Pokud si dobře vzpomínám, tak 050 má tvrdou bočnici a ubíral jsem jí na tlaku oproti předepsaným hodnotám. Zkus to.koffee píše:No právě, toho auta je mi doslova líto, když trefím nějaký výmol.. Ale ty gumy jsou tak tvrdý, že je hodně znát i menší nerovnost (např. takové ty lívnace asfaltu, které jsou často považovány za opravený kus silnice) - tak i s komfort DCC to je docela síla...
Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Univerzální zábavné auto
To bych nedělal...To se pak každá rána "otiskne" do disku...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Univerzální zábavné auto
zalezi na konstrukci bocnice. na M3 mam tez 19 a podhustene michelin PSS a disky to snasi v pohode. re050A myslim taky ma rim protector, tam by problem byt nemel.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Ono co to znamena podhustene? 0,1; 0,2; 0,5 bar?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Univerzální zábavné auto
na m4Zlikovi mám taky 19" (225/35 vepředu a 255/30 vzadu) P-zero non-runflat a .... i pouhé 2 až 3 desetiny atmosféry POD doporučené huštění poznám, ty gumy se stanou nějak moc "vláčné", víc citlivé na koleje, pod plným plynem/brzdama tak nějak nejedou čistě rovně ale "kličkujou"... naopak 2-3 desetinky PŘES doporučený tlak skoro ani nepoznám, jen to trochu víc drncá...proto teda moc experimenty speciálně s podhuštěním nedoporučuju
mno uvidíme, ale jak PSS - v létě je nazuju ...
mno uvidíme, ale jak PSS - v létě je nazuju ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Univerzální zábavné auto
A to je přesně ono.pavproch píše: naopak 2-3 desetinky PŘES doporučený tlak skoro ani nepoznám, jen to trochu víc drncá
Naopak je třeba poexperimentovat. Huštění doporučuje pro daný rozměr výrobce auta nikoli výrobci pneu. Gumy se můžou konstrukčně dost lišit. Různý tuhosti bočnic a běhounů, potřebují různý tlaky a pokud je bočnice tvrdší můžeš jít s tlakem dolu a zlepšovat přilnavost aniž by se guma válela a negativně se to odráželo na přesnosti řízení a ovladatelnosti.pavproch píše: ...proto teda moc experimenty speciálně s podhuštěním nedoporučuju
RWD
Re: Univerzální zábavné auto
šak jo, dyk píšu, že moje zkušenost se týká P-zero... až tam dám PSS, tak to taky zkusím si pohrát s tlakem...
ale máš pravdu, že sem to napsal/naformuloval docela blbě...
ale máš pravdu, že sem to napsal/naformuloval docela blbě...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Univerzální zábavné auto
Přesně tak, každá guma má správný tlak jiný a většinou chvíli trvá než na něj člověk přijde. Já mám zkušenost s federalama, tam mám předek na 2.25b vs. yokohama s.drive ta fungovala kolem 2.45b (vše pro teplou gumu) - ty yokohamy měli právě měkčí bočnici tak potřebovali víc.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Univerzální zábavné auto
obvykle zacinam na -0,2 a jdu po desetinach dolu. obvykle koncim kolem -0,4 vzadu a na tech -0,2 vepredu. ladim ale pred kazdou vetsi akci znovu.ctrl_j píše:Ono co to znamena podhustene? 0,1; 0,2; 0,5 bar?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou