Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
máš v tom bordel:
1.2TSI = 81kW
1.4TSI = 92kW
Rozdíl máš cca 1000€. Takže, jestli ty peníze máš, 1.4TSI bude jistě lepší volba - více výkonu, lepší podvozek. Sic to asi nevyužiješ, ale kdo ví. Ale ani 1.2TSI není vůbec špatná volba.
1.2TSI = 81kW
1.4TSI = 92kW
Rozdíl máš cca 1000€. Takže, jestli ty peníze máš, 1.4TSI bude jistě lepší volba - více výkonu, lepší podvozek. Sic to asi nevyužiješ, ale kdo ví. Ale ani 1.2TSI není vůbec špatná volba.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Už som to opravil. Kopíroval som to a zabudol zmeniť.
Peniaze boli a budú. Otázka znie inak: či to využijeme. Teraz jazdím na Fabii 55kW a Ducate 97 kW (prevádzková hmotnosť 3 tony). Toto je od Ducata o polovicu ľahšie.
Peniaze boli a budú. Otázka znie inak: či to využijeme. Teraz jazdím na Fabii 55kW a Ducate 97 kW (prevádzková hmotnosť 3 tony). Toto je od Ducata o polovicu ľahšie.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
To musíš vědět sám. Ale podle toho, cos tady psal, tak zcela jistě nevyužijete.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
řidičBOB píše: Ad2) V SK není dostupná varianta Comfort edition? http://www.comfortedition.cz/golf-sportsvan/
peter.nr píše: 2. Nie je. Hľadal som na webe a pýtal som sa predajcu.
A co ti brání koupit ComfortEdition v CZ? Předpokládám, že to nr v nicku je Nitra - toto nemáš do CZ zase až tak daleko...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Podle toho, co jsi psal dřív bude 1.2TSI ideální motorizace umožnující dosáhnout kýžené nízké spotřeby a pro tebe dostačujícího výkonu. Jestli chceš auto na 10 let, tak ber vyšší výbavu, bude se ti v tom líp "žít".řidičBOB píše:To musíš vědět sám. Ale podle toho, cos tady psal, tak zcela jistě nevyužijete.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Rátal som si to a nevychádza mi to nejak moc výhodnejšie, lebo tam chýbajú vo výbave veci, ktoré chcem.pavproch píše:A co ti brání koupit ComfortEdition v CZ? Předpokládám, že to nr v nicku je Nitra - toto nemáš do CZ zase až tak daleko...
Som rád, že už som vo výbere skoro v cieli. Áno, 1.2TSI. Už len poriešiť nejaké detaily.x2005 píše:Podle toho, co jsi psal dřív bude 1.2TSI ideální motorizace umožnující dosáhnout kýžené nízké spotřeby a pro tebe dostačujícího výkonu. Jestli chceš auto na 10 let, tak ber vyšší výbavu, bude se ti v tom líp "žít".
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Spomínané detaily:
1. Aká je využiteľnosť park asist? Predajca mi hovoril, že on to nepouživa. Ale že to vie bez problémov zaparkovať medzi autá tak, že tam ostane 40 cm vpredu a 40 cm vzadu. A to pomocou troch pohybov - dozadu, dopredu, dozadu. To vyzerá veľmi dobre. Rovno poviem, že nie som expert na parkovanie a takéto pozdĺžne mi často robí problémy, keď šuchnem puklice. Myslím, že s tým má problém väčšina vodičov, ale nepriznajú si to. Takže uvítal by som to.
Ale keď som videl videá (aj priamo od VW), tak to nebolo len na tri-krát, čo ma od toho zase odradzuje. Zase keď je to len za 170€ ... Neviem. Zrejme si to budem musieť priamo pred predajňou otestovať.
2. Cúvacia kamera. Ak mám senzory vpredu aj vzadu a ukazujú mi vzdialenosť od prekážky, má kamera zmysel? Tiež to nie je drahá vec - 207€.
3. Light assist - regulácia diaľkových svetiel je len pre xenony? Vo videách to vyzeralo, že len s nimi. Ale v cenníku je to k paketu Komfort. A funguje to spoľahlivo? Ja to chápem tak, že pokiaľ je preto mnou auto v rovnakom smere alebo v protismere, stlmí to diaľkové svetlá, resp. ich natočí nižšie a neoslní tak ostatných.
1. Aká je využiteľnosť park asist? Predajca mi hovoril, že on to nepouživa. Ale že to vie bez problémov zaparkovať medzi autá tak, že tam ostane 40 cm vpredu a 40 cm vzadu. A to pomocou troch pohybov - dozadu, dopredu, dozadu. To vyzerá veľmi dobre. Rovno poviem, že nie som expert na parkovanie a takéto pozdĺžne mi často robí problémy, keď šuchnem puklice. Myslím, že s tým má problém väčšina vodičov, ale nepriznajú si to. Takže uvítal by som to.
Ale keď som videl videá (aj priamo od VW), tak to nebolo len na tri-krát, čo ma od toho zase odradzuje. Zase keď je to len za 170€ ... Neviem. Zrejme si to budem musieť priamo pred predajňou otestovať.
2. Cúvacia kamera. Ak mám senzory vpredu aj vzadu a ukazujú mi vzdialenosť od prekážky, má kamera zmysel? Tiež to nie je drahá vec - 207€.
3. Light assist - regulácia diaľkových svetiel je len pre xenony? Vo videách to vyzeralo, že len s nimi. Ale v cenníku je to k paketu Komfort. A funguje to spoľahlivo? Ja to chápem tak, že pokiaľ je preto mnou auto v rovnakom smere alebo v protismere, stlmí to diaľkové svetlá, resp. ich natočí nižšie a neoslní tak ostatných.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
1. odpověděl sis sám, vyzkoušet, vyzkoušet a ještě jednou vyzkoušet..
2. kamera je dobrá v noci pokud máš zatmavený skla, senzory nepoznají, kde začíná příkop.. ale otázkou je jaká je viditelnost kamery v noci a zda jí třeba jako u 7er F01 neoslňuje osvětlení SPZ
2. kamera je dobrá v noci pokud máš zatmavený skla, senzory nepoznají, kde začíná příkop.. ale otázkou je jaká je viditelnost kamery v noci a zda jí třeba jako u 7er F01 neoslňuje osvětlení SPZ
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
1) park asist = somarina
2) kamera ti při couvání zachrání víc poklice/disků než park asist. Navíc uvidíš, jestli to pípání je za autem jenom křoví nebo ti za nárazníkem sedí na zemi cizí dítě. Například.
3) light asist = záleží, jak často jezdíš v noci dlouhý štreky mimo obec. Za mě věc, bez který můžu žít.
2) kamera ti při couvání zachrání víc poklice/disků než park asist. Navíc uvidíš, jestli to pípání je za autem jenom křoví nebo ti za nárazníkem sedí na zemi cizí dítě. Například.
3) light asist = záleží, jak často jezdíš v noci dlouhý štreky mimo obec. Za mě věc, bez který můžu žít.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Poznámka k light assist... V autě mám bixenony s automatickým přepínáním dálkové-potkávací (plus samozřejmě různé natáčení, zvedání apod., viz https://www.youtube.com/watch?v=vMMKBJuVq7o) a už dost dlouho to skoro vůbec nepoužívám a přepínám světla raději manuálně. Mám to v Opelu, ale používají stejný systém jako Audi a VW. Funguje to celkem fajn do doby, než člověk začne potkávat v protisměru staré plechovky s vysvícenými žárovkami a oloupanými parabolami ve světlech, které sotva mžourají místo aby svítily. Automatika samozřejmě auto v protisměru nezaregistruje, neztlumí dálkové a já vesele oslňuji protijedoucího řidiče plnou dávkou z xenonů.
OPC