Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Ovladani pro radio a telefon?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Já bych doporučoval to pojmout poněkud skromněji. Třeba takhle http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68812696
Za prachy "montekarla" můžeš mít už Golf Comfort Edition, což je o třídu větší auto a ten rozdíl ceny poznáš i při prodeji. 100 tisíc do "montekarla" ve fabii se ti nikdy nevrátí.
Kód: Vybrat vše
Fabia Style 1.2 TSI 81 kW 6-stup. mech.
Mobilita PLUS 990 Kč
Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), sada nářadí a zvedák vozu (PJB) 1 100 Kč
Infotainment BOLERO 6,5" s Bluetooth a ŠKODA Surround (RAF) 4 700 Kč
Paket Style PLUS (WPC) 10 000 Kč
Šrouby se zabezpečením proti krádeži (neuzamykatelné) (1PD) 500 Kč
Asistent rozjezdu do kopce (HHC) (UG1) 2 000 Kč
Signalizace vzdálenosti při parkování - vpředu a vzadu (7X2) 8 000 Kč
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Projel jsem konfigurátor a fabia 3 nenabízí xenony? Asi simply clever..nebo spíš jen simply
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No, když jsem byl s konfigurací u Monte Carla na 450000, tak jsem si říkal, jestli by už zas nebylo lepší vzít nakonec zase trochu dražší a lepší auto - třeba ten Golf ve "slabší výbavě", ale nejlepší asi bude si vzít výbavu, co nabízí výrobce a na nějaké konfigurace se vykašlat, akorát si to pak prodražím a bude se mi to dodávat půl roku . Akorát u toho Monte Carla je problém v tom, že to vychází z výbavy Ambition, takže si ty věci potom musím ručně nakonfigurovat za tučný balík a proto je potom ve finále o deseti tisíce dražší. U té klasické Fabie vezmu balík Style, něco do toho přidám a mám vlastně skoro to samé za menší finanční obnos a ještě k tomu dostanu nějaké fičůry navíc.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Taky bych se přikláněl k VW Golf VII..např.jeho konkurent ve vlastních řadách Octávia III mi nepřišla ideální..a co jsem poptával cenové nabídky,byl nový Golf na tom s cenou vždy lépe a myslím,že i v základu je vybavenější..
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Jak to dopadlo?
Přemýšlím o FIII jako o rodinném autě, tak mě zajímá jestli na něj padla volba a jaké jsou první dojmy.
Přemýšlím o FIII jako o rodinném autě, tak mě zajímá jestli na něj padla volba a jaké jsou první dojmy.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
první dojmy? Použitelné skladovky moc nejsou a výroba cca 3 měsíce.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Pro rodinný použití bych velmi pečlivě vyzkoušel zadní sedačky, osobně mám pocit, že jsou použitelný výhradně pro děti a FIII se odklonila od možnosti relativně v pohodě převést 4 dospělý i na delší vzdálennosti, což FI i FII zvládala. Jinak je to hodně povedený auto, ale řekl bych zacílený trochu jinak než předchůdci.
RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
no, nejsem zrovna drobného vzrůstu a proti sezení vzádu nemám výtky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Různý lidi můžou mít různý názor, proto doporučuju vyzkoušet. Nemám problém v FI, FII, ale v FIII bych vzadu nechtě jet ani na druhej konec města. Konkrétně mi vadí úhly sedáku a opěradla, který jsou pro mě nepříjemný.
RWD