Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Dnes večer se svezu v předváděcím Multivanu 2.0 BiTDI 4Motion DSG tak jsem zvědav.. bratr to měl půjčený na víkend a říkal, že to DSG pod plynem vůbec nenechá vytočit motor, čímž degraduje dynamiku auta např. v kopci na dálnici.. auto má najetých asi 550km, takže je možný, že si převodovka zvyká na styl řidiče, nebo je motor nějak omezen při tomhle nájezdu?
Re: Volkswagen obecne
Jsem zvědav na tvoje poznatky. Já jel dnes v Golfu IV s automatem. Při klidné jízdě po městě to řadí pozdě, venku to nenechá motor vytočit. Jasně dnešní DSG budou jiné, ale stejně tohle nemusím
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
oxik: projev MV s tímhle motorem je zoufalý....hlavně, proti předchozí dvaapůle Snad, brzy dorazivší, nová generace na tom bude líp.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Tak jsem několik km strávil i za volantem..
Jak píše řBOB, projev je vážně zoufalý.. motor příšerně křičí , ale zátah žádný, obrovská turbodíra, spotřeba po 836km 80% dálnice 150 temp., 10% okresky a 10% město je 11,3l, ale to jsem neřídil, takže nemůžu posoudit jak s tím jel bratr..
Převodovka řadí prostě divně, já jsem sice zvyklej na starej 5°steptronic ve spojení s 210kW, takže mě to přijde neskutečně líný a jak jsem psal výše, řadí to kdy nemá 2ku to vytočí příšerně vysoko a pak tam fláká 3ku a hned 4ku.. není mi to příjemné a asi by mě to štvalo při předjíždění.
Co se mi líbí: obrovská zrcátka, bixenony s LED, el. ovládané dveře na obou stranách, variabilní sedačky s možností "přestavby" na dětské, 3ramenný volant se krásně drží, velké kapsy ve dveřích na PET lahve + schránka pod voličem automatu na PET láhev
Co se mi nelíbí: chybí pozice "AUTO" pro světla, neosvětlený horní panel pro 3. řadu (není vidět kam sahám když chci zapnout třeba lampičku), tvrdé sedačky jako beton, zezadu není slyšet dopředu (dá se za příplatek mikrofon+reproduktor), moc měkký podvozek, špatně osvětlený kufr a špatně umístěné díry na přepážku/síť/, jen manuálně nastavitelné sedačky, levné plasty v prostoru vzadu, červené osvětlení palubky nesedí s modrým na lištách highline a obrovská 3. řada sedaček, kterou bych teda nechtěl sám vyndavat
Ještě pár foto z mobilu, takže se omlouvám za příšernou kvalitu
Jak píše řBOB, projev je vážně zoufalý.. motor příšerně křičí , ale zátah žádný, obrovská turbodíra, spotřeba po 836km 80% dálnice 150 temp., 10% okresky a 10% město je 11,3l, ale to jsem neřídil, takže nemůžu posoudit jak s tím jel bratr..
Převodovka řadí prostě divně, já jsem sice zvyklej na starej 5°steptronic ve spojení s 210kW, takže mě to přijde neskutečně líný a jak jsem psal výše, řadí to kdy nemá 2ku to vytočí příšerně vysoko a pak tam fláká 3ku a hned 4ku.. není mi to příjemné a asi by mě to štvalo při předjíždění.
Co se mi líbí: obrovská zrcátka, bixenony s LED, el. ovládané dveře na obou stranách, variabilní sedačky s možností "přestavby" na dětské, 3ramenný volant se krásně drží, velké kapsy ve dveřích na PET lahve + schránka pod voličem automatu na PET láhev
Co se mi nelíbí: chybí pozice "AUTO" pro světla, neosvětlený horní panel pro 3. řadu (není vidět kam sahám když chci zapnout třeba lampičku), tvrdé sedačky jako beton, zezadu není slyšet dopředu (dá se za příplatek mikrofon+reproduktor), moc měkký podvozek, špatně osvětlený kufr a špatně umístěné díry na přepážku/síť/, jen manuálně nastavitelné sedačky, levné plasty v prostoru vzadu, červené osvětlení palubky nesedí s modrým na lištách highline a obrovská 3. řada sedaček, kterou bych teda nechtěl sám vyndavat
Ještě pár foto z mobilu, takže se omlouvám za příšernou kvalitu
Re: Volkswagen obecne
Příští týden jede zkusit V-Klasse.. za tohohle VW chtěji 1,4mega, což je na krátkou verzi a tolik "nedostatků" docela dost.. nicméně má připravenou konfiguraci na Multivana 2.0 TDI bez čtyřkolky s nějakýma příplatkama za 800 bez daně. Já to chválím původně chtěl O3/S2
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Je potřeba počkat na nový MV... Včko vypadá, hlavně v černé, jako funébrácké auto.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jo tak podobne sa sprava BiTDI aj v Amaroku s AT...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak mam zasebou cca 1000km v Passate B8 Sedan 2.0 BiTDI...
Za normalnych okolnosti a pouzitia je vykonu relativne dost, no nikdy nie zase nadbytok. Proste tak akurat aby sa clovek pri predbiehani netrapil (mozno bude aj video pre ukazku) a je mozne drzat slusny rychlostny priemer. Benzin to nie je a vadi mi ze motor da najprv vsetko (a je toho celkom dost) a potom upada, tym padom sa trosku tahsie rozhoduje ci este podrzat 4ku abo radsej 5ku. Chybala tomu urcita dramaticnost motora, ale rychlost tam naskakovala prijemne rychlo. Ani spotreba nebola vysoka, no ani carovne nizka. Pri ceste do BJ to bolo 7,2l/100km pri priemernej rychlosti 100km/h. Pri ceste naspat to bolo 7,8l pri priemernej 115km/h. Pri jazde len okresky cez priesmyk bola spotreba 8,4l, smerom hore sa zapotil motor, smerom dolu brzdy. Nizsej spotrebe pomaha relativne dlha 7-cka, ostatne rychlosti su prijemne kratke a na predbiehanie z 90ky sa dobre osvedcila napriklad 5ka. Tym sa dostavam k prevodovke a prvemu pre mna osobne NO GO. V AT rezime som ju mal asi prvych 10 sekund kedy pri rozbehu vytoci 1ku do 3 tisic a so sklbnutim tam hodi 2ku, a hned na to 3-4-5-6... V manualnom rezime uz je to lepsie no problem medzi 1-2 ostava...je nutne vytocit 1ku vyraznejsie na 2000ot. aby tam tu 2ku dal, inak cista ignoracia a zase z 2 do 1 je to slusna cukacka. Mozno to bolo sposobene aj rezimom motora SPORT (iny mi tiez vydrzal asi 10 sekund). To druhe by ani nevadilo ale to prve je pre jemny rozbeh trochu dost rusive. Ostatne rychlosti tam zapadali rychlo, vacsinou nerusene, obcas to trosku cuklo. Ale nie je az taky problem zamotat jej hlavu a hlavne pred vracackami kedy sa dobrzdievalo z rozbehnutej 4/5ky do 2ky nasledne podradzovanie trvalo vyrazne dlhsie a "medziplyn" najpresnejsi teda nebol. No manual to proste nie je
Zaujimavym zistenim bolo rozdielne naladenie DCC pri sedane a combi pri inak identickych motorizaciach a R17 diskoch, posobili na mna asi takto ich rezimy C/N/S:
Sedan - normal sport / sport / extra sport
Combi - comfort / normal / sport
Sedan ani v najmakksom nastaveni neposobil zrovna komfortne a ostre nerovnosti mal tendenciu akoby zatlacat do zeme pri ostatnych rezimoch sa akoby len obmedzilo naklananie no samotny komfort to az tak nemenilo, takze som tam mal stale SPORT. Combi verzia akoby viacej plachtila a menej narazala do nerovnosti a rezim comfort je fakt hlavne do BA prijemny.
Trochu mi vadi ze sa stratilo fyzicke tlacitko ciste na charakteristiku podvozku, prepinanie napr v Touaregu kolieckom bolo viac nez idealne a bolo mozne ho menit podla potreby, behom sekundy a intuitivne...
Samotne jazdne vlastnosti su viac nez velmi dobre, ale zisteniu co naozaj dokaze branili pneumatiky. Koho napadlo ze na 240k auto patria Pirelli P7, by si zasluzil zastrelit. Ano bol za to zodpovedny z mojho pohladu aj nestastny rozmer pneu 215/55 R17 ale ta guma je proste zla, mozno ticha, ale zla. Neskutocne sa bortila, mal som pocit ze ich niekde vyzujem, no to tam toho gripu aj tak tolko neposkytovala. Nepresna, mlandrava, nedrzajuca pneumatika... No aj napriek nej sa Passat dokazal slusne poskladat do zakrut a nemal tendenciu prepadat cez vonkajsiu prednu pneumatiku. Len tu hmotnost bolo citit, snazili sa podvozkari snazili, ale oklamat fyziku nedokazu. Ake by to bolo s 1.8 TSI MT na normalnych pneu??? Nieco mi hovori ze viac nez skvele
Riadenie inak uplne mrtve, no presne (odhliadnuc od tej stlacenej tmy na diskoch) a prijemne (v rezime NORMAL, rezim SPORT som nejak nepochopil, je to len tazke, nic viac)
Jo a brzdy tiez v pohode, zvladali vsetko co som na ne vymyslel.
Veci ktore este chvalim
1) AREA VIEW - vec ktoru by som si sice osobne nemal potrebu objednavat, no jej vyhody upriet nemozem a bolo prijemne si pri vyparkovavani pozriet obe strany ulice zasebou, obrubnik pri pozdlznom zaparkovani a podobne. Toto si chvalila hlavne pritulka
2) FULL LEDky s at. natacanim a Dynamic Light Assist - toto bych teda bral. Sprvu bolo zabavne sledovat ako sa jednotlive luce menia a prisposobuju a prepinaju...no postupne sa na to clovek prestal sustredit a zacal si uzivat perfektnu svietivost
3) 2x USB + BT + Dynaudio - zapojeny mobius, zapojeny mobil so zapnutym WAZE, hudba cez BT a k tomu velmi prijemna reprodukcia zvuku. Idealna kombinacia na cestovanie. Berem
4) Sedacky - skoda tej koze, inak s nimi vobec nebol problem, poloha sa dala najst idealna a ani na druhom konci SVK som nebol dolamany abo inak rozbity
5) Vzhlad - neviem ci mam abo nemam nejake esteticke citenie, no v ciernej je fakt velmi pekny, dizajn sa podaril
Veci ktore by som vyhodil
1) Automat
2) Start-Stop, Front Assist, Lane Assist, Side Assist, nevypinatelne ESP, senzory a neviem co este - proste pravidelny ritual po nastartovani bol povypinat vsetko co sa dalo aj nedalo, pretrpiet mensi vianocny stromcek na palubke a uzivat si ticho a pokoj a venovat sa soferovaniu...
3) Pirelli P7
4) Osobne bezovy a hlavne kozeny interier - nie je nad ciernu latku pripadne alcantaru
5) Stresne okno - prakticke vyuzitie stresneho okna som nejak ja osobne nikdy nenasiel, chvalim sice ze neutrpela vyska stropu (okno sa otvara nad strechu) no pri jazde po nasich tankodromoch si obcas nieco odtial zadrncalo a to aj v zavretom stave.
6) Big Ben na palubke - pointa?!!! O co lepsie by to vyzeralo bez?
Veci ktore som nemal potrebu skusat
Navi - jednalo sa o Disover Pro, fajn, pekne, velke, prehladne, ale nebol cas a ani potreba sa v nej nejak vrtat. Nemal som ani datovu SIM kedy by sa do navi automaticky prenasa dopravna situacia a ani android na mirrorlink.
Active info display - to iste ako navi...pekne, velke, prehladne, no osobne mam omnoho radsej klasiku. Nie je nad pekne analogove budiky
Start-Stop, Front Assist, Lane Assist, Side Assist, nevypinatelne ESP, senzory - vid bod vyssie. Neupieram ich uzitocnost, no nic z toho mi nikdy nechybalo, skor to bolo niekedy fakt otravne ak som niekoho z nich zabudol vypnut. A ne ani ACC som absolutne nevyuzival.
Kufor - tolko veci snad ani nemame aby som ho mohol naplno odskusat.
Miesto vzadu - nik si nestazoval kto tam sedel (velky, maly, chudy, tucny, mlady, stary), takze osobne nevidim dovod na este viac miesta.
3 zonova klima - jo myslim ze fungovala jak mala
Doslo aj na porovnanie s Octaviou III Combi RS 2.0 TSI MT. Od nejakych 50km/h kedy sa zacali chytat predne kolesa zacala postupne po malinkych krokoch utekat, bolo jedno v akej rychlosti, no vzdy mala o nieco navrh. Passat s trakciou problem nemal ale tych 240k sa s 1810kg (v TP) slusne zapoti. A mozno bude aj video na ukazku, uvidime co Mobius vypluje
Ked by niekoho nieco este zaujimalo, tak sa pytajte kym to mam cerstvo v hlave...mozno som na nieco este zabudol...
Vo vysledku to bolo velmi prijemne, rychle, bezstarostne cestovanie (hlavne pre spolusediacich), fakt sa podaril, len trosku nuda
PS: Vsetky mnou popisovane +/- maju silne subjektivny chrakter a nemusia sa zhodovat so skusenostami niekoho ineho
PS2: Sorry za tak dlhy elaborat
Za normalnych okolnosti a pouzitia je vykonu relativne dost, no nikdy nie zase nadbytok. Proste tak akurat aby sa clovek pri predbiehani netrapil (mozno bude aj video pre ukazku) a je mozne drzat slusny rychlostny priemer. Benzin to nie je a vadi mi ze motor da najprv vsetko (a je toho celkom dost) a potom upada, tym padom sa trosku tahsie rozhoduje ci este podrzat 4ku abo radsej 5ku. Chybala tomu urcita dramaticnost motora, ale rychlost tam naskakovala prijemne rychlo. Ani spotreba nebola vysoka, no ani carovne nizka. Pri ceste do BJ to bolo 7,2l/100km pri priemernej rychlosti 100km/h. Pri ceste naspat to bolo 7,8l pri priemernej 115km/h. Pri jazde len okresky cez priesmyk bola spotreba 8,4l, smerom hore sa zapotil motor, smerom dolu brzdy. Nizsej spotrebe pomaha relativne dlha 7-cka, ostatne rychlosti su prijemne kratke a na predbiehanie z 90ky sa dobre osvedcila napriklad 5ka. Tym sa dostavam k prevodovke a prvemu pre mna osobne NO GO. V AT rezime som ju mal asi prvych 10 sekund kedy pri rozbehu vytoci 1ku do 3 tisic a so sklbnutim tam hodi 2ku, a hned na to 3-4-5-6... V manualnom rezime uz je to lepsie no problem medzi 1-2 ostava...je nutne vytocit 1ku vyraznejsie na 2000ot. aby tam tu 2ku dal, inak cista ignoracia a zase z 2 do 1 je to slusna cukacka. Mozno to bolo sposobene aj rezimom motora SPORT (iny mi tiez vydrzal asi 10 sekund). To druhe by ani nevadilo ale to prve je pre jemny rozbeh trochu dost rusive. Ostatne rychlosti tam zapadali rychlo, vacsinou nerusene, obcas to trosku cuklo. Ale nie je az taky problem zamotat jej hlavu a hlavne pred vracackami kedy sa dobrzdievalo z rozbehnutej 4/5ky do 2ky nasledne podradzovanie trvalo vyrazne dlhsie a "medziplyn" najpresnejsi teda nebol. No manual to proste nie je
Zaujimavym zistenim bolo rozdielne naladenie DCC pri sedane a combi pri inak identickych motorizaciach a R17 diskoch, posobili na mna asi takto ich rezimy C/N/S:
Sedan - normal sport / sport / extra sport
Combi - comfort / normal / sport
Sedan ani v najmakksom nastaveni neposobil zrovna komfortne a ostre nerovnosti mal tendenciu akoby zatlacat do zeme pri ostatnych rezimoch sa akoby len obmedzilo naklananie no samotny komfort to az tak nemenilo, takze som tam mal stale SPORT. Combi verzia akoby viacej plachtila a menej narazala do nerovnosti a rezim comfort je fakt hlavne do BA prijemny.
Trochu mi vadi ze sa stratilo fyzicke tlacitko ciste na charakteristiku podvozku, prepinanie napr v Touaregu kolieckom bolo viac nez idealne a bolo mozne ho menit podla potreby, behom sekundy a intuitivne...
Samotne jazdne vlastnosti su viac nez velmi dobre, ale zisteniu co naozaj dokaze branili pneumatiky. Koho napadlo ze na 240k auto patria Pirelli P7, by si zasluzil zastrelit. Ano bol za to zodpovedny z mojho pohladu aj nestastny rozmer pneu 215/55 R17 ale ta guma je proste zla, mozno ticha, ale zla. Neskutocne sa bortila, mal som pocit ze ich niekde vyzujem, no to tam toho gripu aj tak tolko neposkytovala. Nepresna, mlandrava, nedrzajuca pneumatika... No aj napriek nej sa Passat dokazal slusne poskladat do zakrut a nemal tendenciu prepadat cez vonkajsiu prednu pneumatiku. Len tu hmotnost bolo citit, snazili sa podvozkari snazili, ale oklamat fyziku nedokazu. Ake by to bolo s 1.8 TSI MT na normalnych pneu??? Nieco mi hovori ze viac nez skvele
Riadenie inak uplne mrtve, no presne (odhliadnuc od tej stlacenej tmy na diskoch) a prijemne (v rezime NORMAL, rezim SPORT som nejak nepochopil, je to len tazke, nic viac)
Jo a brzdy tiez v pohode, zvladali vsetko co som na ne vymyslel.
Veci ktore este chvalim
1) AREA VIEW - vec ktoru by som si sice osobne nemal potrebu objednavat, no jej vyhody upriet nemozem a bolo prijemne si pri vyparkovavani pozriet obe strany ulice zasebou, obrubnik pri pozdlznom zaparkovani a podobne. Toto si chvalila hlavne pritulka
2) FULL LEDky s at. natacanim a Dynamic Light Assist - toto bych teda bral. Sprvu bolo zabavne sledovat ako sa jednotlive luce menia a prisposobuju a prepinaju...no postupne sa na to clovek prestal sustredit a zacal si uzivat perfektnu svietivost
3) 2x USB + BT + Dynaudio - zapojeny mobius, zapojeny mobil so zapnutym WAZE, hudba cez BT a k tomu velmi prijemna reprodukcia zvuku. Idealna kombinacia na cestovanie. Berem
4) Sedacky - skoda tej koze, inak s nimi vobec nebol problem, poloha sa dala najst idealna a ani na druhom konci SVK som nebol dolamany abo inak rozbity
5) Vzhlad - neviem ci mam abo nemam nejake esteticke citenie, no v ciernej je fakt velmi pekny, dizajn sa podaril
Veci ktore by som vyhodil
1) Automat
2) Start-Stop, Front Assist, Lane Assist, Side Assist, nevypinatelne ESP, senzory a neviem co este - proste pravidelny ritual po nastartovani bol povypinat vsetko co sa dalo aj nedalo, pretrpiet mensi vianocny stromcek na palubke a uzivat si ticho a pokoj a venovat sa soferovaniu...
3) Pirelli P7
4) Osobne bezovy a hlavne kozeny interier - nie je nad ciernu latku pripadne alcantaru
5) Stresne okno - prakticke vyuzitie stresneho okna som nejak ja osobne nikdy nenasiel, chvalim sice ze neutrpela vyska stropu (okno sa otvara nad strechu) no pri jazde po nasich tankodromoch si obcas nieco odtial zadrncalo a to aj v zavretom stave.
6) Big Ben na palubke - pointa?!!! O co lepsie by to vyzeralo bez?
Veci ktore som nemal potrebu skusat
Navi - jednalo sa o Disover Pro, fajn, pekne, velke, prehladne, ale nebol cas a ani potreba sa v nej nejak vrtat. Nemal som ani datovu SIM kedy by sa do navi automaticky prenasa dopravna situacia a ani android na mirrorlink.
Active info display - to iste ako navi...pekne, velke, prehladne, no osobne mam omnoho radsej klasiku. Nie je nad pekne analogove budiky
Start-Stop, Front Assist, Lane Assist, Side Assist, nevypinatelne ESP, senzory - vid bod vyssie. Neupieram ich uzitocnost, no nic z toho mi nikdy nechybalo, skor to bolo niekedy fakt otravne ak som niekoho z nich zabudol vypnut. A ne ani ACC som absolutne nevyuzival.
Kufor - tolko veci snad ani nemame aby som ho mohol naplno odskusat.
Miesto vzadu - nik si nestazoval kto tam sedel (velky, maly, chudy, tucny, mlady, stary), takze osobne nevidim dovod na este viac miesta.
3 zonova klima - jo myslim ze fungovala jak mala
Doslo aj na porovnanie s Octaviou III Combi RS 2.0 TSI MT. Od nejakych 50km/h kedy sa zacali chytat predne kolesa zacala postupne po malinkych krokoch utekat, bolo jedno v akej rychlosti, no vzdy mala o nieco navrh. Passat s trakciou problem nemal ale tych 240k sa s 1810kg (v TP) slusne zapoti. A mozno bude aj video na ukazku, uvidime co Mobius vypluje
Ked by niekoho nieco este zaujimalo, tak sa pytajte kym to mam cerstvo v hlave...mozno som na nieco este zabudol...
Vo vysledku to bolo velmi prijemne, rychle, bezstarostne cestovanie (hlavne pre spolusediacich), fakt sa podaril, len trosku nuda
PS: Vsetky mnou popisovane +/- maju silne subjektivny chrakter a nemusia sa zhodovat so skusenostami niekoho ineho
PS2: Sorry za tak dlhy elaborat
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
B8 1.8TSI 7DSG
150 tacho = 3000 otáček
200 tacho = 4000 otáček = 191 dle gps
Adaptivní tempomat na dálnice je super, ale omezení na 160kmh je fakt opruz. Vyšší rychlost nelze na tempomatu nastavit.
150 tacho = 3000 otáček
200 tacho = 4000 otáček = 191 dle gps
Adaptivní tempomat na dálnice je super, ale omezení na 160kmh je fakt opruz. Vyšší rychlost nelze na tempomatu nastavit.