Octavia III
Re: Octavia III
Po cca 2000 km s benzinovou O3 RS pár postřehů a srovnání s O2 RS. Oproti O2 RS opravdu rychlejší auto, které v nenápadné stříbrné barvě leckoho překvapí a moc konkurence na silnici nemá. Ale rozhodně ne sportovní auto, pokud by ho někdo pod tímto názvem čekal. Subjektivní vnímání rychlosti je oproti O2 RS menší, což může být plus i minus, záleží na pohledu. Zásluhu na tom má větší rozvor a délka, lepší podvozek a odpružení a tichý výfuk, generátor zvuku v kabině nemám. Ale subjektivně působilo O2 RS sportovněji, že by vliv Euro 6? Reakce na plyn byla rychlejší, výfuk si pěkně brumlal, design připomínal spíše 5-dvéřové kupé než sedan.
Spotřeba zatím stejná jako u O2 RS, ale auto má ještě málo najeto, abych to mohl detailně porovnat v různých režimech. Ale tabulkové údaje se tradičně posunuly více do nereálné oblasti. Nebo znáte někoho, kdo dokáže s tímto autem jezdit po městě za tabulkových 7,7 l/100 km? Často se mi nepodaří hned vypnout stop/start, ale on se na první křižovatce připomene. Na dole hranatý volant si jde zvyknout, ale když desítky let jezdíš s kulatým, tak to se stejně divíš. Nepodařilo se mi zjistit, jak vypnout automatické zamykání po rozjezdu, tak se vždy leknu, když to zamkne. A tom mám svědomí čisté. Nevíte, jak to jde vypnout?
A teď 2 věci, které mi docela vadí. V určitých světelných podmínkách se hodně zrcadlí výdechy vzduchu na předním skle. A plynový pedál má na můj vkus docela odpor. Možná je to tím zavěšeným pedálem, já raději normální klasiku, co jde pěkně zlehounka. Co vedlo k tomuto řešení? V souhrnu zatím spokojenost, i s různými chybami, ale i hodně plusy je to dobré auto. Je třeba vzít v potaz i cenu. A dle mých zkušeností ani hodně aut za skoro milion o moc víc neposkytnou. Řada z nich dokonce i míň, myslím hlavně motorizaci, brzdy, podvozek a nakonec k tomu všemu i praktičnost.
Spotřeba zatím stejná jako u O2 RS, ale auto má ještě málo najeto, abych to mohl detailně porovnat v různých režimech. Ale tabulkové údaje se tradičně posunuly více do nereálné oblasti. Nebo znáte někoho, kdo dokáže s tímto autem jezdit po městě za tabulkových 7,7 l/100 km? Často se mi nepodaří hned vypnout stop/start, ale on se na první křižovatce připomene. Na dole hranatý volant si jde zvyknout, ale když desítky let jezdíš s kulatým, tak to se stejně divíš. Nepodařilo se mi zjistit, jak vypnout automatické zamykání po rozjezdu, tak se vždy leknu, když to zamkne. A tom mám svědomí čisté. Nevíte, jak to jde vypnout?
A teď 2 věci, které mi docela vadí. V určitých světelných podmínkách se hodně zrcadlí výdechy vzduchu na předním skle. A plynový pedál má na můj vkus docela odpor. Možná je to tím zavěšeným pedálem, já raději normální klasiku, co jde pěkně zlehounka. Co vedlo k tomuto řešení? V souhrnu zatím spokojenost, i s různými chybami, ale i hodně plusy je to dobré auto. Je třeba vzít v potaz i cenu. A dle mých zkušeností ani hodně aut za skoro milion o moc víc neposkytnou. Řada z nich dokonce i míň, myslím hlavně motorizaci, brzdy, podvozek a nakonec k tomu všemu i praktičnost.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Díky Bobe, to mi teda uniklo, hned menu důkladněji prohledám a autozámek vypnu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
Tak už je tady Fresh pro OIII neprodávala se tolik??
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
no právě..že by tolik netáhla??
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
Na úvěr nebo leasing to braly firmy,ty už jsou auty přeplněné,tak možná proto pouští za hotové..jen ta omezená nabídka motorů...
Re: Octavia III
Ještě k interiérům, o kterých byla řeč v jiném vláknu. Je pravda, že při porovnání O2 RS a O3 RS je nový interiér chudší na materiály. To bylo první, čeho jsem si všiml, když jsem se do ní prvně posadil. Na obhajobu dlužno poznamenat, že O2 RS byla v základu o 100 tis. dražší a hůře vybavená. A těch 100 tis. před 8 lety bylo reálně víc.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27940
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Ano, to je pravda. Ale to samé platí i pro Golf 6 vs. 7. Akorát, že šestka byla dražší než sedmička, ale v interiéru mnohem horší.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time