Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,-
Jo, 1.4TSi s řetězovým rozvodem - tomu říkám dobrá rada
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,-
Ale taky rada
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,-
...ale tak - na servis by mu zbylo z toho, co ušetří proti nákupu nového vozu. 1.4TSI s řetězem budou jistě "za dobrou"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,-
Mám tomu porozumět, že motoru s řetězem bych se měl tedy vyhnout? Jaké bych teda měl vzít potom zánovní auto s motorem bez řetězu?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,-
Pokud se bavíme o VW Group, tak zcela jistě!
Třeba Golf7 - ten už má opět řemen.
Třeba Golf7 - ten už má opět řemen.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,-
Otázka je, zda se to musí opravdu učit v první vlně. A zda se to musí vůbec naučit. Já bych skoro řekl, ať se lidi naučí víc orientovat v provozu a to klidně s automatem.d1.8t píše:Ještě bych se vrátil k převodovce. Koupit si do prvního auta po řidičáku AT bude znamenat, že se s MT nikdy nenaučíš. Minimálně si tohle velmi dobře promyslet.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,-
Tu převodovku zatím nechme stranou, o tom musím ještě hodně popřemyšlet. Teď potřebuji spíš poradit nějaký hrubý výběr aut, které by se mi hodily koupit jako zánovní. Jako nové jsem tedy asi rozhodnut pro tu Fabii III, Polo je příliš zastaralé a Golf je drahý. Jiná vhodná varianta asi pro mne už asi nebude což? A teď proti tomu postavit auto staršího roku výroby, který je za podobnou cenu, možná že i z vyšší třídy.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,-
Tos navrhl tedy zánovní a konkurence pro můj účel není? A vidím jinak vše manuál, takže automat zde ani neseženu.
//edit: Beru zpět, jsou tam ještě další stránky .
//edit: Beru zpět, jsou tam ještě další stránky .
Naposledy upravil(a) Michael850 dne pon 18 kvě 15:56, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27891
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,-
AT spíš jako skladovky
Samozřejmě možností je mnoho - ale VW group si nejvíce drží cenu, čili s postupem času ztrácíš nejmíň...pokud auto samozřejmě nebude na 3x svařované a tak
Samozřejmě možností je mnoho - ale VW group si nejvíce drží cenu, čili s postupem času ztrácíš nejmíň...pokud auto samozřejmě nebude na 3x svařované a tak
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time