Protichůdné požadavky
Re: Protichůdné požadavky
Vsude clovek oceni kultivovanost benzinu vuci dieselu, pripadne zvuk sestivalce. Kazdopadne XF, octa, ani V60 (naopak V40 by mohlo splnovat puvodni kriteria) neni male auto do mesta. Tohle kriterium splnuje maximalne hatch/sportback nizsi stredni.
Re: Protichůdné požadavky
Sharan, Galaxy nebo Alhambra. Nechapu jak chcete do A3/4er nacpat 2 kola, s tim mam problem i ve Focusu II combi nemluve o nutnosti zajisteni proti pohybu.. ale nejspis sem levej
Jeste me napadlo volvo XC70/V70
Jeste me napadlo volvo XC70/V70
Re: Protichůdné požadavky
u těch seveřanů bych byl opatrnej, co sem kde četl, tak všude psali "tragické jízdní vlastnosti" (snad s vyjímkou Polestar)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Protichůdné požadavky
Nový C jsem měl 1 den a jako fakt dost špatný. Ten interiér je tak levnej, že bych mu věřil nálepku Kia... Netvrdím, že to tak mají všechny verze, ale co jsem jezdil, to auto za chtěnou cenu rozhodně nestálo. Udělat "blind test" interiéru, tak P508 považuju za Mercedes a Mercedes za Peugeota..
Faktem je, že X1 je ještě velmi výrazně horší (i jízdně)...
V40 jsem jel a špatná mi jízdně nepřišla. Podvozek má ok. Testům moc nevěřim, osobní zkušenost je lepší. Starší volva byly na okreskách šílené. Co jsem jel ani jedno neumělo projet oblouk a všechny chtěly korigovat zatáčení v každé zatáčce.. Naopak dálnice hodně dobré. V40 je jízdně v pohodě. Progresivní řízení bylo divné, to by chtělo vypnout. Nejhorší na tom bylo, že má posunutý pedál brzdy doprava, takže je to jediný automat, co jsem poznal, u kterého nejde brzdit levou. Do kufru V40 se nevleze snad ani bágl s raketama.
Jinak mě od prémie odtáhly zkušenosti se SupemII Combi. Cena prémie je o hodně vyšší než o jak málo je prémie lepší od současných škodovek, minimálně tedy od SupuII.
Faktem je, že X1 je ještě velmi výrazně horší (i jízdně)...
V40 jsem jel a špatná mi jízdně nepřišla. Podvozek má ok. Testům moc nevěřim, osobní zkušenost je lepší. Starší volva byly na okreskách šílené. Co jsem jel ani jedno neumělo projet oblouk a všechny chtěly korigovat zatáčení v každé zatáčce.. Naopak dálnice hodně dobré. V40 je jízdně v pohodě. Progresivní řízení bylo divné, to by chtělo vypnout. Nejhorší na tom bylo, že má posunutý pedál brzdy doprava, takže je to jediný automat, co jsem poznal, u kterého nejde brzdit levou. Do kufru V40 se nevleze snad ani bágl s raketama.
Jinak mě od prémie odtáhly zkušenosti se SupemII Combi. Cena prémie je o hodně vyšší než o jak málo je prémie lepší od současných škodovek, minimálně tedy od SupuII.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Protichůdné požadavky
Zkus si sednout do OIII a vystřízlivíš, SII je dost dobrej, i když vzhled má zajímavej, ale já ho mám rád i jako sedan/liftback. Když se ti tak líbí ten sup, tak ho kup, buď počkej na III, nebo dostaneš na II určitě velkou slevu.
Re: Protichůdné požadavky
jaxe menuje ta "městská" tojota? Urban krujzer? do ní by se bajky nevešly?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Protichůdné požadavky
Auto se nekupuje pro bajky, ale pro mě. Naložení bajků je jen vlastnost, která musí být splněna, ne priorita. Bral bych to jako negativní (omezující) podmínku na konci výběru.
Nedokážu si představit v Urban Cruizeru jet na jednání do Práglu, do Vídně apod. Na lyže do AUT, IT apod.
Nedokážu si představit v Urban Cruizeru jet na jednání do Práglu, do Vídně apod. Na lyže do AUT, IT apod.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Protichůdné požadavky
njn, to sou ty tvoje protichůdné požadavky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Protichůdné požadavky
Nj, tak kdyby nebyly tak sportsvan nebo nový touran to jistí, ale zatím jsou...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek