po tvych radach jsem se takhle citil minimalne dvakratpjanda píše:pavproch: Ja Vam to preji Ale... Ne, zadna ale, preji
Reese: Konfrontace s nasledky me spisovatelske cinnosti byva obtizna Cekam, kdy mi jednou rekne, ze se spolehl na muj test, utratil sve zivotni uspory, prisel o zenu, deti, praci a jeho posledni motivaci je me zabit Ale jsem rad ze Vy to nejste.
Ze 135i ale mame podobne pocity - je to dobre, ale uz to neni "ono". V dnesni nabidce BMW ale pro nekoho, kdo chce ridit, urcite jedna z nejlepsich voleb...
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Davproch: a dobře děláš, btw. budeš tam mít M-volant s šaltrpákou? Řazení mi přijde sice víc ztuha, ale je to kratší.
Re: BMW Divize
su pavproch...
jo, bude tam komplet M-sport paket (zadarmo, bo zrovna akce na podporu prodeje... )
jo, bude tam komplet M-sport paket (zadarmo, bo zrovna akce na podporu prodeje... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jo, taková akce přijde vhod, pokud to auto někdo zrovna chce kupovat
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
Re: BMW Divize
tak to lol ... co máš za káru teďka?Goggy píše:Neví někdo, jestli se dá pomocí diagnostiky / servisního módu PPC permanentně vypnout systém start-stop? Včera jsem ho před jízdou zapomněl manuálně deaktivovat a poprvé mi to zhaslo motor už cca po 1km jízdy, ještě než auto začalo topit...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
tipuju 3er 4válec 6MT - u kterých je tahle zhovadilost "natvrdo" součástí výbavy.... zaplaťpanbu u 6-ti hrnku je tahle fičura volitelná (čti vypínatelná - si přece nenechám kecat do řízení, ni?)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Z hlediska prerazeni ano, ale z hlediska jizdy jako celku ne. Honit motor do vysokych otacek jen proto, ze kvalty jsou prilis dlouhe a prilis vzdalene od sebe, i kdyz to z jinych duvodu neni treba, je proste z mnoha duvodu zbytecne. Nelze to vnimat jen skrze tu jednu rychlost (ze trojka je jako u jineho auta ctyrka, a tak proste prerarim na jiny stupen a jsem tam kde jsem byl jednou operaci), "tezkou" prevodovku je treba vnimat jako celek.goes píše:tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
S kratsi prevodovkou bych si dal v 90 ctyrku, postrcil na 120, petku, postril na 150, sestku, postrcim na 180 a jedu. Takto musim dat v 90 trojku, protoze ctyrka se sotva sbira, musim ji vytocit mnohem vice, protoze jina ctyrka padne do prilis nizkych otacek atd. Ve vysledku mas minimalne o jedno prerazeni navic (6-3-4-5-6), s efektem mozna i horsim. Takhle jsem to myslel...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Tak Viagra byla pripad sam pro sebe, bylo to proste pretuneny. Ale zase legrace s tim byla, to nemuzes popritBatman píše: po tvych radach jsem se takhle citil minimalne dvakrat
A druhy pripad je velmi smutna story, koho by napadlo, ze to faceliftem takhle zmrvi
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
to si torchu odporujes. pokud bys mel kratsi prevodovku, budou vyssi otacky tak jako tak. Kratka prevodovka nebude umet jet usporne. Dlouha ano a pri podrazeni bude umet i zrychlit. S ohledem na 190-200 kW vice nez dostatecne na bezny provoz.pjanda píše:Z hlediska prerazeni ano, ale z hlediska jizdy jako celku ne. Honit motor do vysokych otacek jen proto, ze kvalty jsou prilis dlouhe a prilis vzdalene od sebe, i kdyz to z jinych duvodu neni treba, je proste z mnoha duvodu zbytecne. Nelze to vnimat jen skrze tu jednu rychlost (ze trojka je jako u jineho auta ctyrka, a tak proste prerarim na jiny stupen a jsem tam kde jsem byl jednou operaci), "tezkou" prevodovku je treba vnimat jako celek.goes píše:tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
S kratsi prevodovkou bych si dal v 90 ctyrku, postrcil na 120, petku, postril na 150, sestku, postrcim na 180 a jedu. Takto musim dat v 90 trojku, protoze ctyrka se sotva sbira, musim ji vytocit mnohem vice, protoze jina ctyrka padne do prilis nizkych otacek atd. Ve vysledku mas minimalne o jedno prerazeni navic (6-3-4-5-6), s efektem mozna i horsim. Takhle jsem to myslel...