Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Octavia III

Příspěvek od oxik »

bebech jsem si teda musel najit u strejdy googla :D chtelo by to nejaky pp translator :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

prostě bordel v kufru... na to není třeba překladač... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Octavia III

Příspěvek od x2005 »

Dostat naloženo od "316i" musí opravdu zkazit den. :D A to 2.0TSI je povedený motor.
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Octavia III

Příspěvek od francis »

Kdyz uz se nekdo vyzna a vi, co znamena to oznaceni na zadku, tak pozna, ze to 316 neni. Pokud se nevyzna, tak nema zkazenej den, protoze nepremysli vubec, proc ho pojela 316. Bere to tak, ze mu ujelo bmw
Mirek
Uživatelský avatar
opc
Autoškolák
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 02 dub 08:59

Re: Octavia III

Příspěvek od opc »

Koukám, že tohle falešné značení je u majitelů BMW nějak populární :) Zrovna teď jsem dojel na A92 za kamiónem "318d", a zhruba do 240 km/h jsem měl co dělat, abych mu stačil. Až kolem 250 jsem ho předjel a pomalu mu zmizel.
OPC
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

316i má snad jenom jednu koncovku výfuku a od 320i (?) tam je jedna zdvojená... 335i a 335d mají jednu koncovku na každé straně. Ale jinak to v provozu poznat nejde...jenom, když ti ujíždí :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

jednu zdvojenou mají pouze 325d (ještě šestiválec), 330d, 325i, 330i

starší 320d jednu zahnutou dolů
novější 320d a všechny 320i mají jednu oválnou

316+318i mají jednu kulatou rovnou
318d má (myslím) tak jednu zahutou dolů
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Jsou i opacni. Rano jsem potkal E61, vlevo emblem ///M vpravo jen pro neznale M550d a dole dvojity vyfuk jen na jedne strane. Cili maximalne tak 530i ci 530d.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

on ale zase rozdíl v dynamice M50d a (lehce poštelové) N52 není.... už sem to tu psal, že sem s m4Zlikem (před zkracováním) uvisel X6 M50d bez porblema....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Jako jo, verim ze ten handicap uz nebude zasadni, ostatne zrychleni 140->170 mel veru slusne.
Nicmene k tomu tvemu srovnani:
X6 M50d 2260 kg 280 kW 8,1 kW/kg
Z4 30i 1490 kg 190 kW 7,8 kW/kg
Kdyz k tomu prictu jaka je X6 stodola se znacnym celnim odporem, nevidim rozdilu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět