoupil puvodni Z4M roadster? To mi prijde bliz tomu co s tim provadis.
Teda vim ze z4m maji povetsinou nic moc recenze, ale pry staci trosku upravit geo na zadni naprave a auto se velmi vyrazne zlepsi. Uz to pak pry neni nedotacivy pri najezdu a pretacivy pri vyjezdu
Re: BMW Divize
Tak Compact je plne v serii a taky se s tim da jezdit, to je taky pravdaVrooom píše:Zas to co pise spectral muzes aplikovat na kazdy auto, vcetne M bmw a dostanes vyrazne lepsi jizdni vlastnosti, nemyslim ze je to az tak nutny. Nebo mas to 325ti takto upraveny?
pavproch:
Heled proc sis vubec nekoupil puvodni Z4M roadster? To mi prijde bliz tomu co s tim provadis.
Teda vim ze z4m maji povetsinou nic moc recenze, ale pry staci trosku upravit geo na zadni naprave a auto se velmi vyrazne zlepsi. Uz to pak pry neni nedotacivy pri najezdu a pretacivy pri vyjezdu
Re: BMW Divize
bo sem chtěl co nejmenší nájezd a nejnovější auto a pevnou střechu.... a taky proto, že se mi e85 vůbec, ale vůbec nelíbí... ale to víš, že mě to vrtalo a do dneška vrtá v palici, proč e89 neměla S54B32..... že bych to tam swapnul?Vrooom píše: pavproch:
Heled proc sis vubec nekoupil puvodni Z4M roadster? To mi prijde bliz tomu co s tim provadis.
Teda vim ze z4m maji povetsinou nic moc recenze, ale pry staci trosku upravit geo na zadni naprave a auto se velmi vyrazne zlepsi. Uz to pak pry neni nedotacivy pri najezdu a pretacivy pri vyjezdu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
V prvom rade si poloz otazku ako velmi je vybrane auto blizko tvojim predstavam. Ak je blizko (co je uplne idealne), tak je dobre trochu priplatit a kupit co najzachovalejsie. Potom ho uz staci len udrziavat v kondicii co uz nebyva taky problem. Pokial si k svojej spokojnosti auto potrebujes upravit tak kludne vyber kus co uz ma cosi za sebou. Motor zvycajne vydrzi dost (snad na par vynimiek ako je S2000 ) a ostatok budes menit tak ci tak. Da sa tak usetrit dost penazi.Raďas píše:Hmm, pak se jeste naskyta otazka, jestli radeji nekoupit zanovni GT86 (libi se mi), ktera je uz z vyroby vyladena, ale zase ani zdaleka takhle dobre nejede a to nemluve o zvuku sestivalce..Spectral píše:Raďas: Já se obávám, že jen samotné poladění na použitelnou úroveň sežere sto tisíc (LSD 45, zbytek podvozek - a to v případě levnější volby, než je ten Birds B1). Pak podle vkusu případné další zlepšováky, jako jsou ty budíky apod. No ale krom toho je prakticky vždy nutné dát auto do kupy, protože jaksi nevyjelo včera z fabriky a málokdo si 10 let staré auto udržuje v top stavu jako já nebo třeba PJ. Takže počítej spoustu peněz za opravy a spotřebák - spojka s dvouhmoťákem, lambdy (jsou 4, každá po cca 6 tisících), někdy katy, zapalovací cívky, přetěsnění ventilového víka, brzdy, různé drobnosti... Já jsem pro dobrý pocit nechal udělat i komplet rozvody atd. Není to úplně levná sranda...
Ja som dva roky dozadu kupoval CAYMANa. Mal 30 000 km a menene boli akurat platnicky. Po kupe som si vymenil oleje, filtre, sviecky, brzdovku, chladiacu a kupil poriadne gumy (AD08). Jedine upravy ktore som dal robit bol quaife a na odporucanie mojho servismana kit do olejovej vane proti odliatiu oleja pri bocnom pretazeni. Na brzdach neni co riesit, urcite by sa dal este vyladit podvozok, co by auto zase posunulo trochu dalej ale.. naco menit nieco co tak dobre funguje? Dynamika mi pride taktiez dostatocna. Toto je ten idealny pripad ked si s autom spokojny prakticky tak ako ho kupis.
Nemyslim si ze by GT86 bola v comkolvek dalej ako 130i. Skor naopak.
pavproch: S tou Z4M to bola velmi dobra pripomienka. Tiez si myslim ze by ti Z4M spravila lepsiu sluzbu. Za tie peniaze co si uz nasypal do Z4 by si kupil velmi pekneho kusa a je to auto, ktoreho hodnota uz klesat nebude. To auto ma auru, ktoru E89 nikdy mat nebude. Nehovoriac o tom ze vsetko co si uz na Z4 prekopal ma Z4M v serii a na jej uroven sa prakticky nikdy nedostanes minimalne co sa dynamiky tyka. Mozno je to kusava svina ale vies ako sa hovori.. "neexistuje nezvladatelny pes, len majitel ktory psa nezvlada" .
Re: BMW Divize
Jo, vidíš, to by další důvod, proč e85 ne.... si prostě nevěřím, že bych to neposlal někam do kukuřice.... kam to poslal i mnohem lepší řidič než su já, že 007?911T píše: Z4M .... Mozno je to kusava svina.
Naposledy upravil(a) pavproch dne sob 08 srp 20:05, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Pokud si člověk kupuje auto "nafurt" tak je mu celkem jedno, jestli jeho hodnota bude klesat nebo ne, protože prodávat ho nebude/nemá v plánu. Hlavní je, aby s ním byl spokojený, dělalo mu radost a líbilo se mu po všech stránkách a aby se případné dílčí slabosti daly časem rozumně doladit.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
pavproch píše:bo sem chtěl co nejmenší nájezd a nejnovější auto a pevnou střechu.... a taky proto, že se mi e85 vůbec, ale vůbec nelíbí... ale to víš, že mě to vrtalo a do dneška vrtá v palici, proč e89 neměla S54B32..... že bych to tam swapnul?Vrooom píše: pavproch:
Heled proc sis vubec nekoupil puvodni Z4M roadster? To mi prijde bliz tomu co s tim provadis.
Teda vim ze z4m maji povetsinou nic moc recenze, ale pry staci trosku upravit geo na zadni naprave a auto se velmi vyrazne zlepsi. Uz to pak pry neni nedotacivy pri najezdu a pretacivy pri vyjezdu
Proc pevnou? S tim stejne jezdis jen na projizdky, ne? V zime taky ne ...
Jo e85 ma zepredu trochu dementni vyraz ... Nicmene takova imola red s CSL kolama je hodne fajn
Motor nebude dost eko, navic je myslim docela tezky, tak to jeste pridat do tezkyho auta ...
Spis ta V8 z E92 ...
Re: BMW Divize
Sak urcite, podstatne je ze je on spokojny ale predsa.. o 15-20 rokov ked svojho syna zoberie do garaze a stiahne plachtu zo svojho oldtimera a povie.. toto bude raz tvoje.. bude kurva rozdiel ci tam bude vtedy uz ikonicka Z4M, alebo stuzena E89..Z3 píše:Pokud si člověk kupuje auto "nafurt" tak je mu celkem jedno, jestli jeho hodnota bude klesat nebo ne, protože prodávat ho nebude/nemá v plánu. Hlavní je, aby s ním byl spokojený, dělalo mu radost a líbilo se mu po všech stránkách a aby se případné dílčí slabosti daly časem rozumně doladit.
Len rypem, mier
Re: BMW Divize
pavproch píše:e89 neměla S54B32..... že bych to tam swapnul?
Ticho vy dva. Už pár dní nemůžu spát kvůli myšlenkám na tohle: Swap 4.0 V8 S65 do 130iVrooom píše:Motor nebude dost eko, navic je myslim docela tezky, tak to jeste pridat do tezkyho auta ...
Spis ta V8 z E92 ...