BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
.Z3
Pan Řidič
Příspěvky: 253
Registrován: úte 16 čer 20:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od .Z3 »

pavproch píše:Zablindovaný EGR (pléšek s malinkou dírkou uprostředka) sa neprojevil rozsvícením palubky resp. spadnutím do nouzáku.... ^:)^
x_x N53 má i EGR? Takle ten motor před odchodem do důchodu stihli dodělat... :( Co se týče mechaniky, je to fakt už skoro jak diesel... Mě by zajímalo, když máš možnost bezprostředně srovnat N52 a N53, jak moc je zřetelný hrubší chod přímovstřikové N53?
pavproch píše:btw, sání je poměrně dost zaolejované, to odvětrání klikovky je děs, kurwa, proč to nejde udělat jinak a jinam... 8-x
pavproch píše:Bohužel ani se zablindovaným EGRem a vyměněnýma bebechama na sání ta zapeklitiost s nepadajícíma otáčkama nezmizela.... škoda no... :(
Předpokládám, že to už vás taky napadlo, ale přecejen...Pokud máš hodně zaolejované sání a problém s otáčkama tak bych možná zkontroloval olejový separátor u odvětrání té klikové skříně. Měla by jít sehnat i samotná membrána, aby se nemuselo měnit celé víko hlavy, jak praví BMW...

Btw. pomalu můžem založit samostatné téma pro N52/N53 :)
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

doriftonigga píše:Jaký nepadání? Mně to dělá při přeřazování v otáčkách nižších než zhruba tři tisíce. A reakce na plyn při stání jsou taky mizerný, ale když jedeš meziplyny, tak je to v pohodě.
ŘJ v N52 má záměrně různé reakce na plyn podle toho, zda je zařazen neutrál, nebo ne. S neutrálem je motor letargický a otáčky jdou nahoru pomalu, se zařazeným kvaltem a spojkou jsou reakce dobré. Naštěstí zařazený neutrál se umrtvením motoru projeví až po nějakém časovém úseku, takže pravé meziplyny s vyřazováním na neutrál nejsou problém (pokud člověk neřadí jako stará paní na sedativech a nezůstane na neutrálu moc dlouho).

Otáčky mi padají za všech okolností okamžitě a velmi velmi rychle.

Ta tvoje nestabilita ve vyšších rychlostech zní dost děsivě. Něco na podvozku bude špatně, tohle není normální.
:ar!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

N53 a N52 zvukově na volnoběh (zvenčí i zevnitř auta) je jin a jang ... pumpe-duse a samet....
v redline má naopak asi hezčí (mechaničtější, pilovitější, uječenější) zvuk N53

víko se separátorem se chystám vyměnit při servisu 200 tis km...

ref nepadání otáček:
jedu dynamicky, ale ne na doraz, tj řadím nahoru okolo 4000-4500 otáček: pravá noha z plynu, levá sešlapuje spojku - otáčky místo aby začaly okamžitě padat dolů, tak se drží cca 1-2 sekundy, než začnou pomalu padat, někdy dokonce okamžitě vyletí o 100-300 výše, sekundu podrží a pak teprve začnou padat
nedělá to při jízdě na 1/4 plynu a řazení do 3000toček ani když jedu pilu a řadím v červené oblasti otáčkoměru....
Dodatek: dyž byl brambor nový, tak to bylo teplotně závislé (blblo to enem mezi nulou a plus 15 st C), fčíl už to dělá za jakékoli těploty a hlavně vždy při jítzdě DO kopce, málokdy po rovině či z kopce...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

Vrooom píše:
Raďas píše: (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
Takova 130i LE je senzacni, akorat nevim zda se delala i non UK verze. Ta kola jsou super.
Obrázek
dělala i se sem vozila, jednu potkávam cestou na Jeremiášku
komplet M-paket, navíc měla par hovadin jako krouzek kolem start tlacitka limited edition a to same na displeji
lepsi intr v kůži, jiny volant, carbon schwarz metalizu (supr barva hazi odlesky do modra) a ty BBS kola
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

Spectral: kolik je podle tebe potreba do 130i vlastne narvat navic aby byla slusne pouzitelna?? Uz ted mam hruzu...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Raďas: Já se obávám, že jen samotné poladění na použitelnou úroveň sežere sto tisíc (LSD 45, zbytek podvozek - a to v případě levnější volby, než je ten Birds B1). Pak podle vkusu případné další zlepšováky, jako jsou ty budíky apod. No ale krom toho je prakticky vždy nutné dát auto do kupy, protože jaksi nevyjelo včera z fabriky a málokdo si 10 let staré auto udržuje v top stavu jako já nebo třeba PJ. Takže počítej spoustu peněz za opravy a spotřebák - spojka s dvouhmoťákem, lambdy (jsou 4, každá po cca 6 tisících), někdy katy, zapalovací cívky, přetěsnění ventilového víka, brzdy, různé drobnosti... Já jsem pro dobrý pocit nechal udělat i komplet rozvody atd. Není to úplně levná sranda...
:ar!
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

Spectral píše:Raďas: Já se obávám, že jen samotné poladění na použitelnou úroveň sežere sto tisíc (LSD 45, zbytek podvozek - a to v případě levnější volby, než je ten Birds B1). Pak podle vkusu případné další zlepšováky, jako jsou ty budíky apod. No ale krom toho je prakticky vždy nutné dát auto do kupy, protože jaksi nevyjelo včera z fabriky a málokdo si 10 let staré auto udržuje v top stavu jako já nebo třeba PJ. Takže počítej spoustu peněz za opravy a spotřebák - spojka s dvouhmoťákem, lambdy (jsou 4, každá po cca 6 tisících), někdy katy, zapalovací cívky, přetěsnění ventilového víka, brzdy, různé drobnosti... Já jsem pro dobrý pocit nechal udělat i komplet rozvody atd. Není to úplně levná sranda...
Hmm, pak se jeste naskyta otazka, jestli radeji nekoupit zanovni GT86 (libi se mi), ktera je uz z vyroby vyladena, ale zase ani zdaleka takhle dobre nejede a to nemluve o zvuku sestivalce.. :-\
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

obdobnou cestu (dlouhou a drahou) podstupuju s m4Zlikem... (Z4 e89 3.0i).... udělat z rozměklého a rozplizlého GT aspoň trochu "sporťák", to znamená taky LSD, podvozek, zkrácení diffu, lepší brzdy..... enemže ten pocit, dyž to posuneš o kousek dál je co? ....je k nezaplacení.... na to ostatní je mastercard... :D

(samozřejmě ale rozumím, že ne každý ty prachy má a je ochoten je vyhodit z wokna za "radost"... a taky rozumím, že je blbost investovat do úprav, když si to autí nesceš nechať nafurt)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

Kdyz "nafurt" to clovek nikdy nevi ze.., tech penez zase tolik navic neni (zivim rodinu) a ta auta stejne stridam, ale uz bych chtel neco kloudnyho.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

já teda měl/mám to ščestí, že si to můžu dovolit.... ^:)^

a m4Zlika bych si fakt opravdu chtěl nechat forever... (čti zkostnatělý dinosaurus :D )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět