Octavia III
Re: Octavia III
bebech jsem si teda musel najit u strejdy googla chtelo by to nejaky pp translator
Re: Octavia III
prostě bordel v kufru... na to není třeba překladač...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Dostat naloženo od "316i" musí opravdu zkazit den. A to 2.0TSI je povedený motor.
Re: Octavia III
Kdyz uz se nekdo vyzna a vi, co znamena to oznaceni na zadku, tak pozna, ze to 316 neni. Pokud se nevyzna, tak nema zkazenej den, protoze nepremysli vubec, proc ho pojela 316. Bere to tak, ze mu ujelo bmw
Mirek
Re: Octavia III
Koukám, že tohle falešné značení je u majitelů BMW nějak populární Zrovna teď jsem dojel na A92 za kamiónem "318d", a zhruba do 240 km/h jsem měl co dělat, abych mu stačil. Až kolem 250 jsem ho předjel a pomalu mu zmizel.
OPC
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
316i má snad jenom jednu koncovku výfuku a od 320i (?) tam je jedna zdvojená... 335i a 335d mají jednu koncovku na každé straně. Ale jinak to v provozu poznat nejde...jenom, když ti ujíždí
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
jednu zdvojenou mají pouze 325d (ještě šestiválec), 330d, 325i, 330i
starší 320d jednu zahnutou dolů
novější 320d a všechny 320i mají jednu oválnou
316+318i mají jednu kulatou rovnou
318d má (myslím) tak jednu zahutou dolů
starší 320d jednu zahnutou dolů
novější 320d a všechny 320i mají jednu oválnou
316+318i mají jednu kulatou rovnou
318d má (myslím) tak jednu zahutou dolů
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Jsou i opacni. Rano jsem potkal E61, vlevo emblem ///M vpravo jen pro neznale M550d a dole dvojity vyfuk jen na jedne strane. Cili maximalne tak 530i ci 530d.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
on ale zase rozdíl v dynamice M50d a (lehce poštelové) N52 není.... už sem to tu psal, že sem s m4Zlikem (před zkracováním) uvisel X6 M50d bez porblema....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Jako jo, verim ze ten handicap uz nebude zasadni, ostatne zrychleni 140->170 mel veru slusne.
Nicmene k tomu tvemu srovnani:
X6 M50d 2260 kg 280 kW 8,1 kW/kg
Z4 30i 1490 kg 190 kW 7,8 kW/kg
Kdyz k tomu prictu jaka je X6 stodola se znacnym celnim odporem, nevidim rozdilu.
Nicmene k tomu tvemu srovnani:
X6 M50d 2260 kg 280 kW 8,1 kW/kg
Z4 30i 1490 kg 190 kW 7,8 kW/kg
Kdyz k tomu prictu jaka je X6 stodola se znacnym celnim odporem, nevidim rozdilu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/