Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Fabia2 Monte Carlo byla jenom "vystajlovaná" klasická Fábie. U Fábie3 počítám, že to bude stejné. Podle mne to nemá žádný reálný význam, ale to provedení je hezké - jiná kola, lakování, sunset, zadní spojler a tak.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No je to o 47000 dražší, tak nevím, jestli to je k něčemu to připlacet a dá to do sebe nějakou funkčnost nebo to je jen "estetický" příplatek, spíš jen na design. Pokud tu jde jen o design, tak to budu muset zvážit, ale musím uznat, že to vypadá zase o něco lépe a jak jsem zjistil, tak do základu dostanete k Ambition výbavě, ze které tento model vychází a nabízí stejné motorizace kromě 1.0 MPI standardně panoramatické okno apod., což vypadá lákavě a předpokládám, kdybych si tyto příplatkové věci nakonfiguroval do klasické verze, tak by to bylo podstatně dražší.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Estetický příplatek, za který ovšem nějakou výbavu získáš. Otázkou je, zda je to ta, která je potřebná.
ad panoramatické wokno: zrovna včera jsem jel novou Fábií, která to měla. Okno je neotevírací a nevýklopné (jako má třeba VW CC). Jediným plusem je, že interiér je prosvětlený a opticky větší. Za příplatek, pokud nemáš děti, to podle mne nestojí. Kdyby to šlo otevírat - to by byla jiná.
ad panoramatické wokno: zrovna včera jsem jel novou Fábií, která to měla. Okno je neotevírací a nevýklopné (jako má třeba VW CC). Jediným plusem je, že interiér je prosvětlený a opticky větší. Za příplatek, pokud nemáš děti, to podle mne nestojí. Kdyby to šlo otevírat - to by byla jiná.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Budu citovat...
Teď jde o to, jestli to ocením (ale s tím mi samozřejmě nepomůžeš) a stojí mi to za to, pokud např. už to okno je spíš jako promítač světla, myslel jsem, že bude trochu šikovnější.Jednoduše - budu to muset promyslet. Zajímalo by mě, co mám očekávat od toho sportovního podvozku, to mi připadá jako jediná nejzajímavější věc, co mě na tom zatím zaujala.Oproti základní konfiguraci navíc dostanete sportovní přední sedadla, kožený paket s červeným prošíváním, dekorační prahové lišty, střechu a sloupky karoserie v perleťově šedé barvě, vnitřní dekorační lištu Black Cube, hliníkové kryty pedálů, diody pro denní svícení, černou masku chladiče, zatmavená boční okna, panoramatické střešní okno a sportovní podvozek. Vůz by měl standardně vyjíždět na litých 16“ kolech, v nabídce nicméně také najdeme o palec větší disky jako u standardní Fabie.
Naposledy upravil(a) Michael850 dne čtv 21 kvě 19:32, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Sportovní sedadla jsou fajn; kožený paket samozřejmě ano...červené prošití bych asi oželel; dekorační lišty a kryty pedálů asi taky; sportovní podvozek bych vyloženě nechtěl a 17" na tak krátký rozvor taky ne. Toť moje osobní preference.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Ten podvozek to je jen nějaké snížení světlé výšky nebo něco takového?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No, u Fabie2 to bylo i přitvrzení...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Pod dojmem zdejší diskuze jsem si zašel do salonu škoda a projel se krátkou fabii 1.2TSI 81kW 6MT. A musím říct, že s touhle motorizací a hubenějším spolujezdcem je fabia opravdu příjemné a nezáludné auto. Vykašlal bych se na blbosti "montecarlo" vzal výbavu Style s minimuem nutných doplňků. Včetně barvy se musíš vejít do 350 tisíc v ceníkové ceně.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
A do automobilu na běžné ježdění po silnici a jen opravdu řídké ježdění mimo asfalt to je spíš jako přítěž, jestli tomu rozumím správně?
Výbava by mi zřejmě stačila ta Ambition, myslím, že tam je vše potřebné. Style je podle mne zbytečný luxus, ale moc jsem se na to zatím nedíval, když už jsme v tom, mohli by jste mi to trochu přiblížit? Nechtěl bych si zbytečně připlácet za něco, co je mimo základní výbavu, je to (prý) nevýhodné a pokud to vyloženě nepotřebuji, tak se bez většiny věcí snad nějak obejdu.
Výbava by mi zřejmě stačila ta Ambition, myslím, že tam je vše potřebné. Style je podle mne zbytečný luxus, ale moc jsem se na to zatím nedíval, když už jsme v tom, mohli by jste mi to trochu přiblížit? Nechtěl bych si zbytečně připlácet za něco, co je mimo základní výbavu, je to (prý) nevýhodné a pokud to vyloženě nepotřebuji, tak se bez většiny věcí snad nějak obejdu.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Připlatil bych aut. klimu, tempomat a vyhřívané sedačky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3