Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
ty woe....
i dyž - valstně taky v m4Zlikovi mám vak na lyže, že....
congrats k novému povoženíčku
i dyž - valstně taky v m4Zlikovi mám vak na lyže, že....
congrats k novému povoženíčku
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Pěkné, jen to kolo je tam asi naposled . Tak ať to slouží, vypadá to správně.
PS: to kolo je ale proti tomu autu hrozně ošklivý
PS: to kolo je ale proti tomu autu hrozně ošklivý
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Diky
Kolo tam prave bude docela casto, bude se vyuzivat jako vyletni vozidlo
Kolo tam prave bude docela casto, bude se vyuzivat jako vyletni vozidlo
Re: Cyklistické vlákno
Tak to je ještě větší onanie než když jsem rval do sedanu 2 kola
BTW.Jak jsi spokojený s Reignem? Začíná mě chytat myšlenka pořídit k SingleBe enduro na horské výlety. Nejspíš bych se rozhodoval mezi Reignem a Metou V4
BTW.Jak jsi spokojený s Reignem? Začíná mě chytat myšlenka pořídit k SingleBe enduro na horské výlety. Nejspíš bych se rozhodoval mezi Reignem a Metou V4
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jsem hodne spokojeny, patri k tem extremnejsim EN kolum, ale klidne na nem muzes jezdit delsi vyjizdky. Na asfaltu si zamknes tlumic a jedes jak na XC ... Zadek je docela progresivni a nechodi to po dorazech. Je dlouhy, rozvor pres 1200 mm v L a vidle je dost podkopla (65°), nicmene diky upravenymu offsetu se daji jezdit i pomaly veci a rizeni nema tendenci se zavirat. Ruzny toceni po prednim na nem de dobre, skakat taky. Predek je dlouhy a je tam dost prostoru pro zaujeti spravne pozice vepredu. Pokud bys to ridil zezadu tak nezatizis dostatecne predek a je nedotacivy ...
Ja koupil cele kolo a hodne ho prekopak (zbyl mi jen ram a vidle ...). Takto na obrazku ma pod 13Kg coz je na endurko paradni.
Kamos ma starsi metu v3 jako neni spatna, ale ten ram je dost tezky, to nemam rad ... V okoli to ale jezdi hodne lidi protoze to sem Tatarkovic taha. Nova V4 se mi nelibi. Navic mi je proti srsti davat takovy prachy za jednocep.
Ja koupil cele kolo a hodne ho prekopak (zbyl mi jen ram a vidle ...). Takto na obrazku ma pod 13Kg coz je na endurko paradni.
Kamos ma starsi metu v3 jako neni spatna, ale ten ram je dost tezky, to nemam rad ... V okoli to ale jezdi hodne lidi protoze to sem Tatarkovic taha. Nova V4 se mi nelibi. Navic mi je proti srsti davat takovy prachy za jednocep.
Re: Cyklistické vlákno
dyž sme na AF.cz, tak to napíšu takle: je to taková bezpohlavní konzernová 1.6TDi v automatu ... čili na běžné použití naprosto nemožné....Vrooom píše: rozvor pres 1200 mm v L a vidle je dost podkopla (65°).
pro normální muntynbajking ca 1050-70 a 71-73st ideál...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
To neni XC, takto se pouziva ...
Svistis lesem jako prase a tlemis se
Svistis lesem jako prase a tlemis se
Re: Cyklistické vlákno
bigbít, trenky do zvonu, hašlerky, placatý kytary.... ale robiť to nebude... to nemá s MTB ani M ani T ani B společný....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
už sem to tu psal mockrát... mtb je imho o zpocení se při pohybu HORE kopcom mimo civilizaci/video/selfie a následující odměně ve formě krátkého zažitku ze sjezdu a pokorné úcty k přírodě a ne mít všecko zadarmo a bez práce a ještě se tím chlubit na webu.... ano, sem starý zkostnatělý brontosaurus, nemusíš mi to připomínat
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.