V nových modelech VW group již řetez není....takže u Fabie3 NENÍ.Michael850 píše: //edit: Jo aha, tam je vlastně ten řetěz, jak jsme se bavili, jsem zapomněl..
Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Jeden pro mě klíčový citát z ceníku:
Jak nesnáším švihadla vzadu, tak ještě víc nesnáším bubny. U fabie lze alespoň připlatiti kotouče vzadu (narozdíl od Clio). A moje oblíbená 1.2TSI 81kW je má už v zádkladu. Jak velká sláva..... Bubny by už měli být dávno zakázaný.
Kód: Vybrat vše
Kotoučové brzdy zadní (standard pro 1,2/81 kW a 1,2/81 kW AP; nelze pro 1,0 MPI) – 2 000 2 000 2 000
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 19 kvě 01:02
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Taky docela čumim na ty prachy v 17, ale víc to komentovat nebudu..
Na jednu stranu jsem si taky v 18 pořídil poměrně pěkný auto se skoro 200hp a nikam jsem ho neposlal, na druhou stranu jsem už ale dávno uměl řídit a poměrně dost jsem o autech věděl. Podle toho, co píšeš, to asi nebude Tvůj případ.. No aspoň, že Tě napadlo se poradit
Viděl bych to na ojetinu tak max. za třetinu Tebou navrhovaného rozpočtu.
Pokud ale trváš na novém autě, tak bych se taky přimlouval za F3 a rozhodně 1.2 tsi 81kw. 66kw verze má imho moc dlouhé kvalty, ta šestka tam chybí.. A osobně bych šel do kombíku..
Na jednu stranu jsem si taky v 18 pořídil poměrně pěkný auto se skoro 200hp a nikam jsem ho neposlal, na druhou stranu jsem už ale dávno uměl řídit a poměrně dost jsem o autech věděl. Podle toho, co píšeš, to asi nebude Tvůj případ.. No aspoň, že Tě napadlo se poradit
Viděl bych to na ojetinu tak max. za třetinu Tebou navrhovaného rozpočtu.
Pokud ale trváš na novém autě, tak bych se taky přimlouval za F3 a rozhodně 1.2 tsi 81kw. 66kw verze má imho moc dlouhé kvalty, ta šestka tam chybí.. A osobně bych šel do kombíku..
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
U FIII je příplatek za silnější 81kw verzi 14tis. Kč. Za to člověk dostane 15Kw, 6° převodovku, kotouče vzadu a pokud je to jako u FII, tak i větší brzdy vpředu. Už jen za samotnej výkon by nebylo co řešit, takto mi nedává slabší varianta vůbec smysl.
RWD
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No já jsem stou cenou udělal takový hodně hrubý nastřel, protože jsem spíš nevěděl, jak to chodí. Když jsem zjistil, že se dá koupit za 300000 nová Fabia navíc nikterak oholená, se slušnou výbavou i výkonem v podobě 1.2 TSI 81 kW nakonec, tak jsem si tu cenovku hodně rychle rozmyslel. Případně toho Golfa ve stejné motorizaci, kdyby se našly peníze. Taky jsem ale přemýšlel, že si koupím toho Golfa ve IV. gen. na "otloukaní" a jak bych ho dodělal, tak bych si koupil nové, ikdyžnevím, jak se takové auto bude prodávat a to nové by mi par řádků let vydrželo potom. Stejně se trh s auty moc rychle nemění, takže bych měl prakticky hned vybráno.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
golfa strcis do acek a on uz se nejak proda
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No kdybych vzal některý z těchto kolem 50000 a jezdil s ním takových 3-5 roků, tak mám šanci to pak prodat třeba za 30000?
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Takže z novýho auta za půl míče na 50 tisíc a 15 let starý auta? No, nechme to stranou.. za 3 roky to možná za 30 ještě prodáš, ale bude záležet v jakym stavu to koupíš a v jakym stavu to po tobě zůstane
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Ne, tak ja dávám na Vás, je pravda, že první cenovka byla úplně mimo, jak jsem tak zjistil, tak jsem to snížil na cenovku, kde je taková ta nižší střední třída a dá se koupit pěkné auto kolem těch 350000 (buď ta Fabia nebo Golf) a potom tu je ještě možnost než kupovat nové auto a někde ho ťuknout, tak rači na začátky starší, kde to hodím za hlavu kdyby náhodou a jak se např. za 3 roky naučím a dostanu zkušenosti, tak koupit a dívat se po novém. Už mi to říkalo hodně lidí, ať to udělám takto a neriskuji hned s novým autem a tady takový názor vidím taky, tak je třeba se konečně nějak rozhodnout.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
To ale neznamená, že si musíš koupit 15 let starý auto. Já to udělal, protože to pro mě byla srdcovka, což zrovna o golfu moc lidí asi neřekne Já bych se koukl po autech kolem r.v. 2006 s cenou do 150tis, v minulosti nebouraný, motor řekněme atmosféra kolem 70-80kW, pak nějaká ta výbava ABS, ESP, posilovač, klimatizace, apod.. na sautu si naklikáš co bys tam rád měl a můžeš vybírat z docela široký palety:
Ford Focus II
Golf V
Fiat Bravo
Octavia II
Audi A3
objeví se tam i pár Passatů, Avensisů, apod. dokonce i pár kabrioletů
Koukni se co se nabízí s automatem/manuálem, jestli chceš novější a dražší, dej si novější a dražší.. přijde mi, že to honíš moc z extrému do extrému Vybereš pár kandidátů a tady ti určitě někdo poradí, jak je poruchovej motor, čemu se vyhnout apod..
Ford Focus II
Golf V
Fiat Bravo
Octavia II
Audi A3
objeví se tam i pár Passatů, Avensisů, apod. dokonce i pár kabrioletů
Koukni se co se nabízí s automatem/manuálem, jestli chceš novější a dražší, dej si novější a dražší.. přijde mi, že to honíš moc z extrému do extrému Vybereš pár kandidátů a tady ti určitě někdo poradí, jak je poruchovej motor, čemu se vyhnout apod..