goes píše:a uz dva lide ti navrhli servis, nebo servisni ukony. Jinak co se tyka konzistence toto jsem namysli nemel.
pak by me tedy zajimalo co jsi na mysli mel. konkretne.
dva lide mi navrhli servis? myslis sebe a vanu? jasne jsem na ty navrhy odpovedel. olej vymenen v servisu tesne pred prodejem. takze co mam jeste udelat, zajet tam a chtit novou prevodovku?
1. byl jsi u vymeny oleje, nebo to rikaji oni?
2. prevodovka muze byt vadna jako takova. Obcas se to stava.
ale vadná převodovka by neměla být argumentem pro obhajování meziplynu
úplně stejně by mohl majitel auta s propouštejícím hlavním válcem zase propagovat přerušované brzdění
kurburt píše:... Kdyz jsem mluvil o casove uspore, nemel jsem na primo na mysli zkraceny cas cele jizdy, ale cas potrebny k prerazeni. Pokud dojizdim k zatacce s tim, ze mohu zacit brzdit pozdeji, rychleji (a plynule) si presazet rychlosti, mit motor v idealnich otackach a jeste mit cas auto zcela presne nasmerovat, osobne se pak pri takove jizde citim daleko lepe a bezpecneji, nez v pripade "klasickeho" razeni. Osobne si nedokazu stejnou situaci predstavit s tim, ze bych mel pri podrazeni pomalu poustet spojku, brzdit a zaroven jeste pracovat s volantem, paklize to zvladas, pak smekam.....
tvůj obdiv mě těší, ale jsem přesvědčený že stejnou techniku zvládá bez problémů 80% řidičů. Mimochodem nebyla řeč o pomalém pouštění spojky, při podřazení s přidáním plynu totiž spojku pouštíš stejně rychle jako při skutečném meziplynu. Jediný rozdíl je že synchronizaci nemusíš provádět otrocky sám, ale přenecháš ji součástce která byla pro tento účel vyrobena
Co se týká časové úspory, i kdybys s meziplynem řadil o třetinu rychleji, při normální běžné jízdě ti to v ničem nepomůže. Čas přesunu z bodu A do B tím neovlivníš.
A pro rýpaly připomínám, že stále mluvím o normální jízdě v běžném provozu. Takže bych prosil ať se mnou zbytečně nepolemizují ti se závodními ambicemi. Pokud je toto téma výhradně o závodním sportu, tak mě klidně smažte.
Vana píše:ale vadná převodovka by neměla být argumentem pro obhajování meziplynu
úplně stejně by mohl majitel auta s propouštejícím hlavním válcem zase propagovat přerušované brzdění
kdo rikal, ze je vadna? dle meho nazoru se jedna o vlastnost, minimalne u M3, u Imprezy bych to ale tipnul taky. mam pocit, ze je to tu jak u blbych. ja reknu, ze jsou prevodovky, ktere nejsou idealni, a proto je u nich meziplyn vhodny, a dozvim se, ze jsou pokazene. jiny v odpovedi na zcela jasne polozenou otazku zase rekne, ze jezdi vyhradne s meziplynem, protoze je to cistsi a take poradi, jak by se to melo delat, a hned se vyroji rada dotazu, jestli jako se to musi delat.
pokusim se tedy vsem takovym odpovedet. ne, meziplyn pouzivat nemusite.
a zalozte si treba vlakno na tema Jsem spokojen se svou jizdni technikou a neminim se ucit cokoliv jineho.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira: ja vim, ze jsi to tu platil, nicmene kdyz budu hodne zly, tak toto vlakno sem si zalozil ja, ano na tvem webu. Je pak skoda, ze nemuzu ovlivnovat to, co jsem se tim vlaknem chtel dovedet. Co ma tedy udelat diskutujici, co si chce zalozit vlakno a chce, aby se to vlakno nejak vyvijelo a nekam smerovalo, aby dosahl toho, co potrebuje, kdyz mu to ridite vy?
Jinak s tou prevodovkou, ja mel pred koupi OOOO na tyden kombi WRX tve generace a tam problemy s razenim nebyly, radilo to lehce a v klidu. Proto jsem ti ten servis doporucil.
Vana píše:Pokud je toto téma výhradně o závodním sportu, tak mě klidně smažte.
Tahle reakce je trochu hysterická. Pochopil jsem to tu jako téma pro lidi, kteří se chtějí naučit řídit lépe. Ne pro ty, kteří jsou spokojení s tím jak to dělají a chtěji si to před ostatními obhájit. Alespoň já si rád přečtu jak se zlepšit, hovory o tom jak něco pro běžný provoz stačí jsou podle mě mimo téma a je to tu znepřehledňují.
goes: znovu ti odpovim. jestli chces nekde na nejakem foru neco ovlivnovat, udelej si ho a tam budes neomezenym panem. jestli se ti nelibi mistni rezim, zcela svobodne sem muzes prestat chodit.
puvodne ses ptal na to, jak delat meziplyn. na to jsi odpoved dostal. sam ses ale nasledne s velkou vervou pustil do debaty proc jej vlastne delat. je zcela obvykle, ze pokud nekde polozis otazku, dostanes na ni odpoved a nasledne se muze diskuze nekam vyvinout. muze se na chvili odchylit, pak by se mela vratit. do puvodnich koleji. to toto vlakno zcela naplnuje, stale se mota kolem predmetu tveho puvodniho dotazu, byt uz v jinem smeru. takze nevim, co bys chtel. je to proste stejne, jako ve vlakne o druzich pohonu. tam se to taky odchylilo od tematu, pak se to tam samovolne vratilo. zaznela spousta uzitecnych nazoru, bohuzel taky nejaky ten balast. tohle proste neni listarna.
vana: obavam se ze zijes v bludu. zvlaste v dnesni dobe, kdy ma kazdy vyrobek kurvitko. dnes se setri na cem se muze a dusledkem je to, ze byt existuji technologie, ktere by umoznily vyrabet veci spolehlive a dlouhodobe fungujici, realita je zcela jina. takze ne zrovna idealne fungujici synchron u zcela noveho BMW proste neni chyba, ale dusledek setreni ve vyrobnim procesu. u M3 to to zase vychazi z konstrukce, u Imprezy nevim. dlouhodobe se podilim na projektech pro automobilovy prumysl, potkavam lidi ze vsech moznych znacek a celkem vim, kam se v dnesni dobe soustreduje vyvoj - hlavne ke zlevneni vyroby. dnes uz proste neni lepsi prevodovka ci podvozek hlavni kompetitivni vyhodou, kdyz uz, tak se resi prenosy hluku a vibraci do kabiny. no nic, jsem OT. nemeni to ale nic na tom, co jsem rekl drive. meziplyn muze dobre poslouzit v situaci, kdy se prevodovka nechova zrovna idealne. nic na tom nemeni pricina takove situace.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira: projdi si tu diskusi a precti si tu diskusi s cim jsem ji zalozil, je z toho neco uplne jineho, nez byl umysl. Ja vim, je to tu tvoje, tve penizky jsi tu dal, vsichni to uz vi, jaky jsi kabrnak.
- jiank kdyz neco udelas, chces aby tam lidi chodili, vytvoris jim nejakou sluzbu, tak ji alespon dodrzuj za danych pravidel. Samo, menit si je muzes jak chces, ostatne to, ze to nedavas je vice nez jasne. Takze se rozhodni co vlastne chces. Pokud udelat prostredi a pak tam mit nejake pravidla, tak je mej a nemen je za pochodu.