nešní článek tady na AF.cz
Correct me if I´m wrong....
Myslím si, že v celé metodice losího testu je jedna velká, velká neznámá, která imho zákonitě musí velmi dramaticky ovlivnit jeho výsledky - pneumatiky.... dokážu si představit, že totéž auto na protektorech Vraník a semislickách bude mít rozdíl rozdíl mezní rychlosti v losím testu možná i 20-30kmph....
Co měl obuto ten fíkus a co to toledo resp. pulstar?
Losí test
Re: Losí test
Taky mě to napadlo, nehledě ještě na samotnýho řidiče. Dělají se zkoušky vícekrát ve stejný rychlosti?
Já dělat stejnej manévr celej den dokola, tak už to asi odpoledne taky začnu flinkat
Dále čistota a teplota povrchu..atd
Ale to je možná nějak daný rozmezím.
Já dělat stejnej manévr celej den dokola, tak už to asi odpoledne taky začnu flinkat
Dále čistota a teplota povrchu..atd
Ale to je možná nějak daný rozmezím.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: Losí test
Zajímalo by mě foukání gum při testu. Přijde mi a na videu je to i slyšet, že zadní kola fordu se neutrhnou plynule, ale na dvakrát. Jako by se zadek kombinoval ztrátu adheze a deformování bočnice. Což je pro ovladatelnost průser.
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Losí test
Tipoval by som ze to bude v konfiguracii ako to vyliezlo z fabriky...takze ked sa Ford rozhodne dat ekoshit gumy a tlak 3 bary, aby mohol mat v tabulkach CO2 nejake hausnumero...
V tu 3 roky starom teste mal FoFo Klebery Dynaxer HP3, zhodou okolnosti mame rovnake pneu na nebohom Lupe a ziadny zazrak to teda nie je, zato Rapid mal obute Dunlopy Sportmaxx
(Pulsar aj Toledo mali zimaky)
V tu 3 roky starom teste mal FoFo Klebery Dynaxer HP3, zhodou okolnosti mame rovnake pneu na nebohom Lupe a ziadny zazrak to teda nie je, zato Rapid mal obute Dunlopy Sportmaxx
(Pulsar aj Toledo mali zimaky)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Losí test
Tohle by spíš vypadalo na podhuštěný zadky. Na fordu mám rozsah foukání zadní nápravy 2.0-3.2 bar. Velkej rozsah a při plným zatížení je hodně znát když nedofoukneš.
RWD