BMW Divize
Re: BMW Divize
Dělaj se i kondenzační jednotky apod.
A nebo po bruselsku stáhnout hadici pod auto...
A nebo po bruselsku stáhnout hadici pod auto...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Případně separátory oleje vygooglovatelný jako oil catch tank, což mi připomělo, že ho mám pořád ještě ve skříni a ne v autě.
RWD
Re: BMW Divize
pokud se nic nezmenilo, a pochybuju, ze ano, tak je tam hodne spatny povrchfrancis píše:Jeste parkoviste na Podebradech http://mapy.cz/s/klm7
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Absence klasické měrky u N52 je věc, za kterou bych konstruktérům uřezal koule. A za to, že 130i nemá ukazatel teploty oleje, ani vody (!) bych je donutil ty koule sežrat.[/quote]
130i nema zadny ukazatel teploty?? podle ceho se tedy pozna, ze uz mu muzu dat poradne nazrat? (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
130i nema zadny ukazatel teploty?? podle ceho se tedy pozna, ze uz mu muzu dat poradne nazrat? (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
Re: BMW Divize
Raďas: Ano, je to neuvěřitelné, a chápu, že očekáváš nějakou útěchu typu "je tam modrá LEDka, která zhasne, když olej dosáhne teploty 80°C" nebo něco takového... Ale ne, je tam hovno.
Řešením je:
a) Performance volant s displejem (zobrazuje teplotu vody i oleje) - za dardu.
b) Displej místo ventilace (http://www.insideperformance.de/en/date ... d-1m_1275/) - za dardu
c) výměna přístrojovky ("budíků") za ty ze 135i - nové za desítku + práce
Prostě paráda
Řešením je:
a) Performance volant s displejem (zobrazuje teplotu vody i oleje) - za dardu.
b) Displej místo ventilace (http://www.insideperformance.de/en/date ... d-1m_1275/) - za dardu
c) výměna přístrojovky ("budíků") za ty ze 135i - nové za desítku + práce
Prostě paráda
Re: BMW Divize
Diky, tak to je vazne masakr..., tohle by me nikdy ani nenapadlo, ze zrovna BMW udela takovou zbytecnou picovinu
Re: BMW Divize
Takova 130i LE je senzacni, akorat nevim zda se delala i non UK verze. Ta kola jsou super.Raďas píše: (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
Re: BMW Divize
To je nejaka "light edition" ci co? LE?
Re: BMW Divize
Spectral: jeste to ma jedno reseni - po nastartovani motoru si pustit servisni menu, tam je oboje, voda i olej
vroom: to je klasicky Mpaket s koly z Mpaketu pro E9x, ne
vroom: to je klasicky Mpaket s koly z Mpaketu pro E9x, ne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Takových hrubek je bohužel u 130i více. Udělali fantastické auto, ale současně se dopustili takových přešlapů, jaké petrolhead, tj. typický kupec 130i, nemůže pochopit. Absence měrky a jakýchkoliv ukazatelů teploty kapalin je jedna věc, domršení podvozku věc druhá. 130i potřebuje pro aktivní jízdu samosvor, ne kvůli driftování, ale kvůli trakci na výjezdu ze zatáček. Ale samosvor je v moderní historii BMW vyhrazen jen pro eMka (a některá M-performance), takže 130i dostala otevřený diferák. Aby se v BMW aspoň trochu vyrovnali s neustále se protáčejícím vnitřním kolem, museli použít měkké stabilizátory, které při náklonu nebudou vnitřní kolo tolik zvedat nahoru. Aby se následně auto s měkkými stabíky nenaklánělo jako kachna, museli dát podstatně tužší pružiny a tlumiče. Výsledkem je nekomfortní jízda s poskakujícím autem a i tak zoufalou trakcí, kterou trochu zachraňuje jen dodatečné osazení širokých pneu (ne, v TP zapsány nejsou, takže si to člověk musí vyběhat zase všechno sám). Jo, ještě jsem zapomněl na hřebíček do rakve - runflaty, ty musí pryč jako první.
No takže potřebuješ samosvor (Quife s montáží za cca 45 tyček) a ideálně též jiný podvozek - silnější stabíky (hlavně vzadu - teď už jej můžeme osadit, máme LSD) a vhodnější sadu tlumičů a pružin. Osobně doporučuji Birds B1 Dynamics package, nejspíš nejlepší podvozek na 1er; popisují tam i co a jak, pěkné čtení: http://www.birdsauto.com/product-inform ... d-e82-135i. Ten je sice taky za dardu, ale jsem z něj nadšený. Ta stabilita auta je bezkonkurenční.
No a když si to spočítáš, tak zjistíš, že dodělání budíků je už vlastně za pár kaček
mmira: Servisní menu je strašný opruz. Přiznávám, že jsem líný po každém startu datlovat tu proceduru... Já nevím, pánové z Mnichova, chci tak moc, když chci mít jednu rafiku s teplotou oleje nebo i jen jednu položku v klasickém palubním PC?
Vroom: LE bylo tuším i v kontinentální Evropě, ale především bylo až po faceliftu, takže no-go
No takže potřebuješ samosvor (Quife s montáží za cca 45 tyček) a ideálně též jiný podvozek - silnější stabíky (hlavně vzadu - teď už jej můžeme osadit, máme LSD) a vhodnější sadu tlumičů a pružin. Osobně doporučuji Birds B1 Dynamics package, nejspíš nejlepší podvozek na 1er; popisují tam i co a jak, pěkné čtení: http://www.birdsauto.com/product-inform ... d-e82-135i. Ten je sice taky za dardu, ale jsem z něj nadšený. Ta stabilita auta je bezkonkurenční.
No a když si to spočítáš, tak zjistíš, že dodělání budíků je už vlastně za pár kaček
mmira: Servisní menu je strašný opruz. Přiznávám, že jsem líný po každém startu datlovat tu proceduru... Já nevím, pánové z Mnichova, chci tak moc, když chci mít jednu rafiku s teplotou oleje nebo i jen jednu položku v klasickém palubním PC?
Vroom: LE bylo tuším i v kontinentální Evropě, ale především bylo až po faceliftu, takže no-go
Naposledy upravil(a) Spectral dne čtv 06 srp 20:50, celkem upraveno 1 x.