BMW Divize
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
pavproch: dobře to ladíš.
Pro krásu je třeba trpět!
Pro krásu je třeba trpět!
Re: BMW Divize
dík
je to dycky něco za něco.... kompromisy, to sú krysy, např. ale zase na dobré asfaltě je rozdíl mezi 18" a 19" dost výrazný a to - samozřejmě - ve prospěch 19"
je to dycky něco za něco.... kompromisy, to sú krysy, např. ale zase na dobré asfaltě je rozdíl mezi 18" a 19" dost výrazný a to - samozřejmě - ve prospěch 19"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
do avensisu kombi fdýzlu se dávala ta 2.2d 400Nm? sem neska jednoho zádvoduchtivého SK pylota nebyl schopen až někam do 180kmph (na okresce ) pojet s 316i......
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Kdyby sis na toho žebráka nalepil 335i, tak bys neměl s takovými póvly problémy.pavproch píše:do avensisu kombi fdýzlu se dávala ta 2.2d 400Nm? sem neska jednoho zádvoduchtivého SK pylota nebyl schopen až někam do 180kmph (na okresce ) pojet s 316i......
Re: BMW Divize
dávalo, ale nějak se mi nezdá, že by to mohlo držet krok s 330i. i na 2.0TSI se to dívá hodně zdálky.pavproch píše:do avensisu kombi fdýzlu se dávala ta 2.2d 400Nm? sem neska jednoho zádvoduchtivého SK pylota nebyl schopen až někam do 180kmph (na okresce ) pojet s 316i......
Pravda vyděsí
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Je libo kusok historie TG a zaroven M3 E36?
http://www.carthrottle.com/post/nows-yo ... -top-gear/
http://www.carthrottle.com/post/nows-yo ... -top-gear/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
strana 2 fčerejšího článku na AF.cz
ohledně odstavce o e90 souhlas na 99%.... s jedinou vyjímkou - viz červeně... ani po instalci PBX a zapnutí 60% mapy zostření reakcí plynového pedálu to není nic jiného než unylá, pomalá mrcha.... myslím jako ty reakce... jo a ještě jedna věc, e90 je těžká jako kráva...speciálně ve verzi s xdrive (mám)
ohledně e89 si dovolím ostře nesouhlasit.... ano, e85 je někde jinde, bezesporu, ale můj m4Zlik (30i, první rok výroby e89) ve sport režimu a s úpravami, které jsem mu dopřál, není od e85 zase až tak daleko.... teda s vyjímkou ED, to je opravdu hnus.... škoda, že ešče někdo nevyyslel hydrauliku jako retrofit....
sedněte si do takové 330i E90 dnes a budete mít pocit, že jste osedlali skanzen řidičských radostí. Atmosféricky plněný „hořčíkový” šestiválec vykouzlí úsměv na tváři už na místě a za jízdy radost jen umocní. Má vše - ostré reakce, rychlé nástupy, linearitu, gradující výkon v nejvyšších otáčkách, nádherný zvuk a vysokou efektivitu při náročné jízdě. Převody jsou pořád delší, na dnešní dobu jsou ale lepší než norma. A komu přesto vadí, pár nových koleček v diferenciálu třeba z modelu 130i to spraví. Podvozek s runflaty se po létech nespravil, ale kupte si empaketovou verzi, použijte normální pneumatiky a máte pod sebou BMW. V rukou třímáte volant s hydraulickým posilovačem a mechanika auta je stejně odolná jako u E46. Statisíce kilometrů distingvovaného řádění nevyžadují výměnu klíčových komponent.
jelikož mám doma jak e91, tak e89, dovolím si pár komentářů...Takový model Z4 generace E89 je ztělesněním plejády ústupků. Snad v honbě za širším zásahem potenciálních klientů udělali v Mnichově z řidičsky podmanivého, malého, lehkého a neskutečně mrštného kupé resp. roadsteru E85 otylý, podvozkově rozplizlý a řidičsky naprosto nezajímavý stroj s pevnou skládací střechou. Ve verzi 35i nebo 35is umí být sakramentsky rychlý a nabídne rozličné „statické libůstky” pramenící z novějšího data zrodu, ve srovnání se svým předchůdcem ale naprosto selhává ve schopnosti oslovit při aktivní technické jízdě.
Verze s šestiválcovým biturbem (tehdy ještě...) s povinným automatem je v tomto ohledu zcela nekompetentní, šestiválcová 30is s manuálem alespoň trochu zajímavá. Ale asi tušíte, co ji stihlo - zkuste si Z4 28i s dvoulitrovým turbem (ano, i tady muselo být...) a bude vám nejspíše fyzicky špatně z toho, co tento stroj předvádí.
ohledně odstavce o e90 souhlas na 99%.... s jedinou vyjímkou - viz červeně... ani po instalci PBX a zapnutí 60% mapy zostření reakcí plynového pedálu to není nic jiného než unylá, pomalá mrcha.... myslím jako ty reakce... jo a ještě jedna věc, e90 je těžká jako kráva...speciálně ve verzi s xdrive (mám)
ohledně e89 si dovolím ostře nesouhlasit.... ano, e85 je někde jinde, bezesporu, ale můj m4Zlik (30i, první rok výroby e89) ve sport režimu a s úpravami, které jsem mu dopřál, není od e85 zase až tak daleko.... teda s vyjímkou ED, to je opravdu hnus.... škoda, že ešče někdo nevyyslel hydrauliku jako retrofit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
pavproch: takze rikas, ze kdyz to auto prekopes, upravis externimi dily, tak se alespon a pohled priblizi tomu dobremu predchudci? Pak ale rikas to, co oni pisou. Ze to auto je proste ridicsky horsi a ani pres kopu uprav, ktere jsi tomu dal, ses nedostal na to, co bylo predtim.
Nicmene porad si rikam, zda ten vyvoj je opravdu spatny. Ano, pro lidi co miluji rizeni asi dobry nebude. Je ovsem otazkou, kolik takovych lidi a zakazniku opravdu bylo. Ne kazdy kdo si v minulosti BMW kupoval tak proto, ze vyuzival ty schopnosti co mely. Dle meho takovych byla pomerne mala cast. A je pak otazkou, zda soukroma firma ma produktovat auta takova, ktere budou vyhodovat malemu procentu trhu, nebo to, co oslovi vetsi masy a tim vice prodaji. Automobilka neni nejake sdruzeni pro zabavu lidi, je to proste firma, co chce vydelavat. A pokud dnes prodava jednou tolik, co za doby kdy produktovala ridicsky zajimava auta, tak to asi dela dobre. Oslovi proste jine lidi, oslovi masy a ti ji zivi. Ne tech par procent, kteri by radi to, co bylo.
A oni taky dobre vi, ze i tito milovnici ve finale prijdou a koupi si neco. Protoze na tom trhu nic jineho neni, co by bylo pouzitelne v tomto ohledu. A zit s tech starych aut se taky neda do nekonecna.
Samozrejme, nektere veci se mi taky nelibi a byl bych radeji, kdyby zustaly a nemenily se. A nektere veci existuji jen diky narizeni z Bruselu.
Nicmene porad si rikam, zda ten vyvoj je opravdu spatny. Ano, pro lidi co miluji rizeni asi dobry nebude. Je ovsem otazkou, kolik takovych lidi a zakazniku opravdu bylo. Ne kazdy kdo si v minulosti BMW kupoval tak proto, ze vyuzival ty schopnosti co mely. Dle meho takovych byla pomerne mala cast. A je pak otazkou, zda soukroma firma ma produktovat auta takova, ktere budou vyhodovat malemu procentu trhu, nebo to, co oslovi vetsi masy a tim vice prodaji. Automobilka neni nejake sdruzeni pro zabavu lidi, je to proste firma, co chce vydelavat. A pokud dnes prodava jednou tolik, co za doby kdy produktovala ridicsky zajimava auta, tak to asi dela dobre. Oslovi proste jine lidi, oslovi masy a ti ji zivi. Ne tech par procent, kteri by radi to, co bylo.
A oni taky dobre vi, ze i tito milovnici ve finale prijdou a koupi si neco. Protoze na tom trhu nic jineho neni, co by bylo pouzitelne v tomto ohledu. A zit s tech starych aut se taky neda do nekonecna.
Samozrejme, nektere veci se mi taky nelibi a byl bych radeji, kdyby zustaly a nemenily se. A nektere veci existuji jen diky narizeni z Bruselu.
Re: BMW Divize
sem to (opět zase) blbě napsal....
sem chtěl vyňadřit názor, že i e89 30i stock MY2009 je řidičsky výrazně lepší než píšou v citovaném textu o e89 a že úpravama se dá "dotlačit" skoro až k e85....
sem chtěl vyňadřit názor, že i e89 30i stock MY2009 je řidičsky výrazně lepší než píšou v citovaném textu o e89 a že úpravama se dá "dotlačit" skoro až k e85....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.