BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Dělaj se i kondenzační jednotky apod.

A nebo po bruselsku stáhnout hadici pod auto...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Případně separátory oleje vygooglovatelný jako oil catch tank, což mi připomělo, že ho mám pořád ještě ve skříni a ne v autě.
RWD
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

francis píše:Jeste parkoviste na Podebradech http://mapy.cz/s/klm7
pokud se nic nezmenilo, a pochybuju, ze ano, tak je tam hodne spatny povrch
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

Absence klasické měrky u N52 je věc, za kterou bych konstruktérům uřezal koule. A za to, že 130i nemá ukazatel teploty oleje, ani vody (!) bych je donutil ty koule sežrat.[/quote]

130i nema zadny ukazatel teploty?? podle ceho se tedy pozna, ze uz mu muzu dat poradne nazrat? (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Raďas: Ano, je to neuvěřitelné, a chápu, že očekáváš nějakou útěchu typu "je tam modrá LEDka, která zhasne, když olej dosáhne teploty 80°C" nebo něco takového... Ale ne, je tam hovno.

Řešením je:
a) Performance volant s displejem (zobrazuje teplotu vody i oleje) - za dardu.
b) Displej místo ventilace (http://www.insideperformance.de/en/date ... d-1m_1275/) - za dardu
c) výměna přístrojovky ("budíků") za ty ze 135i - nové za desítku + práce

Prostě paráda :ymsick:
:ar!
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

Diky, tak to je vazne masakr..., tohle by me nikdy ani nenapadlo, ze zrovna BMW udela takovou zbytecnou picovinu :(
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Raďas píše: (to auto bude mozna moje budouci vikendovka)
Takova 130i LE je senzacni, akorat nevim zda se delala i non UK verze. Ta kola jsou super.
Obrázek
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: BMW Divize

Příspěvek od Raďas »

To je nejaka "light edition" ci co? LE?
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

Spectral: jeste to ma jedno reseni - po nastartovani motoru si pustit servisni menu, tam je oboje, voda i olej :-)

vroom: to je klasicky Mpaket s koly z Mpaketu pro E9x, ne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

Takových hrubek je bohužel u 130i více. Udělali fantastické auto, ale současně se dopustili takových přešlapů, jaké petrolhead, tj. typický kupec 130i, nemůže pochopit. Absence měrky a jakýchkoliv ukazatelů teploty kapalin je jedna věc, domršení podvozku věc druhá. 130i potřebuje pro aktivní jízdu samosvor, ne kvůli driftování, ale kvůli trakci na výjezdu ze zatáček. Ale samosvor je v moderní historii BMW vyhrazen jen pro eMka (a některá M-performance), takže 130i dostala otevřený diferák. Aby se v BMW aspoň trochu vyrovnali s neustále se protáčejícím vnitřním kolem, museli použít měkké stabilizátory, které při náklonu nebudou vnitřní kolo tolik zvedat nahoru. Aby se následně auto s měkkými stabíky nenaklánělo jako kachna, museli dát podstatně tužší pružiny a tlumiče. Výsledkem je nekomfortní jízda s poskakujícím autem a i tak zoufalou trakcí, kterou trochu zachraňuje jen dodatečné osazení širokých pneu (ne, v TP zapsány nejsou, takže si to člověk musí vyběhat zase všechno sám). Jo, ještě jsem zapomněl na hřebíček do rakve - runflaty, ty musí pryč jako první.

No takže potřebuješ samosvor (Quife s montáží za cca 45 tyček) a ideálně též jiný podvozek - silnější stabíky (hlavně vzadu - teď už jej můžeme osadit, máme LSD) a vhodnější sadu tlumičů a pružin. Osobně doporučuji Birds B1 Dynamics package, nejspíš nejlepší podvozek na 1er; popisují tam i co a jak, pěkné čtení: http://www.birdsauto.com/product-inform ... d-e82-135i. Ten je sice taky za dardu, ale jsem z něj nadšený. Ta stabilita auta je bezkonkurenční.

No a když si to spočítáš, tak zjistíš, že dodělání budíků je už vlastně za pár kaček ;)

mmira: Servisní menu je strašný opruz. Přiznávám, že jsem líný po každém startu datlovat tu proceduru... Já nevím, pánové z Mnichova, chci tak moc, když chci mít jednu rafiku s teplotou oleje nebo i jen jednu položku v klasickém palubním PC?

Vroom: LE bylo tuším i v kontinentální Evropě, ale především bylo až po faceliftu, takže no-go [-x
Naposledy upravil(a) Spectral dne čtv 06 srp 20:50, celkem upraveno 1 x.
:ar!
Odpovědět