Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Jak jsem psal už dřív, pokud rozpočet na nový není problém, tak nevidím důvod kupovat ojetinu. Ani z důvodu "výchovy k pokoře" ani z důvodu údajného "naučení se řídit". Navíc k nové fabii si můžeš dokoupit za 990 Mobilita Plus, kde získáš záruku 5 let / 100 000 km, takže už budeš platit jen benzín a předepsaný servis po dobu 5ti let. Navíc kupovat ojetinu v CZ je většinou skok na vidle.
Standardní podvozek fabie na 16" kolech mi přijde dostatečně jistý a zároveň snesitelný i po pražských rozbitých silnicích. Sportovního podvozku bych se už bál.
Standardní podvozek fabie na 16" kolech mi přijde dostatečně jistý a zároveň snesitelný i po pražských rozbitých silnicích. Sportovního podvozku bych se už bál.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Však já taky, proto říkám vyzkoušet. I bych to postavil tak, že pokud se ho nepodaří vyzkoušet, šel bych na jistotu do Style s normálním podvozkem a funkčně bych jí dovybavil na úroveň MC.Sportovního podvozku bych se už bál.
RWD
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Myslíte, že se u takového auta vyplatí 17" pneumatiky nebo by to pak snížilo pohodlí pro posádku?
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
to budou nějaké 205 na 45 na 17", že? s tím sa dá ještě jezdit, ale nečekej žádné extra pohodlí... na tych našich tankodromoch....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Ok tak já vezmu těch 16" spíše, aspoň ušetřím. Za chvíli tu tedy zkusím hodit nějakou tu konfiguraci.
//edit: Takže to vidím nějak takto http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68799704. Vzal jsem tedy tu Fabii Monte Carlo s motorem 1.2 TSI 81 kW M. Na tu jsem si připlatil na metalízu v šedé barvě - metalíza je prý kvalitnější a nechci nějaké uřvané barvy. Kola jsem tedy nasadil pohodlnější 16". A teď ta výbava... bez přemýšlení jsem hned přidal z Bezpečnosti ten Tempomat. Dále Aistent pro rozjezd do kopce myslím, že pro začátečníka se bude hodit a někdy se může stát, že budu parkovat na kopci, takže to snad využiju a Parkovací senzory jsou taky super věc, vzal jsem tedy ty zadní ty mi snad budou stačit. Ty fajnové věci jako Asistent s automatickým zapínáním světel + se senzorem deště jsem nebral, slyšel jsem, že se na to nemůžu spolehnout a jsou to jen takové serepetičky k machrování, ale jinak reálné využití to nemá. Podobné to bude i s tím Přisvětlováním do zatáček (?). Z Funkčnosti jsem bez váhaní vybral Vyhřívané trysky, které se budou hodit v zimních obdobích a Ostřikovače světlometů, když budu jezdit v ne moc čistém prostředí. Sportovní podvozek jsem si tam tedy zatím zařadil taky, ale ještě ho vyzkouším ve zkušební jízdě. Do Interiéru jsem si dal ty Vyhřívané sedačky ty prostě musím mít (!) a Výškově nastavitelná sedadla, když se furt zmiňuji o pohodlí, tak toto je samozřejmost. Potom mi záleží na stylu takže jsem si připlatil na ten Malý kožený paket. Do toho mi byl vnucen Informační displej mezi budíky, na který jsem si rád připlatil a nějaký Palubní počítač, ale to mi vůbec nevadilo, protože jsem už od prvního vybírání chtěl navigaci, která se dodává spolu s touto věcí + ovládáním panoramatické střechy. Z Kol jsem si připlatil na Šroubky proti krádeži. Potom samozřejmě i na Rezervu. Z Komfortu na doporučovanou Aut. klimatizaci. Informační displej už byl vybrán z předchzího bodu. Pak na velmi zajímavý balíček SIMPLY CLEVER, který pobavil velmi praktickým odpadkovým košem , ale hlavně síťovým programem. Potom na El. ovládání všech oken, které už je u takového auta povinnost. Protože mám Android, tak jsem si připlatil na Funkci SmartGate, se kterou propojím auto s telefonem a dostanu zajímavé informace. A samozřejmě na Loketní opěrku, kterou místo řidiče jako spolujezdec využívám pořád a kdyby nebyla v mém autě, tak to by byla moje smrt . Z Navigací jsem si vybral pro rádio Digitální příjem, protože mi stačí jak se chová rádio ve starém Passatu B5 a v mém autě bych to rušení nesnesl. Navigace už byla vybrána z minula a Systém reproduktorů byl dodán k té navigaci. Hlasové ovládaní fakt nepotřebuju a vzal jsem i Funckci SmartLink, kvůli dalšímu chytrému propojení s telefonem. U Zabezpečení jsem vsadil na klasiku v podobě Klíčku a dálkového ovládání, protože ty tlačítka jsem moc nepochopil. V těch Zárukách se moc nevyznám, takže s tím bych potřeboval poradit, určitě bych si chtěl připlatit na nějakou větší než jen tu základní co tam nabízí.
Tak a teď jak se na to tak dívám, tak jsem vybral skoro všechno, což není úplně ideální, takže bych potřeboval trochu pomoct, jak se na to tak dívám a celé to překopat...
//edit: Takže to vidím nějak takto http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68799704. Vzal jsem tedy tu Fabii Monte Carlo s motorem 1.2 TSI 81 kW M. Na tu jsem si připlatil na metalízu v šedé barvě - metalíza je prý kvalitnější a nechci nějaké uřvané barvy. Kola jsem tedy nasadil pohodlnější 16". A teď ta výbava... bez přemýšlení jsem hned přidal z Bezpečnosti ten Tempomat. Dále Aistent pro rozjezd do kopce myslím, že pro začátečníka se bude hodit a někdy se může stát, že budu parkovat na kopci, takže to snad využiju a Parkovací senzory jsou taky super věc, vzal jsem tedy ty zadní ty mi snad budou stačit. Ty fajnové věci jako Asistent s automatickým zapínáním světel + se senzorem deště jsem nebral, slyšel jsem, že se na to nemůžu spolehnout a jsou to jen takové serepetičky k machrování, ale jinak reálné využití to nemá. Podobné to bude i s tím Přisvětlováním do zatáček (?). Z Funkčnosti jsem bez váhaní vybral Vyhřívané trysky, které se budou hodit v zimních obdobích a Ostřikovače světlometů, když budu jezdit v ne moc čistém prostředí. Sportovní podvozek jsem si tam tedy zatím zařadil taky, ale ještě ho vyzkouším ve zkušební jízdě. Do Interiéru jsem si dal ty Vyhřívané sedačky ty prostě musím mít (!) a Výškově nastavitelná sedadla, když se furt zmiňuji o pohodlí, tak toto je samozřejmost. Potom mi záleží na stylu takže jsem si připlatil na ten Malý kožený paket. Do toho mi byl vnucen Informační displej mezi budíky, na který jsem si rád připlatil a nějaký Palubní počítač, ale to mi vůbec nevadilo, protože jsem už od prvního vybírání chtěl navigaci, která se dodává spolu s touto věcí + ovládáním panoramatické střechy. Z Kol jsem si připlatil na Šroubky proti krádeži. Potom samozřejmě i na Rezervu. Z Komfortu na doporučovanou Aut. klimatizaci. Informační displej už byl vybrán z předchzího bodu. Pak na velmi zajímavý balíček SIMPLY CLEVER, který pobavil velmi praktickým odpadkovým košem , ale hlavně síťovým programem. Potom na El. ovládání všech oken, které už je u takového auta povinnost. Protože mám Android, tak jsem si připlatil na Funkci SmartGate, se kterou propojím auto s telefonem a dostanu zajímavé informace. A samozřejmě na Loketní opěrku, kterou místo řidiče jako spolujezdec využívám pořád a kdyby nebyla v mém autě, tak to by byla moje smrt . Z Navigací jsem si vybral pro rádio Digitální příjem, protože mi stačí jak se chová rádio ve starém Passatu B5 a v mém autě bych to rušení nesnesl. Navigace už byla vybrána z minula a Systém reproduktorů byl dodán k té navigaci. Hlasové ovládaní fakt nepotřebuju a vzal jsem i Funckci SmartLink, kvůli dalšímu chytrému propojení s telefonem. U Zabezpečení jsem vsadil na klasiku v podobě Klíčku a dálkového ovládání, protože ty tlačítka jsem moc nepochopil. V těch Zárukách se moc nevyznám, takže s tím bych potřeboval poradit, určitě bych si chtěl připlatit na nějakou větší než jen tu základní co tam nabízí.
Tak a teď jak se na to tak dívám, tak jsem vybral skoro všechno, což není úplně ideální, takže bych potřeboval trochu pomoct, jak se na to tak dívám a celé to překopat...
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Mě tam chybí KESSY. Naopak síťový program mi ve Fabii přijde skoro zbytečný. Vždyť stejně nemá kufr skoro žádný.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
přisvěcování do zatáček je fajn věc, pokud bydlíš/parkuješ někde ve tmě...jinak ne.
Automatická světla jsou věc dobrá - neřešíš spínání světel, když začne pršet nebo vjedeš do tunelu a nejsi pak za debila, co jede na SPDS (světla pro denní svícení) za snížené viditelnosti. Jediná situace, kdy to nefunguje, je mlha a je potřeba světla sepnout manuálně.
Záruka, jak psal x2005, je teď za 990,- a je na 5 let/100 000km. Velmi zajímavá nabídka - hloupost jí nevyužít.
HondaMan: Kessy je blbost...docela snadno se auta, s tímto bezklíčovým přístupem, kradou. Sic to mám v autě taky, ale bylo to v paketu věcí, které jsem chtěl, tak jsem to musel překousnout. Jinak bych to nikdy nechtěl.
Automatická světla jsou věc dobrá - neřešíš spínání světel, když začne pršet nebo vjedeš do tunelu a nejsi pak za debila, co jede na SPDS (světla pro denní svícení) za snížené viditelnosti. Jediná situace, kdy to nefunguje, je mlha a je potřeba světla sepnout manuálně.
Záruka, jak psal x2005, je teď za 990,- a je na 5 let/100 000km. Velmi zajímavá nabídka - hloupost jí nevyužít.
HondaMan: Kessy je blbost...docela snadno se auta, s tímto bezklíčovým přístupem, kradou. Sic to mám v autě taky, ale bylo to v paketu věcí, které jsem chtěl, tak jsem to musel překousnout. Jinak bych to nikdy nechtěl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Automatická světla a přisvěcování je fajn. Do toho bych šel.
Ad KESSY: Já ho mám také a přijde mi jako velmi pohodlná záležitost. A snižovat komfort kvůli teoretické možnosti krádeže mi přijde "zbytečné". Octu stejně parkuji v "Asii" před domem, takže spíš než zdali řeším kdy.
Ad KESSY: Já ho mám také a přijde mi jako velmi pohodlná záležitost. A snižovat komfort kvůli teoretické možnosti krádeže mi přijde "zbytečné". Octu stejně parkuji v "Asii" před domem, takže spíš než zdali řeším kdy.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Krádež je jedna věc, vykradení auta druhá. Známej takhle přišel o nějaké prkotiny od Mont Blanc (v hodnotě asi 300t) - problém byl, že zloději mu auto opět zamkli, takže pojišťovna odmítla plnit... Je to teď vcelku rozšířená metoda vykrádání, když člověk zaběhne třeba do nákupního centra. Je ale pravda, že zloději se zaměřují převážně na drahá auta a jejich majitele.
Jak jsem psal - sám to mám, pohodlné to je, ale bezpečné moc ne.
Jak jsem psal - sám to mám, pohodlné to je, ale bezpečné moc ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Tak síťový program jsem dal pryč (škoda, že jsem přišel o koš). Automatická světla (rovnou jsem připlatil i na ten dešťový senzor, jestli souhlasíte) jsem přidal. Záruku prodloužil. A výsledek je tento http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68803534. Ještě dražší než minule, takže teď bych spíše poprosil zkusit šetřit než ještě přidávat . Napadá vás něco?