Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

BTW: zvažuji nákup nového kola a chtěl bych takového hybrida - něco na způsob fitness kola s 26x2" slicky (mám rád geometrii silničky s rovnýma řidítkama a široký kola se mi na těch našich tankodromech osvědčily - jezdím jen za sucha a z 95% po silnici - někdy dost děravé. Slicky mi nabízejí dobrou průjezdnost, při rozumném valivém odporu - neplánuju závody a časovky). Co jsem koukal tak nikdo nic podobného nenabízí. Doporučili by jste kde se nechá něco podobného postavit? Vím o singlebe, rb-bike, sterba, duratec. Jsou ještě jiní koumáci co staví rámy? Rád bych ocel, ale není to podmínka. Výbava: 26" kola, převody: 2x10 34/50x11/28 (stačí nějaká nížší řada - tiagra???, na to moje ješždění...), hydraulické kotouče.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Tito delaji.
http://www.pietrobikes.cz/make-pietro

Ted se dela vsechno fat bike a + size, tak bych pockal na fatbike silnicky ^^ ...

http://fat-bike.com/2013/04/fat-bike-ex ... ster-tire/
Neco takovyho jen se silnicni geo :-))
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Tohle se mi vyloženě líbí :) : http://www.pietrobikes.cz/images/phocag ... talij1.jpg. Něco takovýho bych si představoval - jen asi na nižší řadě :) . Zkusím poptat a rozhodne cena. Fat-bike je o 2" dál než bych si troufal - to už je jak motorka :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2530
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Brus »

to je ale 29 :) což je ovšem jen výhoda.
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Jako nejsem v tomhle kovanej tak uvítám jakoukoli radu. Ale co jsem četl, tak 29 má výhodu spíš v terénu - na silnici je to snad celkem putna. Navíc 26x2 by měl mít skoro stejný obvod jak silniční plášť a už jsem si i napočítal převody, tak jak jsem zvyklý.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Eda »

jarka píše:
Eda píše:Zhubl sem a horka letos snasim vyrazne lip. Byl sem na silnicce v sobotu i nedeli 10-13 a pohoda
Boha jeho, jak se ti to povedlo (a neříkej nežrat a nechlastat :) ).
Nezrat :) Mam 2 pulrocni rezimy - od podzimu do jara posilka a silovej sport, vyssi vaha a pak od jara do podzimu vaha dolu, vic kola apod. Letosni rok je vyjimecnej co se tyka rozdilu vah (aktualne 98kg->88kg).
Jinak sem taky planoval hybrida a nakonec sem poridil silnicku a uz bych urcite nemenil. Na 25mm gumach je pohodli v pohode
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Jaký kola měla ukrajina? ;) velký...

Na silnici se vždy používají velký kola. 26" přišlo až s MTB, protože tehdy nedokázali vyrobit dostatečně tuhé větší kola (stejně tak trial a BMX)
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

helemese, já zas (aspoň z části) souhlasím s ex.... jj, ukrajina a jeji 28" :x

jinak ale ta druhá část se nezakládá až tak úplně na pravdě.... úplně první pokusy se stavbou MTB (Ritchey, Serotta and other guys na začátku 80-tých) vzaly za základ tzv. "city-cruisers" (které jako jediné tehdy měly široké gumy a to 26").... btw, nevětší prdel zažívali s uvařenýma torpedama coby zadní brzdou..... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

proto se první trail taky menoval "repack" - po každé jízdě bylo třeba domazat torpedo.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Byl jsem se s kámošem mrknout v cyklopointu na Meridu Speeder 300-D a když se smířím s uzkýma kolama (dají se tam dát jen 1,35" Kojaky), tak zas dost ušetřím a mám na 10-15 let vystaráno. No uvidím ve čtvrtek to dovezou na prodejnu, tak na to zajdu kouknout.

edit: ad. velikost kol - tak jestli je obvod stejný jak na silnici (což 26x2" slicky prakticky je), tak už je to snad jedno??? Jen díky vyšší gumě to halt bude gumovější.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět