Vo firme nie som sám a ostatní spoločníci nechcú o aute z bazáru ani počuť.mafel píše:Není lepší koupit roční vůz a ušetřené peníze investovat do spotřeby?
Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
dělá se ceedník kombi f benzínu?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Qashqai má tabuľkovú spotrebu veľmi dobrú. Na Hondu ma prehovára jeden známy, ale potom asi skôr HRV, tá má nízku spotrebu, ale bude až na jeseň.oxik píše:ono spotřeba na dálnici, vyšší posez a k tomu větší kufr neni ideální kombinace.. nechápu výběr hondy cr-v a kaškaje, to přeci odporuje nízké spotřebě
podíval bych se po c-maxu, merivě, carens..možná touran
Keby bolo na mne, tak vyšší posed nepotrebujem. Autá s vyšším posedom sú predražené.
Touran je skoro Sportsvan. Prečo mi nikto neodporúča ten Golf, veď je to VW a tie by mali byť kvalitné, veď je to Nemec.
Kia a Hyundai majú príšerné spotreby. Kórejci sú v tomto ďaleko za Európou, preto som ich vylúčil. A ešte kvôli zlému spracovaniu interiéru. Na mňa pôsobil strašne lacno (Sportage a Carens).
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
a proč ne tu merivu?
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Třeba proto - http://www.autoforum.cz/technika/motory ... nepojisti/peter.nr píše:Touran je skoro Sportsvan. Prečo mi nikto neodporúča ten Golf, veď je to VW a tie by mali byť kvalitné, veď je to Nemec.
Nebo proto, že jste sice na oborovém, ne čistě značkovém/klubovém foru.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
A to som si myslel, že nemecké motory sú jedny z najlepších - aspoň podľa toho, čo všetci hovoria a píšu.
Žeby záver pre mňa? ... Kúpiť auto, ktoré sa mi páči za čo najnižšiu cenu a nepozerať na referencie spoľahlivosti a pod.
EDIT: Tak som si prečítal ten odkazovaný článok a tiež diskusiu k nemu a vidím, že je to jeden veľký hoax. Možno zaplatený konkurenciou, možno nejakým odporcom značky VW. Samozrejme, môže to byť konštrukčná vada konkrétneho modelu, nie všetkých áut koncernu VW. Drvivá väčšina príspevkov tomu odporovala.
Žeby záver pre mňa? ... Kúpiť auto, ktoré sa mi páči za čo najnižšiu cenu a nepozerať na referencie spoľahlivosti a pod.
EDIT: Tak som si prečítal ten odkazovaný článok a tiež diskusiu k nemu a vidím, že je to jeden veľký hoax. Možno zaplatený konkurenciou, možno nejakým odporcom značky VW. Samozrejme, môže to byť konštrukčná vada konkrétneho modelu, nie všetkých áut koncernu VW. Drvivá väčšina príspevkov tomu odporovala.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
O Merive som pravdupovediac ani nevedel. Zvažoval som Zafiru, ale nové modely prídu na trh asi až niekedy koncom roka. Palubovka nového Clia sa mi páči, tak verím, že Opel aj u ostatných modelov nahradí to množstvo tlačidiel dotykovým displejom.oxik píše:a proč ne tu merivu?
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Já osobně radši tlačítka než dotykovej display, na kterej se musim koukat kam klikám a oči tedy nekoukají na silnici..
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
Na tlačidlá sa musíš pozerať tiež - hlavne ak ich je tam tak veľa. Ergonomickejšie sú veľké tlačidlá na veľkom displeji - vždy len tie, ktoré je treba. V kombinácii s tlačidlami na volante.oxik píše:Já osobně radši tlačítka než dotykovej display, na kterej se musim koukat kam klikám a oči tedy nekoukají na silnici..
Samozrejme najlepšie by bolo, keby tam boli len 2 DIN pozície a mohol by som si tam dať rádio, aké by som chcel. Neviem prečo sa vydala väčšina automobiliek iným smerom.
Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou
No, já používám z 90% multifunkci volantu a tlačítka už znám poslepu, takže asi tak každému vyhovuje něco jiného