Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Zdravím všechny. Už dlouho projíždím veškeré fóra, tipy a recenze různých aut a jejich motorů. Mé obavy ale stále přetrvávájí, vybírám diesel i benzín, bez ohledu na nájezd, ten se každým týdnem mění.
Motory
Diesel - Zvažuji novější 1.9 TDi 77kw zatím FAVORIT, jenže pouze z inzerátů v ČR. CRDi 1.6 85kw bych měl možnost sehnat od známého, vozí korejce, fordy atd. nižší stř. třídu. I když je tento motor celkem spolehlivý a v určitých otáčkách má železniční tah, nelíbí se mi u něj projev "dušení" v nízkých otáčkách u 3,4,5 rychlosti.
U TDi jsem tento projev neslyšel, otázky na TDi tedy zní: 1. Vaše zkušenosti, jestli není třeba mít přehnaný strach z koupě 1.9? samozřejmě s ohledem v jakém autě a jak starý (2005+).
2. Filtr pevných částic. U CRDi filtr do určitého věku není, v TDi jsem se dočetl že je. Bude to moje noční můra, nebo jsou to fámy o jeho poruchách?
Benzín - Je tu mnoho možností, nechtěl bych jít ale pod objem 1,6l. Právě mám 1.6 AKL v golfu a je to taková hranice mezi dynamikou a lenivostí na druhou stranu nemusí mi to zežrat i nohy. Mé dilema možná pochopíte, až ke konci, kde vypíšu automobilky.
1.6 MPi - stejně dynamický lenoch, kterého mám teď.
1.6 FSi - Většina rádců všude ve světě fórumů mezi těmito motory preferuje MPi
2.0 FSi - Možná už překročená hranice spotřeby
1.8 TSi - FAVORIT bral bych hned, ale měl bych se vlézt do 160 tisíc, popř. do cca 180tisíc, ale bude to stát za to? Seženu dobrý kus? Nebude to jedno velké k**vítko?
1.4 TSi - FAVORIT Nemám ještě informace o těchto motorech. Budou dobré třeba po 200 tisících km?
Automobilky - Škoda - Octavia II
VW - Golf, Jetta, Passat
Seat - Leon, Ibiza (nevím jestli se ty novější řady ibizy dělaly s motory, které jsem vypsal)
Audi - A3 Sportback, A4 2005+ (v tento zázrak ovšem nedoufám, proto - jakobych Audi ani nenapsal, můžete ale přišpět jakýmkoli názorem jaká je šance)
Hundai I30, Kia Cee'd
Z VW group - Jaká je šance koupi dobrého prdítka s FAVORIZOVANÝM motorem a s ohledem na cenovou výši zatím stanovenou na 160 tisíc? Popř. dodejte prosím nějaké motory, které jsem vynechal a stály by minimálně za úvahu.
Děkuji za každý názor a váš čas. Hezký slunečný den.
Motory
Diesel - Zvažuji novější 1.9 TDi 77kw zatím FAVORIT, jenže pouze z inzerátů v ČR. CRDi 1.6 85kw bych měl možnost sehnat od známého, vozí korejce, fordy atd. nižší stř. třídu. I když je tento motor celkem spolehlivý a v určitých otáčkách má železniční tah, nelíbí se mi u něj projev "dušení" v nízkých otáčkách u 3,4,5 rychlosti.
U TDi jsem tento projev neslyšel, otázky na TDi tedy zní: 1. Vaše zkušenosti, jestli není třeba mít přehnaný strach z koupě 1.9? samozřejmě s ohledem v jakém autě a jak starý (2005+).
2. Filtr pevných částic. U CRDi filtr do určitého věku není, v TDi jsem se dočetl že je. Bude to moje noční můra, nebo jsou to fámy o jeho poruchách?
Benzín - Je tu mnoho možností, nechtěl bych jít ale pod objem 1,6l. Právě mám 1.6 AKL v golfu a je to taková hranice mezi dynamikou a lenivostí na druhou stranu nemusí mi to zežrat i nohy. Mé dilema možná pochopíte, až ke konci, kde vypíšu automobilky.
1.6 MPi - stejně dynamický lenoch, kterého mám teď.
1.6 FSi - Většina rádců všude ve světě fórumů mezi těmito motory preferuje MPi
2.0 FSi - Možná už překročená hranice spotřeby
1.8 TSi - FAVORIT bral bych hned, ale měl bych se vlézt do 160 tisíc, popř. do cca 180tisíc, ale bude to stát za to? Seženu dobrý kus? Nebude to jedno velké k**vítko?
1.4 TSi - FAVORIT Nemám ještě informace o těchto motorech. Budou dobré třeba po 200 tisících km?
Automobilky - Škoda - Octavia II
VW - Golf, Jetta, Passat
Seat - Leon, Ibiza (nevím jestli se ty novější řady ibizy dělaly s motory, které jsem vypsal)
Audi - A3 Sportback, A4 2005+ (v tento zázrak ovšem nedoufám, proto - jakobych Audi ani nenapsal, můžete ale přišpět jakýmkoli názorem jaká je šance)
Hundai I30, Kia Cee'd
Z VW group - Jaká je šance koupi dobrého prdítka s FAVORIZOVANÝM motorem a s ohledem na cenovou výši zatím stanovenou na 160 tisíc? Popř. dodejte prosím nějaké motory, které jsem vynechal a stály by minimálně za úvahu.
Děkuji za každý názor a váš čas. Hezký slunečný den.
Fabia II 1.9TDi
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Je to tady psáno již snad 1000x, tak to napíši po 1001. Motory 1.4TSI s řetězovým rozvodem minou vééélkým obloukem! Prostě nebrat!
1.8TSI měla stejný problém, ovšem v menším měřítku, ale stejně bych se tomu motoru raději vyhnul, protože tam byly ještě další problémy se žravostí oleje, což byl vlastně jenom důsledek jiného problému.
1.6MPi je dnes už dinosaurus. Motor vcelku spolehlivý, ale na Octu zdechlý.
Takže zbývá 1.6 a 2.0FSI - a to je jeden za 18 a druhý bez dvou za 20 Ale asi bych volil 2.0FSI, i když vyšší spotřebu tady lze očekávat.
ad DPF: za x aut (všechno koncern) jsem měl s DPF jediný problém a to u Altea Freetrack a to je v bratru tak 9 let zpět. Byl to 170k motor PD a tam koncern nějaké problémy měl - poladil se SW, DPF se vyměnilo (v záruce) a od té doby fungovalo. Od té doby nic - a to i u aut s nájezdem přes 300t km.
DPF obecně nemá rádo starty a krátké trasy. Ale jinak bych se toho nebál.
1.8TSI měla stejný problém, ovšem v menším měřítku, ale stejně bych se tomu motoru raději vyhnul, protože tam byly ještě další problémy se žravostí oleje, což byl vlastně jenom důsledek jiného problému.
1.6MPi je dnes už dinosaurus. Motor vcelku spolehlivý, ale na Octu zdechlý.
Takže zbývá 1.6 a 2.0FSI - a to je jeden za 18 a druhý bez dvou za 20 Ale asi bych volil 2.0FSI, i když vyšší spotřebu tady lze očekávat.
ad DPF: za x aut (všechno koncern) jsem měl s DPF jediný problém a to u Altea Freetrack a to je v bratru tak 9 let zpět. Byl to 170k motor PD a tam koncern nějaké problémy měl - poladil se SW, DPF se vyměnilo (v záruce) a od té doby fungovalo. Od té doby nic - a to i u aut s nájezdem přes 300t km.
DPF obecně nemá rádo starty a krátké trasy. Ale jinak bych se toho nebál.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 04 čer 06:02, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
A když chceš i naftu co tohle:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
a pokud audi:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/seat/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
a pokud audi:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/ ... oFrom=list
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Jo, diky.. a co třeba 1.8t octavia tour? Myslim jednickovou octu 2005+, taky i 1.9tdi..
Fabia II 1.9TDi
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Když máš na to tolik peněz, tak proč chceš jedničkovou octu? Když za ty peníze se dají sehnat pěkný dvojkový.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Třeba proto, že Oct. I byla komplexne navrhována na proběh/životnost 350 tis km, zatímco Oct. II už jen na 250tis km...
Měl sem Oct. I. 1.8t (110kW) 4x4 a jezdilo to pěkně a za pár (málokdy přes 9), akorát že sme měl smůlu na blbý kus (testovačka, která baly JAR na novinářské prezentaci v poušti), furt temu něco svítilo na palubovce... ale nikdy mě nenechala ve štychu - čti odtahovka se nikdy nekonala - a a ani to při rozsvícené palubovce nepadalo do nouzáku...
Měl sem Oct. I. 1.8t (110kW) 4x4 a jezdilo to pěkně a za pár (málokdy přes 9), akorát že sme měl smůlu na blbý kus (testovačka, která baly JAR na novinářské prezentaci v poušti), furt temu něco svítilo na palubovce... ale nikdy mě nenechala ve štychu - čti odtahovka se nikdy nekonala - a a ani to při rozsvícené palubovce nepadalo do nouzáku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Aha, aspoň su o něco chytřejší.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Asi bude problém najít kus, který má najeto míň než půl milionu a je ještě v provozuschopném stavu. Já měl kdysi dávno O1 1.8t, jezdilo to na tehdejší dobu krásně. V nabídkách jsou nějaké 1.6MPI ale za úplně ulítlé peníze (podle mě).Werty.cz píše:Jo, diky.. a co třeba 1.8t octavia tour? Myslim jednickovou octu 2005+, taky i 1.9tdi..
Re: Slohovka - koupě auta kolem 160 tisíc kč
Asi bude problém najít kus, který má najeto míň než půl milionu a je ještě v provozuschopném stavu. Já měl kdysi dávno O1 1.8t, jezdilo to na tehdejší dobu krásně. V nabídkách jsou nějaké 1.6MPI ale za úplně ulítlé peníze (podle mě).[/quote]
Myslis? Dle nabidek co jsem prosel na inzerci jsou pr. http://auto.bazos.cz/inzerat/48213499/K ... nove-v.php takove docela caste a vetsinou do 200t, ze by za 5 let nalitali i pul mega?
Myslis? Dle nabidek co jsem prosel na inzerci jsou pr. http://auto.bazos.cz/inzerat/48213499/K ... nove-v.php takove docela caste a vetsinou do 200t, ze by za 5 let nalitali i pul mega?
Fabia II 1.9TDi