BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

PP: jsem si dnes na tebe vzpomnel na dalnici. na 6 mi to pri 160 toci cca 4000 a to ma pocit, ze mam dlouhe prevody. tech tvych 3200 nebo kolik jsi tam mel.... brrrr
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

160 tacho = 3500toček ... brrrrr.... mám ale v plánu 15% zkrácení čímž z teho rázem budou ty 4000
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

furt to bude dlouhe ;)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Tak 6 na dálnici je naopak nejlepší co nejdelší, ne? 6 bývá rychloběžka..
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

hmmm, to je ta dialektika.... někteří musí vždycky (a zarputile) chcát proti proudu... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od glider »

vopred sry za OT, ale v tejto teme to zije najviac

Ma niekto skusenosti s gumami Michelin Pilot Sport 3 ?

zaujima ma ich vhodnost na bezne 1400kg auto, ktore vacsinou bude jazdit vramci predpisov, ale obcas sviznejsie po okreskach

je sanca ze vydrzia v tomto rezime aspon 30-35k km ? (rocny najazd na nich bude tak 8k km, takze 4 sezony by som ich mal)
205/50 R16

dik
Uživatelský avatar
opc
Autoškolák
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 02 dub 08:59

Re: BMW Divize

Příspěvek od opc »

Jejich předchůdce (2. generaci) jsem míval na Mazdě 6. Ty vydržely kolem těch 30 tisíc při provozu 80% okresky ve svižnějším tempu. Na běžném autě jako byla ta Mazda (1400 kg, 100 kW) fungovaly fajn a dobře držely v zatáčkách. Nevím ale jak to bude se 3. generací. Novější varianta nemusí vždycky znamenat lepší. Firmy často s novou generací snižují náklady a pak bývá horší než předchozí.
OPC
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od glider »

jop, 103kW v starsej Primere P11c takze podobne ako Mazda 6

vacsina casu su okresky vramci limitu, trocha mesta a pod, ale obcas sa rad prevezem sviznejsie a nechcem aby po 2 sezonach (cca 15k km) boli K.O.

dik
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

PP, ale prd. Pokud je odkaz na 6 odkazem na dlouhost celé skříně, tak budiž, ale jinak si nějak nedokážu představit, k čemu by byla dobrá kratší 6, kromě toho to bude víc žrát a bude to hlučnější... O 1-5 se bavit nebudu, ale u 6 to nechápu...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@ex: ale my se tu bavíme ne o hrabání do jednotlivých stupňů převodovky, ale o zkrácení diff final ratio, což automaticky znamená, že se příslušným poměrem zkrátí VŠECHNY rychlostní stupně stejně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět