lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Zdravím, chci si koupit ojetinu, bohužel mám možnost za ní dát maximálně 30 tisíc kč (výše jít určitě nemůžu)
auto bych potřeboval na pravidelné cesty do práce 30+30 km, do školy (100km 2× týdně, ale zas ne pravidelně) a sem tam nějaké další cesty, každopádně nájezd počítám cca do 8–10k km ročně a potřeboval bych
auto by bylo cca na 3 roky, vůbec se vtom neorientuju a tak nevím po čem mám koukat a čemu se vyhnout
konkrétní požadavky moc nemám, snad jen rozumná spotřeba, aby nebylo extra malé…
hlavně bych se rád vyhnul x tisícovím výdajům za opravy, vím že auto za tyhle peníze bude tak trochu loterie… ve výběru v téhle ceně budou auta stará 15–18 let ale přece jen, některá sou spolihlivější a některá zas „zaručeně“ poruchová, ale jak sem řekl, vůbec se vtom nevyznám
dokázal by tedy někdo poradit po čem koukat ??
co se my zatím líbí nejvíc je tento SEAT IBIZA, co sem četl tak hlavně trpí na korozi (což sem viděl když sem obcházel bazary dost , ale tenhle kousek je snad ok), opotřebení brzdového obložení a přetržený řemen, jsou tyto závady drahé na opravu ?? (+ taky si asi vezme těch 6–7 litrů, ale to bych snad ještě přežil)
popř dál sem koukal na SEAT cordoba
Mazda 323
popř ještě škodovky, ale ty sou až v praze
Fabie
a dvě octavky, první druhá
nejde my zásadně o konkrétní auto, ale rád bych radu po čem tedy koukat, např co se týče té ocatvie, má smysl o ní v této ceně vůbec uvažovat ?
za všechny rady a tipy budu rád, díky
auto bych potřeboval na pravidelné cesty do práce 30+30 km, do školy (100km 2× týdně, ale zas ne pravidelně) a sem tam nějaké další cesty, každopádně nájezd počítám cca do 8–10k km ročně a potřeboval bych
auto by bylo cca na 3 roky, vůbec se vtom neorientuju a tak nevím po čem mám koukat a čemu se vyhnout
konkrétní požadavky moc nemám, snad jen rozumná spotřeba, aby nebylo extra malé…
hlavně bych se rád vyhnul x tisícovím výdajům za opravy, vím že auto za tyhle peníze bude tak trochu loterie… ve výběru v téhle ceně budou auta stará 15–18 let ale přece jen, některá sou spolihlivější a některá zas „zaručeně“ poruchová, ale jak sem řekl, vůbec se vtom nevyznám
dokázal by tedy někdo poradit po čem koukat ??
co se my zatím líbí nejvíc je tento SEAT IBIZA, co sem četl tak hlavně trpí na korozi (což sem viděl když sem obcházel bazary dost , ale tenhle kousek je snad ok), opotřebení brzdového obložení a přetržený řemen, jsou tyto závady drahé na opravu ?? (+ taky si asi vezme těch 6–7 litrů, ale to bych snad ještě přežil)
popř dál sem koukal na SEAT cordoba
Mazda 323
popř ještě škodovky, ale ty sou až v praze
Fabie
a dvě octavky, první druhá
nejde my zásadně o konkrétní auto, ale rád bych radu po čem tedy koukat, např co se týče té ocatvie, má smysl o ní v této ceně vůbec uvažovat ?
za všechny rady a tipy budu rád, díky
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Kup si Mondeo, akorát bacha na rez.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Tahle Octa taky nevypadá špatně - http://auto.bazos.cz/inzerat/49405198/P ... -74-kw.php
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
aktualizuji dotaz
zvýšil jsem trochu limit a teď vybírám cca mezi 30–40k
na co teď koukám jsou fabie, ale nevím do „které“ jít, respektive jakou motorizaci
v ceně 35k-40k je celkem dost nabídek (i bazar i od soukromníka) ve verzích 1,2 HTP, 1.4 16v a 1.4 MPI, ročníky většinou 2000–2004
vím, že to bude spíš zas o konkrétním kousku, ale výběr je docela bohatý tak, rád bych požádal o radu / názor, kterou verzi preferovat a nějaký důvod či srovnání mezi modely (něco jsem už četl, ale něco si zas dost protiřečí atd, takže sem docela zmatenej..)
jen připomenu, použití mimo dálnicí, vesměs poklidné přesuny do práce ráno 30km tam, odpo 30km zpět (na praxi, ne pravidelně celý rok), občas do školy na kolej, tzn 2*100km / týden
roční nájezd do 7k
zvýšil jsem trochu limit a teď vybírám cca mezi 30–40k
na co teď koukám jsou fabie, ale nevím do „které“ jít, respektive jakou motorizaci
v ceně 35k-40k je celkem dost nabídek (i bazar i od soukromníka) ve verzích 1,2 HTP, 1.4 16v a 1.4 MPI, ročníky většinou 2000–2004
vím, že to bude spíš zas o konkrétním kousku, ale výběr je docela bohatý tak, rád bych požádal o radu / názor, kterou verzi preferovat a nějaký důvod či srovnání mezi modely (něco jsem už četl, ale něco si zas dost protiřečí atd, takže sem docela zmatenej..)
jen připomenu, použití mimo dálnicí, vesměs poklidné přesuny do práce ráno 30km tam, odpo 30km zpět (na praxi, ne pravidelně celý rok), občas do školy na kolej, tzn 2*100km / týden
roční nájezd do 7k
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
uvítám samozřejmě i tipy na jíná auta než fabku, cílový vůz je co nejspolehlivější vozidlo na cca 3 roky provozu, pokud možno co nejlevnější údržba a rozumná spotřeba (aby si to nebralo pravidelně 9l i na delších přesunech mimo město..)
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Kup si punto 1.2 s tim chybu neudelas, na predrazene nemce zapomen
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Presne tak, Punto 1.2 8V je univerzálny lowcost v tejto cenovej hladine. Nenáročný motor, na svoj výkon (60koní) a dlhé prevody celkom svižné (nízka hmotnosť). Spotreba by sa mala vždy zmestiť do 6l/100km pri popisovaných trasách aj pri nadlimitových rýchlostiach +cca 10-15 kmh, okrem diaľníc.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Preferovaná z uvedeného 1.4 16v.arty22 píše: na co teď koukám jsou fabie, ale nevím do „které“ jít, respektive jakou motorizaci. v ceně 35k-40k je celkem dost nabídek (i bazar i od soukromníka) ve verzích 1,2 HTP, 1.4 16v a 1.4 MPI, ročníky většinou 2000–2004 vím, že to bude spíš zas o konkrétním kousku, ale výběr je docela bohatý tak, rád bych požádal o radu / názor, kterou verzi preferovat
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
Podobně jako Renault Megane první generace tj. do roku výroby 2002. Doporučené motorizace 1.4i 70kW a 1.6i. Renaulty nereznou, jednoduchý auto, který opraví každý doma kladivem, spousta dílů na vrákáčích. Samozřejmě auto to je hnusný a pověst renaultu je nevalná. Na druhou stranu hledáme auto za cenu lepšího jízdního kola, které pojede a bude nenáročné na servis...... Fabie se obávám budou o 100% dražší než Punto nebo Megane.denis píše:Presne tak, Punto 1.2 8V je univerzálny lowcost v tejto cenovej hladine.
Re: lowcost ojetina, seat, škoda nebo něco jiné ?
j ty fabky sou tak 35-40k a mám "hrůzu" ztoho kdybych do toho pak v rámci prvních 2-3 měsíců musel ještě investovat pár tisíc...
punto asi moc nechci, ty renaulty jsou k vidění dost, pak taky třeba mazda 323 popř nějaká ibiza 1.4, ty jsou pak v ceně např 20-26k, + bych měl rezervu na případné opravy, myslíte že by to mohla být "lepší" cesta teda ? než kupovat tu fabii (1.4 mpi nebo 16v)
punto asi moc nechci, ty renaulty jsou k vidění dost, pak taky třeba mazda 323 popř nějaká ibiza 1.4, ty jsou pak v ceně např 20-26k, + bych měl rezervu na případné opravy, myslíte že by to mohla být "lepší" cesta teda ? než kupovat tu fabii (1.4 mpi nebo 16v)