Nissan 350z nebo audi S6 c6(2007)
Nissan 350z nebo audi S6 c6(2007)
Dobrý den, rozhodl jsem se vyměnit stávajícího passata za něco sportovněji laděného. Chtěl bych od vás poradit které z těchto aut je použitelnější pro někoho kdo se rád rychleji sveze cestou do práce , tudíž na denní používání (spotřebu neřeším). V S6 se mi strašně líbí ta V10 ale mám strach že to auto je spíše laděné na rychlou jízdu po dálnici kterou využívám jen občas a tudíž to bude někde mimo městy v zatáčkách strašně těžkopádné. Nissan mi připadá stavěný přímo do zatáček ale mám zas strach aby ze mě cestou do práce nevyklepal duši. Za auto plánuji utratit zhruba 350 tis. což je cena za kterou se dá koupit použetelná 350z ale audi v této cenové relaci má obvykle vysoký nájezd kilometrů tudíž mám strach ze servisu po koupi. Jaký je váš názor? Co byjste volili vy?
Re: Nissan 350z nebo audi S6 c6(2007)
Zajímavý dotaz. Já osobně do práce jezdím peníze vydělávat a pak si za vydělané peníze užiji s víkednovým autem. Nicméně k věci. S6+ je pekelně rychlá. Bohužel - jen rovně. Váha dělá své a nepomůže nic, ani quattro pohon a 250 gumy. Fyzika je fyzika.
350Z je jedovatá bestie, takže v rukou neznalého to může být nebezpečná hračka. Je kousavá, zejména na trošku hladším povrchu se "rád předvádí". 370 je v tomto ohledu o kus dál, je celkově vyváženější a vyzrálejší a není zdaleka tak jedovatá.
Osobně bych S6 určitě vyloučil. Pohlédnul bych se spíše tedy po Nissanu (ale 370, na čož ale zase nestačí rozpočet) a nebo po osvědčené klasice (STI, EVO, Legacy SpecB, nebo legacy GT poslední generace - ty sed ají sehnat už pod 400 tisíc, neb lidé se užraného turbomotoru dnes bojí). Navíc S6 není bůhví co z pohledu finanční náročnosti údržby, jako každé německé auto v této třídě. Proti tomu budou všechna Subaru či Eva i ta 350/370 "za hubičku" - trochu nadneseně řečeno. A o tom, že v zatáčkách se povozíš, se nemusí diskutovat, váha dělá prostě své.
Jinak - pokud bys chtěl jít proti proudu, za 350 litrů seženeš Infiniti FX45 s V8, která je hodně dobrá, ročník kolem 04-05. Váhu má sice jako S6, spíše větší, ale podovzek je vskutku výbornej a navíc za FX se každej otočí, protože zvuk té V8 je prostě návykovej - budeš vynikat z davu (řada lidí npozná, že stojí S6 vedle 3,0TDI). A spotřeba bude menší, servis levnější (kupa dílů z USA za ceny méně než poloovční, co za ně chtějí tady). Ber to jen jako možnou cestu na dobré a sportovně laděné SUV s dobrou technikou a zejména - budeš sám. CHápu, že SUV jis nepoptával, ale proč se nezmínit?
350Z je jedovatá bestie, takže v rukou neznalého to může být nebezpečná hračka. Je kousavá, zejména na trošku hladším povrchu se "rád předvádí". 370 je v tomto ohledu o kus dál, je celkově vyváženější a vyzrálejší a není zdaleka tak jedovatá.
Osobně bych S6 určitě vyloučil. Pohlédnul bych se spíše tedy po Nissanu (ale 370, na čož ale zase nestačí rozpočet) a nebo po osvědčené klasice (STI, EVO, Legacy SpecB, nebo legacy GT poslední generace - ty sed ají sehnat už pod 400 tisíc, neb lidé se užraného turbomotoru dnes bojí). Navíc S6 není bůhví co z pohledu finanční náročnosti údržby, jako každé německé auto v této třídě. Proti tomu budou všechna Subaru či Eva i ta 350/370 "za hubičku" - trochu nadneseně řečeno. A o tom, že v zatáčkách se povozíš, se nemusí diskutovat, váha dělá prostě své.
Jinak - pokud bys chtěl jít proti proudu, za 350 litrů seženeš Infiniti FX45 s V8, která je hodně dobrá, ročník kolem 04-05. Váhu má sice jako S6, spíše větší, ale podovzek je vskutku výbornej a navíc za FX se každej otočí, protože zvuk té V8 je prostě návykovej - budeš vynikat z davu (řada lidí npozná, že stojí S6 vedle 3,0TDI). A spotřeba bude menší, servis levnější (kupa dílů z USA za ceny méně než poloovční, co za ně chtějí tady). Ber to jen jako možnou cestu na dobré a sportovně laděné SUV s dobrou technikou a zejména - budeš sám. CHápu, že SUV jis nepoptával, ale proč se nezmínit?